موزیک‌پلیر

بهترین موزیک‌پلیرهای اندروید را بشناسید

کاربران جوان و حتی میان‌سال امروز مایل به گوش کردن موسیقی در راه، خانه، محل کار و دیگر موقعیت‌ها هستند. آن‌ها مایل‌اند موزیک دل‌خواه‌شان با کیفیت بالایی پلی شود و در روند پخش آهنگ مشکلی به وجود نیاید. برای این‌که تجربه‌ای لذت‌بخش از گوش کردن به موسیقی داشته باشید، باید در قدم اول یک موزیک‌پلیر قدرت‌مند دانلود کنید. اما کدام‌یک مناسب شما هستند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین‌ها را معرفی کنیم.


BlackPlayer

موزیک‌پلیر

این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد تا با کمک تب‌های مختلف به موسیقی دل‌خواه خود سریع‌تر دسترسی داشته باشید و هم‌چنین اجازه شخصی‌سازی این قسمت‌ها را دارید. به‌عنوان مثال می‌توانید تب اولی را به جدیدترین موسیقی‌های دانلود شده اختصاص دهید و آخرین تب را منحصر به موسیقی‌های یک خواننده کنید. اکولایزر نیز فراموش نشده و قادرید براساس سلیقه خود تنظیماتی را اعمال کنید. توسعه‌دهنده ویجت‌هایی هم برای این اپلیکیشن فراهم کرده تا با کمک آن‌ها به سرعت موزیکی را پلی نمایید و وقت‌تان تلف نشود. BlackPlayer تا حالا بیش‌ از ۱۰ میلیون‌بار دانلود شده و امتیاز بالایی را دریافت کرده است.

jetAudio HD

موزیک‌پلیر

یکی از بهترین گزینه‌های موجود در فروشگاه گوگل، یا حتی بهترین موزیک‌پلیر اندروید، jetAudio HD است. این مورد با قابلیت‌های فراوان لذت پخش موسیقی را به کاربر می‌بخشد و دیگر لزومی ندارد اپ‌های مختلفی را نصب کنید. اکولایزر قدرت‌مند و با امکانات گسترده این نرم‌افزار کاربر را از ابزارهای مختلف برای بهبود موسیقی بی‌نیاز می‌کند و می‌توانید برطبق سلیقه خود آهنگ را تغییر دهید. با تمام این‌ها، رابط کاربری به‌صورت ساده‌ای طراحی شده تا هر کسی بتواند با آن کار کند و در عین حال سردرگم نشود. نسخه پولی jetAudio HD هم وجود دارد که با پرداخت مبلغی تبلیغات به‌طور کامل حذف می‌شوند و به تم‌های متنوعی دسترسی پیدا می‌کنید. ویجت هم در اختیارتان قرار گرفته تا با سرعت بیش‌تری به ویژگی‌های خاص اپ دسترسی داشته باشید. قابلیت تقویت باس (BB) یکی از فن‌آوری‌های دوست‌‌ داشتنی این اپ به شمار می‌رود. با فعال کردن این گزینه باس موسیقی‌ها به‌صورت قابل توجهی افزایش می‌یابد.

MediaMonkey

موزیک‌پلیر

این اپلیکیشن مجموعه‌ کاملی‌ست که در عین پخش موسیقی، کارهای گسترده‌ای را انجام می‌دهد. به‌عنوان مثال می‌توانید به پادکست‌ها گوش دهید و با کتاب‌های صوتی به خواب بروید. از مرتب کردن آهنگ‌ها خسته شده‌اید؟ نمی‌خواهید وقت‌تان را برای مرتب کردن موسیقی‌ها هدر دهید؟ پس باید به فکر نصب MediaMonkey باشید. این موزیک‌پلیر به‌صورت اتوماتیک موزیک‌ها را بر اساس برخی از فیلترها مثل خواننده یا آلبوم مرتب می‌کند. قابلیت اساسی اکولایزر نیز فراموش نشده است. گزینه‌های متعددی در این قسمت به چشم می‌خورند تا کاملا قادر به تغییر یا تقویت موسیقی باشید. اما تفاوت اصلی MediaMonkey با بقیه اپ‌ها چیست؟ به لطف فن‌آوری وای‌فای می‌توانید به کامپیوتر خود وصل شوید و از طریق آن موسیقی دل‌خواه خود را در تلفن همراه گوش دهید. به این ترتیب نیازی به متصل کردن گوشی به لپ‌تاپ یا دانلود کردن موسیقی‌ها نیست و هر زمان می‌توانید به کالکشن‌تان در کامپیوتر دسترسی داشته باشید. توسعه‌دهنده رابط کاربری ساده‌ای را برای این اپلیکیشن فراهم نموده تا کاربران سردرگم نشوند و هرکسی قادر به کار کردن با MediaMonkey باشد.

Phonograph

موزیک‌پلیر

این نرم‌افزار یکی از برنامه‌های تازه حوزه موسیقی به حساب می‌آید و با طراحی مدرن از کاربر میزبانی می‌کند. رابط کاربری با المان‌های دیزاین مدرن تزیین شده و شاهد ظاهری جذاب هستیم. پس اگر می‌خواهید یک موزیک‌پلیر چشم‌نواز داشته باشید، حتما این اپلیکیشن را نصب کنید. هم‌چنین این رابط کاربری باعث شده تا بسیاری از کاربران به راحتی با Phonograph کار کنند و گزینه‌های مختلف گیج‌تان نمی‌کند. برای بهبود ظاهر و شخصی‌سازی بیش‌تر، ویرایشگری در اختیارتان قرار گرفته تا به عناصر گوناگون را تغییر دهید و اپی مخصوص برای خود تدارک ببینید. در این اپلیکیشن می‌توانید به هر موسیقی تگ‌هایی را الحاق کنید تا در حین جست‌وجو و مرتب کردن آن‌ها به مشکل برنخورید و کارتان سریع‌تر انجام شود. Phonograph تا حالا بیش از ۱ میلیون‌‌بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و به لطف کاربران امتیاز بالایی را کسب کرده است. همین ویژگی‌ها نشان می‌دهند که این اپ تازه‌وارد محبوبیت زیادی پیدا کرده و خوره‌های موسیقی آن را پسندیده‌اند.

PlayerPro Music Player

بهترین موزیک‌پلیر اندروید

یکی دیگر از برنامه‌هایی که کم‌تر شناخته شده و در حوزه موسیقی تجربه چندانی ندارد، PlayerPro Music Player است. رابط کاربری این اپلیکیشن باعث شده تا کاربران به سرعت به گزینه‌ها مسلط شوند و کارشان را با سرعت بالایی انجام دهند. باگی در نرم‌افزار دیده نمی‌شود و همین تجربه لذت‌بخشی از پخش موسیقی را به ارمغان می‌آورد. خوش‌بختانه توجه به سلیقه کاربر از یاد نرفته است. توسعه‌دهنده این امکان را می‌دهد تا با کمک پوسته‌های مختلف، ظاهر موزیک‌پلیر برطبق سلیقه کاربر تغییر یابد و یک اپلیکیشن مخصوص به خود داشته باشید. مثل هر اپلیکیشن حرفه‌ای دیگر، قابلیت اکولایز نیز به چشم می‌خورد. در این قسمت تنظیمات مختلف مثل تقویت باس قرار گرفته‌اند تا موزیک را تغییر دهید و آن را باب میل خود نمایید. برای افزایش جذابیت موسیقی‌ها، جلوه‌های صوتی مختلفی در اختیارتان قرار دارد تا از آهنگ در حال پخش نهایت لذت را ببرید. ضمنا PlayerPro Music Player تا حالا بیش‌ از ۵۰۰ هزار بار دانلود شده و امتیاز خوبی را دریافت کرده است.

1 در مورد “بهترین موزیک‌پلیرهای اندروید را بشناسید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH