به‌روزرسانی پایدار رام MIUI 10 برای 12 دستگاه شیائومی در چین منتشر شد

شیائومی، این غول چینی تولیدکننده اسمارت‌فون، پیش‌تر عرضه رام پایدار MIUI 10 برای تعدادی از اسمارت‌فون‌های خود را آغاز کرد و اکنون به‌روزرسانی جدید و پایدار رام MIUI 10 برای دستگاه‌هایی از قبیل شیائومی Mi 8 SE، شیائومی می میکس 2، شیائومی می میکس، شیائومی Mi 6، شیائومی Mi 6X، شیائومی نوت 2 و 6 دستگاه دیگر در حال انتشار است. رام MIUI 10 بر پایه سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو طراحی شده است.

اسامی دستگاه‌هایی که به‌روزرسانی پایدار MIUI 10 را دریافت می‌کنند

به‌روزرسانی جدید برای 12 دستگاه شیائومی شامل شیائومی 8 SE، شیائومی میکس 2، شیائومی میکس، شیائومی 6، شیائومی 6X، شیائومی نوت 2، شیائومی 5، ردمی 6 پرو، ردمی 6، ردمی 6A، ردمی نوت 5 و ردمی S2 ارایه شده است. تست این رام برای هندست‌های دیگری نظیر Mi 8 و میکس 2S هنوز به پایان نرسیده و تست‌های رطوبتی این محصولات هنوز اجرا نشده‌اند. در حال حاضر به‌روزرسانی پایدار MIUI 10 برای دستگاه‌های مختلف به‌صورت OTA منتشر می‌شود. کاربران می‌توانند مستقیما به منوی تنظیمات و قسمت system upgrades مراجعه نموده و با لمس دکمه “Upgrade Now” به‌صورت دستی اقدام به بررسی عرضه بسته به‌روزرسانی جدید نمایند. کاربرانی که نسخه در حال توسعه MIUI را بر روی دستگاه‌های خود نصب کرده‌اند نیز با دنبال کردن دستورالعمل‌های راهنمای ارتقا می‌توانند گوشی خود را به رام MIUI 10 آپدیت نمایند. اکنون چنین امکانی برای گجت‌های ردمی نوت 5، می نوت 3، Mi 8 SE و میکس 2 فراهم شده است.

مشخصات پایدار رام MIUI 10

در رام MIUI 10، تغییرات زیادی قابل‌ مشاهده هستند. این تغییرات شامل ویژگی‌هایی از قبیل رابط کاربری جدید با رنگ‌های جذاب و شاداب، پشتیبانی از هوش مصنوعی و اینترنت اشیا و رینگ‌تون‌های جدید با صداهایی طبیعی‌تر و دلنشین‌تر است. رابط کاربری جدید به‌طور ویژه برای دستگاه‌های مجهز به نمایشگر تمام‌صفحه ناچ‌دار موسوم به full view طراحی شده است. همچنین برای بازگشت به صفحه هوم، عقبگرد و دسترسی به اپلیکیشن‌های اخیر، چندین ژست پیمایشی جدید وجود دارد. این رام همانند اندروید 9.0 در عوض استفاده از نوار افقی قدیمی برای تنظیم بلندی صدا، از یک نوار شناور عمودی بهره می‌گیرد. این نسخه در مقایسه با آخرین ویرایش رام MIUI 9 شاهد برخی بهبودهای عملکردی بوده است.

اکنون به‌روزرسانی اندروید اوریو برای رابط کاربری MIUI و دستگاه‌های سازگار با آن منتشر شده است. این به‌روزرسانی به‌تدریج برای کلیه دستگاه‌های حاضر در فهرست ارایه می‌شود؛ اما انتشار آن برای تمامی دستگاه‌ها مدتی به‌طول خواهد انجامید.

1 در مورد “به‌روزرسانی پایدار رام MIUI 10 برای 12 دستگاه شیائومی در چین منتشر شد”

  1. باعرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان وکارکنان زحمتکش زومییت
    گوشی من شیاعومی ردمی۶پرو هست اما برای من اپدیت جدید نیامده.
    ایا مشکلی هست یا بعدا میاد ؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH