سرویس نقشه و مسیریاب نما

مدیرعامل نقشه بومی نما: در ایران بهتر از گوگل و ویز هستیم

نقشه و مسیریاب بومی نما که حاصل 6 سال فعالیت مداوم و یک میلیون نفرساعت کار است، امروز طی نشست خبری در محل بازار چارسو رونمایی شد که به گفته مدیرعامل این نقشه، نما برای رقابت با گوگل و ویز در ایران آمده و به زودی جایگزین این نقشه و مسیریاب‌ها خواهد شد.

به گزارش آی‌تی‌رسان، محمدرضا فیروزآبادی، مدیرعامل سرویس نقشه نما در نشست خبری رونمایی از این نقشه گفت: ما در حال حاضر حاصل دسترنج 6 سال فعالیت پرسنل خود را در معرض استفاده و آزمایش کاربران ایرانی قرار می‌دهیم تا آن‌ها وارد عمل شده و به توسعه و پیشرفت این نقشه کمک کنند.

سرویس نقشه و مسیریاب نما

وی در ادامه افزود: بدیهی است که هر سرویس این چنینی نیازمند حضور کاربرانی است که دلسوزانه نسبت به تصحیح بخش‌های مختلف کمک کنند و با کمک به ما بتوانند به یک سرویس نقشه و مسیریاب کاملا بومی و کارا دسترسی داشته باشند.

فیروزآبادی در ادامه گفت: ما هیچ گونه حمایتی از سازمان‌ها و نهادهای دولتی دریافت نکردیم و هر آن‌چیزی که از سوی این ارگان‌ها به ما داده شده در ازای پرداخت پول یا تعاملاتی بوده که خوشبختانه یا متاسفانه “هیچ کدام” از آن اطلاعات برای ما کاربردی نداشت! ما برای تک تک داده‌های خود تلاش کردیم و با استخدام نیروهای مختلف در سرتاسر کشور نسبت به تکمیل بخش‌های گوناگون نقشه اقدام نمودیم.

سرویس نقشه و مسیریاب نما

مدیرعامل سرویس نقشه نما در ادامه گفت: ما نیز می‌بایست راهی که سرویس‌های بومی کشورهای مختلف مانند یاندکس در روسیه را در پیش بگیریم و با تلاش فراوان به سرویس‌هایی تبدیل شویم که وابستگی اکوسیستم کسب و کاری خود را از وابستگی به سرویس‌های غیر، کاهش دهیم. به طور مثال گوگل هزینه خدمات مربوط به B2B خود را چیزی نزدیک به 10 برابر کرده است و با افزایش قیمت حدود 3 برابر نرخ ارز در کشورمان، هزینه استفاده کسب و کارها از سرویس های گوگل به چیزی نزدیک به 30 برابر سال گذشته رسیده ولی ما به دلیل عدم وابستگی نرم افزاری و سخت افزاری به این موارد ثبات قیمتی را در پیش گرفتیم.

مدیرعامل نما در ادامه با اشاره بعضی از جزئیات این نقشه گفت: نقشه‌ها بر اساس نوع طراحی به پایه و تخصصی تقسیم بندی می‌شوند که سرویس نقشه ما یک نقشه پایه محسوب می‌گردد و سایر کسب و کارها از جمله تاکسی‌های آنلاین، سرویس پست و … می‌تواند از خدمات ما بهره مند شوند. ما با یک برنامه ریزی چند ساله توانستیم سرویس‌های هوشمند از جمله جستجوی بسیار سریع و کامل، آدرس دقیق در حد شماره پلاک منازل، تقسیم بندی مناطق بر اساس خدمات دولتی و …. را اضافه کنیم که بدیهی است با توجه به شعارمان یعنی” نما، نقشه‌ای برای زندگی” قصد داریم در روند زندگی هموطنانمان سهیم و موثر باشیم.

سرویس نقشه و مسیریاب نما

فیروزآبادی در پاسخ به سوال خبرنگار آی‌تی‌رسان پیرامون اینکه “نما” رقیبی برای نقشه‌های ایرانی است و یا بستری برای رقابت با تمامی پلت‌فرم های تجاری مانند “دانرو، پونز و …” محسوب می‌شود گفت: ما در حال حاضر خدمات مربوط به نقشه را عرضه می‌کنیم ولی در آینده و به زودی پلن‌های مربوط به صاحبان کسب و کار را با تغییرات بسیار گسترده و کاربری ارایه خواهیم کرد. به زودی خدماتی همچون ویترین را به نما اضافه می‌کنیم که چیزی فراتر از آن‌چیزی است که در دیگر سرویس دهنده‌های نقشه و سرویس‌هایی که نام بردید، هست.

گفتنی است که سرویس نقشه نما از طریق آدرس namaa.ir قابل دسترس بوده و اپلیکیشن اندروید این سرویس نیز از طریق همین سایت قابل دانلود است.

2 در مورد “مدیرعامل نقشه بومی نما: در ایران بهتر از گوگل و ویز هستیم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH