سامسونگ گوی رقابت در ارایه اولین گوشی خم‌شدنی جهان را از هواوی ربود!

در خبرها آمده بود که هواوی به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده پنل‌های اولد در جهان، شرکت BOE، سفارش داده است تا پنل‌های مورد نیاز را برای ارایه اولین گوشی خم‌شدنی جهان آماده کند. اما ظاهرا معلوم شده که تولید پنل‌های اولد با قابلیت انعطاف‌پذیری زیاد و رسیدن به استانداردهای کیفی مد نظر شرکت و همچنین تعداد مورد نیاز، کاری آسان نخواهد بود. شرکتی چینی BOE در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده بود که 70 درصد ورقه‌های اولدش را تولید و ارایه کرده است. در این خصوص اگر بخواهیم به سطح مورد نیاز استاندارد پنل‌های اپل که برای استفاده در آی‌فون‌ها سفارش داده شده است برسیم، احتمالا این مقدار به یک عدد تک رقمی کاهش خواهد یافت.

پس در این صورت احتمال مشاهده تغییرات در رابطه این شرکت با شرکت اپل بسیار بالا خواهد بود؛ چرا که BOE هنوز نه آزمایش‌های کیفی را گذرانده است و نه آزمایش‌های کمی مربوط به مقدار تولید. گفتنی است شرکت ال‌جی در وضعیتی تقریبا مشابه، حداقل گواهینامه کیفیت کوپرتینویی‌ها را دریافت کرده و در تلاش برای رسیدن به تولید انبوه و مقدار مورد نظر آنها است.

حال باید به یاد آورد که هواوی وعده رونمایی از اولین گوشی خم شدنی جهان را حتی پیش از سامسونگ به کاربران داده بود. اکنون بازه زمانی ماه نوامبر که برای عرضه این گوشی مشخص شده بود، به “دیگر حتی مجبور نخواهید بود یک سال بیشتر صبر کنید.” منتقل شده است. پس احتمالا هواوی گوشی خم‌شدنی خود را در پاییز سال جدید میلادی و پس از مشاهده دستاورد سامسونگ در گلکسی F یا هر اسم دیگری که بر روی گوشی خم‌شدنی می‌گذارند، رونمایی و عرضه کند.

به نظر می‌رسد تلاش‌های ناموفق شرکت BOE در این راه موجب شده تا سفارش هواوی برای پنل‌های اولد دیرتر از موعد تحویل داده شود و همین مورد می‌تواند یکی از دلایلی باشد که ما بر روی اسمارت‌فون خم‌شدنی سامسونگ به عنوان اولین دستگاه از این نوع حساب باز کنیم. هندستی که گفته می‌شود با قیمت 1500 دلاری عرضه خواهد شد و همین امر موجب شده کاربران شرکت کره‌ای صبر و قرار خود برای دیدن آینده گوشی‌های هوشمند را از دست بدهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH