نمونه‌هایی از تصاویر ثبت شده با دوربین گلکسی نوت 9 سامسونگ را از اینجا ببینید

چند روزی است که از معرفی گلکسی نوت 9 سامسونگ می‌گذرد. از آن‌جایی که این اسمارت‌فون تحت بررسی افراد و وب‌سایت‌های معتبر قرار دارد، به تازگی اولین نمونه‌ها از تصاویر ثبت شده با دوربین این گوشی پرچمدار منتشر شده است.

بیایید یک‌بار دیگر نگاهی به بخش دوربین گلکسی نوت 9 داشته باشیم. مطابق انتظارات قبلی، شرکت سامسونگ در این هندست هزار دلاری از سیستم دوربین دوگانه بهره گرفته است. دوربین اصلی این بخش نمونه‌ای 12 مگاپیکسلی با لنز عریض (لنزی با زاویه دید گسترده که وسعت بیش‌تری از فضای پیش رو را تحت پوشش قرار می‌دهد) بوده که مجهز به دیافراگم متغیر است؛ به این معنا که در محیط‌های دارای نور کافی، ضریب دیافراگم لنز به طور پیش‌فرض روی عدد f/2.4 قرار دارد اما در مواقعی که محیط تصویربرداری از لحاظ نوری با شرایط مساعدی روبرو نباشد، دهانه دیافراگم بازتر شده و به ضریب f/1.5 می‌رسد تا با جذب حداکثری نور محیط به ثبت تصاویر بهتر کمک کند. دوربین دوم این بخش نیز نمونه‌ای 12 مگاپیکسلی و از نوع تله‌فوتو است که امکان زوم دوبرابری را برای گلکسی نوت 9 فراهم می‌کند.

هر دو لنز مجهز به تثبیت کننده اپتیکال تصویر (OIS) بوده تا در تمام شرایط بتوانید تصویری صاف و بدون لرزش داشته باشید. خوشبختانه همانند دیگر کمپانی‌های تولید کننده تلفن همراه، سامسونگ نیز پای تکنولوژی هوش مصنوعی را به دوربین پرچمدار جدیدش باز کرده تا ابتکار عمل را در شرایط مختلف و محیط‌های گوناگون در دست گیرد. فناوری اختصاصی مبتنی بر هوش مصنوعی در دوربین گوشی گلکسی نوت 9 (به نام Intelligent Camera) با تشخیص هوشمندانه سوژه‌ها و صحنه‌های مختلف باعث بهبود شناسایی و تشخیص صحنه در بیش از 20 موقعیت مختلف شده است. ما به عنوان نمونه دو تصویر از مجموعه تصاویر ثبت شده با دوربین این هندست را در زیر برای شما قرار دادیم که البته به دلیل اعمال برخی تغییرات و کاهش حجم تفاوتی جزئی با نمونه کامل با حجم اصلی دارد.

برای مشاهده مجموعه تصاویر ثبت شده با دوربین گلکسی نوت 9 در سایز و کیفیت اصلی می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. در این مجموعه قادر خواهید بود نمونه‌هایی از تصاویر به ثبت رسیده در حالت پرتره و البته در محیط کم‌نور شب را مشاهده کنید. با مشاهده 20 نمونه موجود در این مجموعه قطعا دید بهتری نسبت به توانایی‌های دوربین این غول کره‌ای خواهید داشت. در پایان باید اشاره کنیم که این گوشی پرچمدار هم‌اکنون در آزمایشگاه آی‌تی‌رسان در حال گذراندن تست‌ها و انجام بررسی‌ها بوده و به‌زودی در مقاله‌ای جداگانه با بررسی تخصصی و موشکافانه این فبلت گران‌قیمت همراه شما خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH