گوشی اچ‌تی‌سی U12 لایف با دوربین دوگانه در نمایشگاه IFA2018 رونمایی شد

گوشی اچ‌تی‌سی U12 لایف بالاخره در نمایشگاه IFA 2018 برلین رونمایی شد و قرار است در اواخر سپتامبر روانه بازار گردد. سیستم‌عامل آن اندروید ۸.۱ اوریو بوده و در قاب پشت از ترکیب شیشه آکریلیک صاف و خطوط افقی حکاکی شده در داخل شیشه بهره گرفته شده است. نتیجه کار یادآور گوشی‌های پیکسل بوده، ولی با این‌حال، خود هندست هم طراحی ویژه‌ای دارد. دستگاه در دو رنگ آبی و ارغوانی در دسرس خواهد بود.

اچ‌تی‌سی U12 لایف هم مانند +U12، دارای نمایشگر ۶ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ بوده و رزولوشن صفحه‌نمایش آن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است. خبری از بریدگی در آن نیست و دستگاه برخلاف +U12، جک ۳.۵ میلیمتری ندارد.

دو ویژگی برجسته اچ‌تی‌سی U12 لایف، دوربین و باتری آن هستند. در مورد باتری، گوشی به یک منبع تغذیه ۳۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز گردیده است. فناوری شارژ سریع در آن به کار نرفته و فقط یک شارژر معمولی ۱۰ واتی در جعبه آن قرار داده شده است. با این‌حال، امکان شارژ USB-C در آن وجود خواهد داشت.

اچ‌تی‌سی U12 لایف همچنین از یک دوربین دوگانه ۱۶+۵ مگاپیکسلی در پشت دستگاه بهره می‌برد که گشودگی دریچه دیافراگم دوربین اصلی f/2.0 بوده و قابلیت تشخیص فاز AF دارد. سنسور دوم برای حالت بوکه مورد استفاده می‌گیرد.

در جلوی گوشی، شاهد دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی (f/2.0 با فوکوس ثابت) با یک فلاش LED مخصوص هستیم. به‌علاوه، دوربین پشت، ویدیوهای 4K و ۳۰ فریم بر ثانیه و دوربین جلو ویدیوهای فول اچ‌دی و ۶۰ فریم بر ثانیه می‌گیرند.

اچ‌تی‌سی U12 لایف به چیپست اسنپ‌دراگون ۶۳۶ و رم ۴ گیگابایت مجهز گردیده است. حافظه داخلی آن ۶۴ گیگابایت و قابلیت ارتقا با کارت‌های میکرو SD را دارد.

گوشی اچ‌تی‌سی U12 لایف از اواخر سپتامبر در اروپا، آسیا و خاورمیانه عرضه می‌شود و قیمتی حدود ۳۰۰ پوند (۳۳۵ یورو) خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH