هدفون‌های فیلیپس

بهترین هدفون‌ فیلیپس در رنج‌های قیمتی مختلف را بشناسید! (شهریور ماه ۹۷)

خانواده هندزفری‌ها یکی از محبوب‌ترین وسایل دنیای مدرن به حساب می‌آیند که به‌طور میانگین هر کاربری چندتایی از آن‌ها را در اختیار دارد. برای همین، تعداد زیادی از تولیدکنندگان به این صنعت سودآور روی آورده‌اند و هر سال شاهد معرفی محصولات اقتصادی و پریمیوم از برندهای مختلف هستیم. اما یکی از بهترین شرکت‌ها، فیلیپس است. اگر می‌خواهید با بهترین هدفون‌های این کمپانی آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


SHO 4300

هدفون‌های فیلیپس

یکی از دلایل محبوبیت این مدل، طراحی جذاب آن است. با این‌که هدفون فیلیپس از المان‌های پرزرق و برق استفاده نکرده، اما با این حال ظاهر چشم‌گیری دارد و در عین سادگی نظر هر کسی را جلب می‌کند. گذشته از این، تولیدکننده از جنسی نرم برای ساخت گوشی‌ها بهره برده که امکان گوش کردن به موسیقی را تا ساعت‌های متمادی به شما می‌بخشد. البته نباید نقش وزن و نوع طراحی را در بهبود تجربه گوش کردن به موسیقی نادیده گرفت. کمپانی سازنده با استفاده از عناصر مختلفی لذت گوش دادن به موزیک را دوچندان کرده و پس از ساعت‌ها استفاده از هدفون احساس خستگی نمی‌کنید. اتصال از طریق کابل صورت می‌گیرد و برخلاف نمونه‌های بلوتوثی لزومی ندارد نگران شارژ دیوایس خود باشید. SHO 4300 همیشه شارژ خواهد ماند و محدودیتی برای گوش کردن به موسیقی دل‌خواه‌تان ندارید. کیفیت پخش موزیک مهم‌ترین دلیل برای خرید این مدل به حساب می‌آید و به‌ خوبی بیس قطعات را خواهید شنید. موسیقی‌ها به‌طور واضح و شفاف پلی می‌شوند و کوچک‌ترین نت‌ها را می‌شنوید. باس بالای موزیک‌ها یکی از جذابیت‌های SHO 4300 است و تمام موزیک‌ها با جذابیت تمام پخش می‌گردند.

قیمت: ۸۰۰ هزار تومان

SHL3065

هدفون‌های فیلیپس

اگر به مدل‌های پرزرق و برق‌تری نسبت به مورد قبلی علاقه‌مند هستید، پس SHL3065 یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌روی شما شمرده می‌شود. استفاده از عنصر آلومینیوم ظاهر کلی هدفون را تغییر داده و در همان نگاه اول، نظر کاربران را جلب می‌کند. برای این‌که پس از ساعت‌ها گوش کردن به موسیقی خسته نشوید و گوش‌های‌تان آسیبی نبینند، سازنده از گوشی‌های نرمی بهره برده که تجربه کاربر را از شنیدن موسیقی بهبود می‌بخشد. جدای از این، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های SHL3065، فن‌آوری بلوتوث است. به این ترتیب می‌توانید با کمک این تکنولوژی بدون نیاز به سیم‌ها به موزیک دل‌خواه خود گوش دهید. به لطف ورژن جدید بلوتوث به کار گرفته شده، نیازی نیست گوشی‌تان را در جیب بگذارید و قادر به دور شدن از موبایل‌تان تا چندین متر هستید. البته این محصول برای دوست‌داران هدفون‌های سیمی نیز گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود. چراکه سازنده امکان اتصال گجت از طریق کابل را هم فراهم کرده است. صدای شفاف، واضح و همین‌طور جذاب تنها در هدفون‌های بالارده و پریمیوم به چشم می‌خورد و خوش‌بختانه SHL3065 از این قاعده مستثنی نیست. در صورت خرید این دستگاه می‌توانید با کیفیت بسیار بالا به موسیقی‌های دل‌خواه‌تان گوش دهید.

قیمت: ۴۰۰ هزار تومان

SHB4405

هدفون‌های فیلیپس

دیزاین مدرن یکی از جذابیت‌های محصولات حال حاضر بازار به شمار می‌آید که در بسیاری از مدل‌ها دیده می‌شود. در واقع اگر می‌خواهید هدفونی با طراحی و استایل مدرن خریداری کنید، SHB4405 را در نظر داشته باشید. وزن سبک دستگاه و دیزاین ظریف آن جذابیتش را بیش‌تر کرده و به لطف گوشی‌های مناسب می‌توانید تا ساعت‌ها به موسیقی بدون احساس خستگی کنید، گوش دهید. اتصال از طریق فن‌آوری بلوتوث صورت می‌گیرد و دیگر لزومی به سیم‌ها نیست. می‌توانید بدون مزاحمت آن‌ها هم به موسیقی گوش دهید و هم به انجام ورزش مورد علاقه خود بپردازید. به لطف ورژن جدید تکنولوژی بلوتوث محدود به رنج کمی نیستید و می‌توانید از موبایل‌تان فاصله بگیرید و در عین حال با کیفیت بالا به موزیک گوش دهید. هم‌چنین سرعت انتقال اطلاعات بیش‌تر شده و هرگز با قطع و وصلی‌ها مواجه نخواهید شد. گفتنی‌ست موسیقی‌ها با کیفیت سطح بالایی پلی می‌شوند و حتی جزئیات آن‌ها نیز از قلم نمی‌افتند. فیلیپس از یک باتری با ظرفیت مناسب بهره برده که با کمک آن قادر به گوش کردن موزیک دوست داشتنی‌تان تا ساعت‌ها خواهید بود.

قیمت: ۳۵۰ هزار تومان

SHB 3060

هدفون‌های فیلیپس

اتصال هدفون‌ها از دو راه ممکن می‌شود. یکی با استفاده از کابل‌ها و دیگری بهره‌گیری از تکنولوژی بلوتوثی است. این فن‌آوری امکان این را به شما می‌دهد تا بدون کمک سیم‌ها هدفون را به گوشی وصل کرده و به موسیقی دل‌خواه خود گوش دهید. ضمنا استفاده از بلوتوث راحتی بیش‌تر برای ورزشکاران را به ارمغان می‌آورد. به‌عنوان مثال می‌توانید هم به موزیک گوش دهید و همین‌طور بدوید، دوچرخه‌سواری کنید و… خوش‌بختانه SHB4405 به فن‌آوری بلوتوث مجهز شده و می‌توانید از قابلیت‌های بالا بهره‌مند شوید. همین‌طور میکروفونی در بدنه حضور دارد تا به راحتی و بدون وجود اسمارت فون به تماس‌های‌تان با کیفیت بالا پاسخ دهید. برای این‌که نیاز مبرمی به وجود موبایل هوشمند نداشته باشید، سازنده کنترلرهایی را در هدفون در نظر گرفته که به لطف آن می‌توانید صدا را کم و زیاد کنید یا پخش موسیقی را متوقف نمایید. کیفیت صدا هم در سطح بالایی قرار دارد و حتی کاربران حرفه‌ای را نیز راضی می‌کند.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH