اسنپ‌ تریپ بدون دلیل خاصی فیلتر شد

اسنپ تریپ شامگاه پنجشنبه 22 شهریور ماه 1397 بدون دریافت هیچ‌گونه اخطار و اطلاع رسانی از سوی مراجع ذی ربط فیلتر شد. اسنپ تریپ یکی از استارتاپ‌های موفق در حوزه فروش خدمات گردشگری از جمله هتل و پرواز است و طی سه سال اخیر توانسته به بیش از 130 هزار مسافر خدمت رسانی کند.

به گزارش آی‌تی‌رسان و به نقل از روابط عمومی اسنپ تریپ، تاکنون هیچ اطلاعاتی درباره فیلتر شدن این سایت به اسنپ تریپ اعلام نشده است و مدیران ارشد این مجموعه در حال بررسی این موضوع هستند.

امیرعلی مهاجر، مدیر ارشد عملیاتی اسنپ تریپ فیلتر ناگهانی سایت را ضربه به کسب و کار اسنپ تریپ و کسب و کارهای نوین در صنعت گردشگری می‌داند :«فیلتر شدن در این روزهای پرتقاضا برای سفر، نتیجه‌ای جز از دست دادن مشتری، کاهش فروش و البته آسیب به نام برند اسنپ تریپ برای ما به همراه نداشته است. هدف ما در اسنپ تریپ مقرون به صرفه کردن مقوله سفر و ایجاد انگیزه برای افزایش سفرهای داخلی برای مردم ایران است. ما معتقدیم مردم ایران باید بتوانند سهم سفر را در سبد خانوار افزایش دهند و این تنها با کاهش هزینه‌های سفر و آسان کردن پروسه سفر برای آنها امکان پذیر است و برای تحقق این هدف همواره در حال تلاش هستیم.

مهاجر متذکر شد: ما در طول سه سال فعالیت خود در بازار توریسم ایران سعی کرده‌ایم در جهت رشد این صنعت گام برداریم، در شرایطی که تنها سایتی هستیم که امکان پرداخت از طریق ویزا و مستر کارت را برای توریست‌های خارجی فراهم کرده و تا کنون به بیش از هزار توریست خارجی خدمات ارایه کرده‌ایم، انتظار داریم که در شرایط کنونی که اقتصاد ایران نیازمند فعالیت‌های مثبت در جهت ارزآوری است، بی جهت متوقف نشویم.»

اسنپ تریپ به‌عنوان یکی از بزرگترین استارتاپ‌های حوزه گردشگری انتظار دارد هر چه سریع‌تر از سوی مراجع ذی‌ربط درباره دلایل این فیلترینگ مطلع گردد.

1 در مورد “اسنپ‌ تریپ بدون دلیل خاصی فیلتر شد”

  1. سعید فتاحی

    ” امکان پرداخت از طریق ویزا و مستر کارت را برای توریست‌های خارجی فراهم کرده و تا کنون به بیش از هزار توریست خارجی خدمات ارایه کرده‌ایم”
    خب خودت اشاره کردی .. پس میدونی چرا فیلترت کردن!
    مگه الکیه شما ک ب هیچ جای بدنه این نظام و دولت وصل نیستی بیای و ب همین راحتی ب خارجیا خدمات بدی؟؟؟!!!!
    چی خیال کردی پیش خودت … اینجا ایرانه اقاجون ..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH