جدیدترین آپدیت گلکسی نوت 9 سامسونگ منتشر شد

با آن‌که چند روزی از معرفی گلکسی نوت 9 سامسونگ می‌گذرد اما این گوشی پرچمدار هنوز به طور رسمی وارد بازار نشده است. حال پیش از عرضه رسمی این دستگاه خبر رسیده که کار نهایی کردن فریم‌ور آن اخیرا به اتمام رسیده تا هنگام عرضه نوت ۹، کاربران جدیدترین پچ‌های نرم‌افزاری این دیوایس را در اختیار داشته باشند.

قرار بر این شده که فروش رسمی گلکسی نوت جدید از روز جمعه همین هفته در سطح جهانی آغاز شود. با این حال تاکنون دو به‌روزرسانی از طریق OTA برای این دستگاه منتشر شده تا کاربران هنگام دریافت پرچمدار جدید کره‌ای‌ها از به‌روزترین نسخه‌های نرم‌افزاری آن بهره‌مند شوند. اولین به‌روزرسانی که همین هفته پیش منتشر شد، یک آپشن تغییر وضعیت برای برداشت ویدیوهای سوپر اسلوموشن با زمان‌های متفاوت را به برنامه دوربین گلکسی نوت 9 اضافه کرده است. این به‌روزرسانی به کاربر اجازه می‌دهد تا زمان ضبط این ویدیوها را بین 0.2 یا 0.4 ثانیه تغییر دهد. شاید این رقم به ظاهر کوچک به نظر برسد اما همین مقدار کافی است تا ویدیوی اسلوموشنی بین 6 تا 8 ثانیه را شامل شود.

دیروز نیز سامسونگ به‌روزرسانی دوم گلکسی نوت جدید را منتشر کرد که نسخه نهایی فریم‌ور این دستگاه هنگام عرضه را به همراه دارد. این به‌روزرسانی جدید نسخه فریم‌ور دستگاه را به شماره N960NKSU1ARH5 تغییر داده که بر پایه اندروید 8.1 اوریو سوار است. ضمن آن‌که وصله‌های امنیتی ماه آگوست نیز در این پکیج موجود است. البته این به‌روزرسانی در ابتدای کار فعلا برای نسخه‌های مختص کشور کره بوده اما قاعدتا تا پیش از روز جمعه و عرضه رسمی این دستگاه در دسترس نسخه‌های مربوط به دیگر مناطق جهان نیز قرار خواهد گرفت. بد نیست اشاره کنیم پیش‌فروش گلکسی نوت 9 هم‌اکنون در حال اجرا بوده و تحویل محموله‌ها نیز از روز جمعه، هم‌زمان با عرضه رسمی این محصول به انجام خواهد رسید. پیشنهاد می‌کنیم بررسی تخصصی آی‌تی‌رسان از این پرچمدار زیبا و قدرتمند را از طریق این لینک مطالعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH