چگونه تاریخچه مرورگر گوشی‌های سامسونگ را حذف کنیم؟

پس از خرید یک گوشی S8 یا مدل‌هایی بالاتر شما احساس بسیار خوبی دارید زیرا گوشی جدید شما به جدیدترین تکنولوژی‌های روز مجهز شده و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است اما آیا حسگر‌‌های عنبیه چشم و اثر انگشت یا تکنولوژی تشخیص چهره در گوشی‌های جدیدتر، حریم خصوصی شما را در برابر چشم‌های کنجکاوی که در اطراف شما قرار دارند، حفظ خواهد کرد؟

به هر حال امروز یا فردا یا روزی دیگر ممکن است مجبور باشید گوشی دلبندتان را برای مدتی (شاید حتی مدتی کوتاه) دست یک عزیز، دوست یا آشنایی دهید؛ آنگاه ممکن است این کار، شما را غرق در افکار کند! پس اینکه یاد بگیرید چگونه تاریخچه مرورگر اینترنت خود را حذف کنید، ایده چندان بدی نیست. اسمارتفون‌‌های اندرویدی سامسونگ از مرورگر پیش‌فرض سامسونگ استفاده می‌کنند اما جای هیچ نگرانی نیست؛ روند حذف تاریخچه مرورگر گوشی‌های اندرویدی سامسونگ بسیار ساده است.

برای پاک کردن کش مرورگر سامسونگ کافی است چند گام را با آی‌تی‌رسان همراه باشید. که البته آموزش اول مختص مرورگر پیش‌فرض سامسونگ و آموزش بعدی را برای مرورگر کروم آماده کرده‌ایم.

گام اول

ابتدا مرورگر را باز کرده و آیکون سه‌نقطه‌ای در بالای آن را انتخاب کنید، اکنون یک منو برایتان باز می‌شود، باید به‌روی setting کلیک کنید. وارد صفحه‌ای مانند صفحه زیر می‌شوید که در آن باید گزینه privacy را برگزینید.

گام دوم

حال به‌روی delete personal data کلیک کنید. منوی پاپ‌آپی برایتان باز می‌شود که در آن می‌توانید انتخاب کنید چه چیز‌هایی حذف شود. گزینه‌های Browsing history و Cache را انتخاب نموده و در سمت راست، پایین منوی پاپ‌آپ گزینه Delete را لمس کنید.

گام سوم

مرورگر کروم خود را باز کنید. به‌روی آیکون سه‌نقطه‌ای در گوشه سمت راست بالای تصویر کلیک کنید، سپس setting را برگزینید، اکنون در صفحه باز شده به دنبال privacy بگردید و آن را لمس کنید.

گام چهارم

به سمت پایین اسکرول کنید و Clear browsing data را انتخاب نمائید. در صفحه باز شده می‌توانید انتخاب کنید که دقیقا چه چیزی را می‌خواهید حذف کنید و البته شباهت ظاهری این منو به منوی مرورگر پیش‌فرض سامسونگ می‌تواند کمک کند در هر بار مسیری نسبتا یکسان را در دو مرورگر طی کنید. اما گزینه‌ای که منوی مرورگر کروم را متفاوت می‌کند، گزینه‌ای است که می‌توانید در آن زمان انجام عملیات حذف را انتخاب کنید؛ برای مثال می‌توانید تنها تاریخچه یک ساعت گذشته را در مرورگر حذف کنید.

چک‌لیست گزینه‌هایی را که مناسب است، بزنید (می‌توانید دو گزینه Browsing history و Cached images and files را انتخاب نمایید) سپس به‌روی CLEAR DATA کلیک کنید.

2 در مورد “چگونه تاریخچه مرورگر گوشی‌های سامسونگ را حذف کنیم؟”

  1. سلام من در مرورگر یامسونگ اینترنت پس از پاک کردن سابقه بعد از چند ساعت برمیگردم و میبینم که سرچهام برگشته چیکار کنم؟

    1. مجتبی مسکینی

      سلام کلیر کش اند دیتا رو بزنید و اکانت سامسونگ رو از حالت سینک بردارید ممکنه به این خاطر باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH