بوش

معرفی و قیمت مدل‌های مختلف ماشین لباس‌‌شویی بوش در ایران

بوش یکی از غول‌های صنعت لوازم خانگی به شمار می‌رود که هر سال محصولات مختلفی را معرفی می‌کند. این شرکت آلمانی به تولید ماشین‌های لباس‌شویی نیز می‌پردازد که دارای قابلیت‌های جذابی هستند. اگر می‌خواهید با مدل‌های مختلف بوش آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.


WAW324DE Washing Machine ظرفیت ۸ کیلوگرم

بوش
ماشین لباسشویی بوش

بی‌تردید این مدل یکی از بهترین ماشین‌های لباس‌شویی بازار است. در واقع تولیدکننده، تکنولوژی را پیش از هر چیزی در اولویت قرار داده و سعی کرده محصولی مدرن تولید نماید. به لطف فن‌آوری‌های مختلف، صدای آزاردهنده‌ای را نمی‌شنوید و عمل شست‌وشو در سکوت انجام می‌شود.

پس لباسشویی بوش WAW324DE Washing Machin یکی از گزینه‌های مطلوب برای کسانی است که در آپارتمان زندگی می‌کنند. بوش نمایشگری را هم تعبیه کرده تا با کمک آن از وضعیت دستگاه اطلاع یابید و مودهای مختلف را انتخاب کنید. از آن‌جا که مصرف انرژی ماشین‌های لباس‌شویی اهمیت دارد، سازنده از تکنولوژی‌های متعددی برای کاهش مصرف برق استفاده کرده است.

هم‌چنین قابلیت Active Water از هدر رفتن آب جلوگیری می‌کند و میزان مصرف این مدل به کم‌ترین حد خود رسیده است. وقت کمی برای شست‌وشو دارید؟ می‌خواهید فورا لباس خود را بپوشید؟ پس باید این ماشین را در سبد خریدتان قرار دهید. تکنولوژی Speed Perfect به کمک‌تان آمده و در مدت زمان کمی لباس‌ها شسته خواهند شد.

قیمت ماشین لباس‌شویی WAW324DE بوش: (۱۰ میلیون تومان)


 WAY28791IR Washing Machine ظرفیت ۸ کیلوگرم

بوش
ماشین لباسشویی بوش

ظرفیت ۸ کیلوگرمی، سرعت چرخش موتور بالا و صفحه‌نمایش، WAY28791IR Washing Machine را به مدل جذابی تبدیل کرده است و یکی از گزینه‌های عالی رنج قیمتی بالای ۵ میلیون تومان به شمار می‌آید.

از آن‌جا که انرژی مهم‌ترین نیاز بشر است و با کمک آن می‌توانیم کارهای زیادی را انجام دهیم، پس باید آن را درست مصرف کنیم. شرکت بوش نیز به این موضوع معتقد است و به همین علت از تکنولوژی برای کاهش مصرف ماشین‌های لباس‌شویی‌اش استفاده نموده است.

این مدل نیز استثنا نیست و از اسراف انرژی جلوگیری می‌کند. هم‌چنین مصرف آب در WAY28791IR Washing Machine کاهش یافته است. به لطف فن‌آوری‌های گوناگون و طراحی کلی محصول شاهد هیچ لرزش یا صدای آزاردهنده‌ای در حین شست‌وشوی لباس‌ها نیستیم. در نتیجه این دستگاه بوش نیز برای کسانی که در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند، بسیار مناسب است.

قدرت لکه‌بری ماشین‌های لباس‌شویی یکی دیگر از اولویت‌های مشتریان به شمار می‌آید. بوش نیز این مسئله را جدی گرفته و به شما اطمینان می‌دهد لباس‌ها به‌طور کامل شسته می‌شوند و WAY28791IR Washing Machine می‌تواند تا ۱۶ نوع لکه را از بین ببرد. گفتنی‌ست با خرید ماشین لباس‌شویی فوق نیازی به خرید یک خشک‌کن نیست و این مدل قادر به خشک کردن لباس‌ها نیز هست.

قیمت ماشین لباسشویی WAY28791IR بوش : ۱۰ میلیون تومان


WAW3256XGC Washing Machine ظرفیت ۹ کیلوگرم

بوش
ماشین لباسشویی بوش

اگر لباس‌های بیش‌تری برای شست‌وشو دارید و می‌خواهید به‌یک‌باره تمام رخت‌ها را بشویید، حتما این مدل را با ظرفیت ۹ کیلوگرم مدنظر قرار دهید. تکنولوژی‌ می‌تواند مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش دهد و کمپانی بوش کاملا به این موضوع واقف است؛ برای همین از فن‌آوری‌های مختلف مثل Active Water و Vario Perfect استفاده کرده تا هم انرژی کم‌تر مصرف شود و هم لباس‌ها سریع‌تر از قبل شسته شوند.

صفحه‌نمایشی نیز در قسمت بالای درب ماشین دیده می‌شود که شرایط گوناگون دستگاه را به اطلاع‌تان می‌رسد و با کمک این نمایشگر می‌توانید حالت‌های مختلف را انتخاب کنید. به‌عنوان مثال شروع کار ماشین لباس‌شویی را تا ۲۴ ساعت به تاخیر بیندازید یا این‌که دما را افزایش دهید.

اگر در آپارتمان و برج‌ها زندگی می‌کنید، یکی از چالش‌های شما انتخاب لوازم خانگی بی‌سروصدا است تا کم‌ترین مزاحمت را برای دیگران و خود ایجاد کنید. پس اگر می‌خواهید یک ماشین لباس‌شویی کارآمد با کم‌ترین میزبان آلودگی صوتی در اختیار داشته باشید، WAW3256XGC Washing Machine گزینه‌ای مطلوب برای شما محسوب می‌شود. به لطف فن‌آوری Vario Drum صدای زیادی تولید نمی‌شود و اصلا متوجه شست‌وشوی لباس‌ها نخواهید شد.

قیمت لباسشویی WAW3256XGC بوش: ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان


WAK2426SIR Washing Machine ظرفیت ۷ کیلوگرم

بوش
ماشین لباسشویی بوش

همان‌طور که در دیگر مدل‌های بوش فن‌آوری برای بهبود عملکرد به کار گرفته شده، این مدل نیز به تکنولوژ‌ی‌های بسیاری مجهز است. سیستم هوشمند Active Water به دقت مصرف آب دستگاه را زیر نظر دارد و اجازه مصرف بیش‌تر را به ماشین لباس‌شویی نمی‌دهد.

به این ترتیب مصرف آب تا حد قابل توجهی کاهش می‌یابد؛ اما این موضوع تمیزی لباس‌ها را تحت‌تاثیر قرار نمی‌دهد و ملبسه با کیفیت بالا شسته خواهند شد. فن‌آوری جدید Vario Perfect هم در نظر گرفته شده تا ماشین لباس‌شویی در عین کارکردی عالی، انرژی را به شکلی درست مصرف کند و از هدر رفتن آن جلوگیری نماید.

صفحه‌نمایشی هم برای محصول تدارک دیده شده تا اطلاعات و وضعیت مدل WAK2426SIR Washing Machine را به‌طور دیجیتال زیر نظر داشته باشید. همین‌طور می‌توانید با استفاده از دکمه‌های تعبیه شده، حالت‌های گوناگون را انتخاب کنید و به‌عنوان مثال دما را کاهش دهید.

طراحی خاص این ماشین‌لباس‌شویی و اصطلاحا Drum سبب می‌شود تا کم‌ترین صدا به گوش شما برسد و متوجه کار کردن آن نشوید. ضمنا به لطف دیزاین مهندسی‌شده، محصول در حین شست‌وشوی لباس‌ها نمی لرزد و می‌توانید با اطمینان کامل از آن در خانه بهره ببرید.

قیمت لباسشویی WAK2426SIR بوش: ۵ میلیون تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH