چگونه از یک بازی در حال اجرا در گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ فیلم بگیریم؟

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 9 مجهز به یک سرویس داخلی ضبط ویدیو از بازی در حال اجراست که به کاربر اجازه می‌دهد از محتوای در حال پخش نمایشگر فیلم‌هایی با کیفیت ضبط کند. در این مقاله قصد داریم نحوه ضبط ویدیو از گیم‌پلی در گوشی گلکسی نوت 9 را به شما نشان دهیم؛ پس همراه آی‌تی‌رسان باشید.

گلکسی نوت ۹ با یک بخش مجزا به نام “Game Tools” همراه شده که هم از طریق اپ‌دراور و هم به طور مستقیم از طریق هر بازی قابل دست‌یابی است. هر زمان که کاربر به سمت پایین صفحه نمایش سوایپ می‌کند (صفحه را به سمت پایین بکشد) تا دکمه‌های مجازی ناوبری ظاهر شود، در همین زمان آیکون “Game Tools” نیز قابل دسترسی خواهد بود.

همیشه عوامل مزاحمی وجود دارد که موجب حواس‌پرتی، از دست رفتن تمرکز و یا دردسر در هنگام بازی کردن می‌شود. با این حال “Game Tools” به شما اجازه می‌دهد که همه این عوامل مزاحمت‌زا را از پیش‌روی خود بردارید. به همین منظور آپشنی در بخش فوق گنجانده شده که امکان غیرفعال کردن دکمه‌های ناوبری (کلیدهای مجازی برگشت، هوم و …) و البته ژست‌های حرکتی بخش خمیده نمایشگر را فراهم می‌کند. در مواقع اضطراری نیز می‌توانید با لمس طولانی کلید هوم فورا از بازی یا اپلیکیشن در حال اجرای خود خارج شوید. این قابلیت چیزی شبیه به آن‌چه است که پیش از این در گوشی‌های آی‌فون اپل دیده بودیم.

به وسیله منوی “Game Tools” می‌توانید از یک لحظه خاص در بازی خود اسکرین‌شات بگیرید یا این‌که از کل اجرای بازی فیلمی را ضبط کنید. هم‌چنین این امکان برای شما فراهم شده که بتوانید چیزهایی مانند رزولوشن تصویر و منبع صوتی را نیز به طور دلخواه تنظیم نمایید. یک گزینه دیگر هم در این لیست وجود دارد که به موجب آن می‌توانید هنگام اجرای بازی از خودتان هم فیلم بگیرید که بسیار جالب و جذاب است.

بیش‌ترین رزولوشن پشتیبانی شده برای ضبط فیلم‌ها کیفیت 1080p است که در صورت انتخاب آن می‌توان فیلم‌هایی نهایتا تا حجم 4 گیگابایت (حدودا معادل 80 دقیقه) ضبط کرد. این محدودیت ناشی از فایل سیستمی اندروید بوده و هیچ ارتباطی به مدل گوشی و عملکرد آن ندارد. به دلیل آن‌که ممکن است بخش گیم سنتر گلکسی نوت 9 یک بازی را به عنوان “بازی” تشخیص ندهد، لذا احتمال آن وجود دارد که این ضبط‌کننده به طور پیش‌فرض در همه بازی‌ها کار نکند.

البته جای هیچ نگرانی وجود ندارد؛ زیرا به راحتی و با چند قدم ساده می‌توانید یک بازی را به طور دستی به بخش گیم سنتر اضافه کنید. حتی می‌توانید یک اپلیکیشن را که جزو بازی‌ها به شمار نمی‌رود به این بخش اضافه کنید تا بتوانید با استفاده از ضبط‌کننده موجود در گلکسی نوت 9 از اجرای آن فیلم بگیرید تا از این ویدیوها به منظور محتوای آموزشی و چیزهایی مانند آن استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH