آیفون 6 به یک صفحه نمایش بسیار بزرگ، مجهز خواهد بود!

آیفون 6 به یک صفحه نمایش بسیار بزرگ، مجهز خواهد بود!

با این‌که فقط تنها دوماه از عرضه رسمی آی‌فون 5S و 5C می‎گذرد، شایعات جدیدی از نسل بعدی تلفن‌های هوشمند کمپانی اپل خبر می‌دهند. تنها شایعاتی که فعلا درباره آی‌فون نسل بعدی این کمپانی می‌شنویم، گمانه‌ زنی‌های ضد و نقیضی درباره صفحه نمایش آن، است.

به‌نظر می‌رسد که کمپانی اپل تصمیم گرفته تا تولید نسخه‌های آزمایشی آی‌فون 6 خود را آغاز نماید. به گفته‌ی یکی از خبرگزاری‌های شرق دور، این آی‌فون‌ها همگی به صفحه نمایش‌هایی با اندازه 4.9 اینچ مجهز هستند.

این گزارش، گفته‌ی یکی از تحلیلگران را به نام مینگ چی کو که پیش‌بینی کرده بود که در سال 2014 میلادی، یک تلفن همراه با مارک اپل در صفحه نمایش‌هایی به بزرگی 4.5 تا 5 اینچ عرضه خواهد شد را، تایید می‎‌کند. البته این تحلیلگر بر این باور است که شعبه مرکزی کمپانی اپل قصد ندارد اندازه صفحه نمایش‌ آی‌فون‌های خود را از 5 اینچ افزایش دهد چراکه برطبق اصول کاری این شرکت، یک تلفن همراه، محصولی است که بتوان از آن با یک دست استفاده کرد.

گزارش بلومبرگ از یکی مجلات ژاپنی، نشان داده بود که آی‌فون بعدی اپل یا آی‌فون 6 با صفحه نمایشی به بزرگی 5 اینچ عرضه خواهد شد. همچنین این گزارش اشاره کرده بود که ضخامت آی‌فون‌های جدید اپل در سال آینده میلادی، کاهش خواهد یافت. بسیاری از صاحب نظران صنعت تلفن همراه، معتقدند که اپل به منظور رقابت با محصولات بزرگ‌تر کمپانی‌های سامسونگ و موتورالا، باید اندازه صفحه نمایش آی‌فون‌های خود را افزایش دهد. البته کمپانی اپل باید در این زمینه با دقت عمل نماید چراکه اگر تغییرات اندازه صفحه نمایش آی‌فون‌های اپل مطابق میل برخی از کاربران نباشد، اکوسیستم اپل و آی‌فون نابود خواهند شد!

1 در مورد “آیفون 6 به یک صفحه نمایش بسیار بزرگ، مجهز خواهد بود!”

  1. من میگم به احتمال زیاد ایفون جدید دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی است چونکه نه تنها کیفیت فول اچ دی داره بلکه دارای سایز متناسبی نیز هست، ولی اگه اپل از فناوری “plasma depotition” استفاده کنه روی ایفون جدی اون وقته که صفحه نمایش رتینای اپل یکتازی خودش رو باسه چند سال حفظ خواهد کرد،پیش از این اپل این تکنولوژی رو روی imac جدید خودش استفاده کرده که خیلی خوب ظاهر شده!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH