خبرهایی تازه از آیپد غول پیکر کمپانی اپل!

خبرهایی تازه از آیپد غول پیکر کمپانی اپل!

کمپانی اپل در چند ماه گذشته، توانسته با معرفی نسل جدید آی‌‍فون‌ها و آی‌پدهای خود به موفقیت‌های فراوانی دست پیدا نماید. حال به‌نظر می‌رسد که نسل طوفانی از تبلت‌های آی‌پد با نام آی‌پد پرو در راه هستند.

به گزارش خبرگذاری Korea Times، کمپانی اپل با یکی از اولین تامین کنندگان قطعات در کره جنوبی که احتمالا کمپانی ال‌جی است، معامله‌ای را آغاز کرده است. همچنین به‌نظر می‌رسد هدف از عقد چنین قراردادی، تولید انبوه پانل‌های 12.9 اینچی باشد که کمپانی اپل برای تولید تبلت‌های آی‌پد پرو خود به آن‌ها، نیاز دارد. در مقاله این خبرگزاری چنین آمده است:

در تبلت‌های آی‌پد 12.9 اینچی، کیفیت تصاویر بهبود یافته است. شریک تجاری اپل در نظر دارد تا خط تولید خود را برای تولید صفحه نمایش‌هایی با کیفیت بالا و بسیار فوق‌العاده – UHD – تقویت نماید. تبلت‌های آی‌پد در آینده، کیفیت بسیار فوق‌العاده‌ای را مشابه اولترا اچ‌دی، ارائه می‌کنند.

همچنین گفته شده است که کمپانی اپل در اوایل سال 2014 میلادی، عرضه تبلت‌های آی‌پد بزرگ خود را آغاز خواهد کرد. مطمئنا عرضه تبلت‎‌های بزرگ 12.9 اینچی با برند تجاری “آی‌پد”، خواهد توانست تا فروش در بازار لپ‌تاپ‌‎ ها را تحت تاثیر قرار دهد. البته نباید فکر کنید که تبلت‌های بسیار بزرگ اپل برای رقابت با لپ‌تاپ ها آماده‌اند اما به عنوان یک حقیقت باید پذیرفت که هرساله، از میزان فروش لپ‌تاپ ها کاسته می‌شود. در عوض، بازار فروش‌ تبلت‌ها هرساله با سوددهی بسیار بالایی روبه‌رو است. باید منتظر باشیم و ببینیم که اپل در سال آینده میلادی، چه چیزهایی را برای دوست‌دارانش معرفی خواهد کرد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH