تفننی

بهترین بازی‌های تفننی اندروید را بشناسید

بازی‌ها عضوجداناشدنی زندگی مدرن به حساب می‌آیند و هرساله شاهد عرضه جدیدترین گیم‌ها در پلت‌فرم‌های محبوب هستیم. یکی از همین سیستم‌عامل‌ها، اندروید است که چندین هزار گیم را میزبانی می‌کند. بازی‌های تفننی نیز جز‌ همین دسته‌اند که نظر هر کاربری را به خود جلب می‌کنند. در واقع اگر بخواهید فقط سرگرم شوید و وقت‌تان را بگذرانید، پس این‌ گیم‌ها برای شما ساخته‌ شده‌اند. در ادامه بهترین‌های دسته تفننی را گردآورده‌ایم. با ما همراه باشید.


Bubble Witch 3 Saga

تفننی

دنیای فانتزی جادوگرها با جهان حباب‌های رنگارنگ ترکیب شده و به این ترتیب Bubble Witch 3 Saga به وجود آمده. این گیم با المان‌های جذابی پر گشته که ظاهر آن‌ را جادویی نموده است. در حقیقت با این‌که شاهد رنگ‌های بعضا کودکانه هستیم، ولی در کل این محتوا طیف وسیعی از یوزرها را جلب می‌کند و آن‌ها را ترغیب به نصب خود می‌نماید. توسعه‌دهنده مراحل متنوعی را برای‌تان تدارک دیده تا مدت‌ها از بازی کردن خسته نشوید و ماه‌ها و حتی سال‌ها به تجربه Bubble Witch 3 Saga ادامه دهید. گربه شرور گیم در هر سری مزاحم شما می‌شود و برای کاربر چالش‌های جدیدی را رقم می‌زند. در آخر هم با خود او طرف هستید و باید آن را شکست دهید. اما این کار ساده نخواهد بود و گربه مدام جلوی پای‌تان سنگ می‌گذارد. Bubble Witch 3 Saga تا حالا بیش از ۵۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز بسیار خوب ۴.۷ از ۵ را کسب کرده. در نتیجه اگر قصد نصب یک گیم محبوب تفننی را دارید، این بازی را از یاد نبرید.

Candy Crush Saga

تفننی

احتمالا نام این بازی به گوش‌تان خورده است. Candy Crush Saga توسط استودیو King ارایه شده و تا حالا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. هم‌چنین در فروشگاه گوگل به خوبی درخشیده و امتیاز نسبتا بالایی را از یوزرها کسب کرده. همه این‌ها حاکی از آن است که با گیمی پرطرف‌دار طرف هستیم که نصب آن توصیه می‌شود. گرافیک مجموعه با عناصر جذاب و خیره‌کننده شکل گرفته و تبدیل به محیطی چشم‌گیر برای گذراندن وقت شده است. در اصل باید شیرینی‌ها را باهم ترکیب کنید تا از بین بروند و بتوانید به خواسته خود برسید. شاید انجام این کار در مراحل اولیه ساده به‌نظر برسد، اما به محض ورود به بخش‌های حرفه‌ای‌تر، سطح چالش بالاتر خواهد رفت و شاید روزها طول بکشد تا فقط یک مرحله را تمام کنید. خوش‌بختانه ماموریت‌های مختلفی برای‌تان تدارک دیده شده تا هیچ‌وقت از Candy Crush Saga خسته نشوید و تا مدت‌ها آن را بازی کنید. صداگذاری نیز هیجان بازی را بیش‌تر می‌کند و در بعضی از موقعیت‌ها صداهای خاصی شنیده می‌شوند. گفتنی‌ست توسعه‌دهنده المان‌هایی را هم برای راحت‌تر کردن مراحل در نظر گرفته که فقط با پرداخت مبلغی آزاد می‌گردند.

My Talking Tom

تفننی

تام سخن‌گوی من یکی از محبوب‌ترین عناوین سبک تفننی به شمار می‌آید که توسط طیف وسیعی از کاربران دانلود و نصب شده. به‌طور دقیق، My Talking Tom تا حالا بیش از ۵۰۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز بسیار خوب ۴.۵ از ۵ را کسب کرده است. در واقع این گیم تجربه داشتن یک حیوان خانگی بامزه و باهوش را فراهم می‌کند که همیشه (تا موقعی که بازی را نصب داشته باشید) همراه‌تان هست. این امکان فراهم شده تا به گربه گیم غذا دهید، با آن بازی کنید یا سربه‌سرش بگذارید. به‌عنوان مثال می‌توانید چندبار روی گربه ضربه زده تا سرش گیج برود و روی زمین بیافتد. ترفندهای دیگری نیز تدارک دیده شده که به مرور باید توسط کاربر کشف شوند. ضمنا اجازه شخصی‌سازی گربه را نیز دارید. بعد از کسب امتیازات مربوطه، قادرید از فروشگاه کلاهی بخرید یا این‌که لباسی اشرافی برای حیوان خانگی‌تان خریداری نمایید. در My Talking Tom تمرکز اصلی شما باید روی سالم نگه‌داشتن گربه باشد و به این ترتیب باید هر روز به بازی سر بزنید.

Let’s Create! Pottery Lite

تفننی

اگر می‌خواهید در زمان‌های اضافی‌تان یا در اوقات فراغت خود کوزه‌گری را تجربه کنید و کوزه‌های خاص خودتان را خلق نمایید، حتما Let’s Create! Pottery Lite را مدنظر داشته باشید. در این بازی محبوب شما باید با ساختن کوزه‌های مختلف و فروختن آن در حراجی‌ها پول به‌دست بیاورید و سپس آن را برای خریداری طرح‌ها یا وسایل دیگر هزینه کنید. به زبانی دیگر، با درست کردن و فروختن یک کوزه جذاب (با قیمت بالا)، قادرید پترنی را بخرید تا برای کوزه‌های بعدی مورد استفاده قرار بگیرد. گفتنی‌ست با استفاده از این طرح‌ها و اشکال کوزه شما گران‌قیمت‌تر خواهد شد و با فروش آن، پول بیش‌تری دریافت می‌کنید. در این صورت امکان خریداری تجهیزات حرفه‌ای‌تر فراهم می‌شود تا از فروش کوزه‌های لوکس سود هنگفتی را به جیب بزنید! در Let’s Create! Pottery Lite ماموریت دیگری نیز دارید. باید کوزه‌های مخصوصی را از روی عکس بسازید و آن را برای افراد گوناگون بفرستید. به این ترتیب سطح‌تان بالاتر می‌رود و سفارش‌های حرفه‌ای‌تری دریافت می‌کنید. این گیم تا الان بیش از ۱۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل دانلود گشته و امتیاز نسبتا بالای ۴.۴ از ۵ را کسب نموده است. جدای از این، ادیتورهای گوگل‌پلی نیز از بازی لذت برده‌اند و به انتخاب آن‌ها تبدیل شده!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH