5 کیف زیبا که لپ تاپ و گوشی شما را شارژ خواهند کرد

همه ما مشکل عمده تمام شدن باتری در طی کردن مسافت‌های طولانی را تجربه کرده‌ایم و بسیاری از ما در هنگام نیا به دستگاه‌ خود امکان استفاده از آن را به علت اتمام باتری نداشتیم، این موضوع تنها درباره لپ‌تاپ صدق نمی‌کند و درباره تلفن همراه و تبلت نیز مشکل مشابهی وجود دارد. با این حساب و با توجه به عدم امکان دسترسی دائم به یک پریز برق راهکار ویژه می‌تواند استفاده از شارژرهای همراه باشد. معمولا شارژرهای همراه چندان شکل زیبایی ندارند ولی در ادامه به شما 5 کیف معرفی می‌کنیم که می‌توانند در عین زیبایی وحمل وسایل همراه شما، ابزارهای دیجیتالتان را نیز شارژ نمایند.

The North Face Router Charged

Top 5 Laptop Charger Bags1

این کوله زیبا تمامی امکانات محافظت از گوشی، تبلت و لپ تاپ شما را دارد و حتی در مقابل ورود آب و رطوبت نیز مقاوم است و علاوه بر آن نیز  از طریق درگاه‌های USB که از پشت لپ‌تاپ قابل دسترسی خواهد بود می‌تواند تا دوباره شارژ کامل دستگاه شما را انجام دهد. باتری این کوله قابل تعویض بوده و به راحتی از آن جدا می‌شود. قیمت این کوله 249 دلار است.

Timbuk2 Power Q Laptop Backpack

Top 5 Laptop Charger Bags2

اگر به دنبال یک گزینه ارزان‌تر می‌گردید این مدل مناسب حال شماست. این کوله با ظاهری زیبا کیفیتی متفاوت ارائه می‌کند و بدنه آن بسیار ضخیم و مستحکم است و در مقابل رطوبت و رود آب نیز مقاوم می‌باشد. این کوله تا لپ تاپ‌های سایز 17 اینچ را نیز در خود جای می‌دهد و کابل مستیقیم شارژ لپ تاپ را نیز به مرکز نیروی خود متصل می‌کند. قیمت این کوله 199 دلار است.

JB Powered Laptop Bag

Top 5 Laptop Charger Bags3

این کیف زیبا برای بانوان طراحی شده است و در عین زیبایی امکان قرار گیری لپ تاپ‌های تا سایز 17 اینچ را نیز دارد. باتری این کیف می‌تواند تا دوبار شارژ کامل را انجام بدهد. قیمت این کیف جذاب  البته تاحدی گران محسوب می‌گردد و می‌توانید آن را با پرداخت 258 دلار خریداری کنید.

Tylt Energi+ Backpack

Top 5 Laptop Charger Bags4

این کوله بسیار ساده ولی زیبا فضای بسیار زیادی برای حمل وسایل دارد ودرون آن می‌توان به 13 جیب دست رسی داشت. از مزایای ویژه این کوله می‌توان به امکان شارژ همزمان سه وسیله با آن اشاره کرد. همچنین بر روی بند روی دوش این کوله نیز کنترل ویژه ای قرار دارد که می‌تواند تلفن همراه شما یا تبلت شما را از طریق یک اپلیکیشن کنترل کند و برای مثال صدای زنگ را زیاد و کم کرده و یا به شبکه وای فای متصل شد. قیمت این کوله 200 دلار است.

Everpurse

Top 5 Laptop Charger Bags5

این کیف زنانه در دو نوع قابل دسترسی است، نوع اول طرح چرم عادی با قیمت 279 دلار و نوع دوم طرح چرم تمساح با قیمت 319 دلار. درون این کیف می‌توان گوشی‌ها اپل مدل‌های  4، 4s، 5،5sو 5c را شارژ کرد همچنین گوشی‌های سری گالاکسی سامسونگ نیز قابلیت شارژ توسط این کیف را دارند.  علت قیمت بالای این کیف طراحی آن توسط دیزاینر مشهور Laudi Vidni می‌باشد که جنبه لوکس به آن بخشیده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH