استراتژیک

بهترین بازی‌های استراتژیک اندروید را بشناسید

بازی‌ها یکی از جذاب‌ترین محتواهای دنیای مدرن به حساب می‌آیند که با کمک اسمارت فون‌ها دسترسی به آن‌ها راحت‌تر شده و با چند اشاره می‌توانید بهترین گیم‌های مخصوص موبایل خود را دانلود و نصب کنید. در این بین، ژانر استراتژیک طرف‌داران زیادی دارد و نظر طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب نموده است. اگر می‌خواهید با بهترین گیم‌های استراتژیک اندروید آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


Clash Royale

استراتژیک

نام استودیو سوپرسل برای بسیاری از ایرانی‌ها آشناست و تقریبا همگی (برای یک‌بار هم که شده) کلش‌ آف‌ کلنز را تجربه کرده‌ایم. در آن بازی باید دهکده خود را پیشرفته‌تر می‌کردید و وظیفه شما محافظت از آن در برابر حملات دیگر کاربران بود. اما در بازی جدید این شرکت موضوع فرق کرده و باید به‌صورت آنلاین با رقیب خود روبه‌رو شوید. شما و حریف سه قلعه در اختیار دارید که دارای قابلیت دفاع هستند و می‌توانند برخی از موجودات را بکشند. ولی برای حمله و دفاع بهتر باید از کارت‌های‌تان استفاده کنید که اکثرا آشنا هستند. به‌عنوان مثال اژدها، غول و دزد دسته‌ای از نیروهای کلش رویال شمرده می‌شوند که حتی قادر به ارتقا و افزایش قدرت آن‌ها هستید. گرافیک به‌طور جذابی طراحی شده و رنگ‌های چشم‌گیر و موقعیت‌های خیره‌کننده، شما را ترغیب به نصب این بازی می‌کنند. گفتنی‌ست هرچه‌قدر بیش‌تر پیروزی کسب کنید، طبیعتا لول‌تان افزایش می‌یابد و می‌توانید به سطوح حرفه‌ای و مکان‌های تازه برای نبرد بروید.

Hearthstone

استراتژیک

اگر می‌خواهید یکی از بهترین بازی‌های ژانر استراتژیک اندروید را تجربه کنید، حتما Hearthstone را مدنظر داشته باشید. این گیم با گرافیک خارق‌العاده‌اش گیمرها را به خود جلب می‌کند و حتی آن‌هایی که طرف‌دار سبک استراتژیک نیستند، از تجربه Hearthstone لذت برده‌اند. به‌طور کلی، توسعه‌دهنده محیطی جادویی برای شما فراهم کرده تا با انتخاب شخصیت‌های قدرت‌مند، دشمنان خود را شکست دهید و به سطح‌های حرفه‌ای بازی برسید. در واقع باید با کمک استراتژی‌ها و ترفندهای مختلف، گیم را به نفع خود تمام کنید و رقیب را بی‌نصیب بگذارید. این کار نیز تنها به کمک هوش و دقت شما عملی خواهد شد. هم‌چنین کارت‌های قهرمانان نیز مهم هستند و بایستی آن‌ها را نیز ارتقا بدهید. با بردن حریفان، امتیازات و دستاوردهایی کسب می‌کنید که بعدها در موقعیت‌های مختلف مثل خرید قدرت خاصی برای یکی کارت‌های‌تان مورد استفاده قرار می‌گیرد. صداگذاری یکی از اصل‌های بازی‌سازی به حساب می‌آید که توسعه‌دهنده Hearthstone به آن توجه ویژه‌ای کرده. موزیک‌های حماسی مدام در پس‌زمینه پخش می‌شوند و هیجان بازی را افزایش داده‌اند. ضمنا این گیم تا حالا بیش از ۱۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز نسبتا خوب ۴.۴ از ۵ را کسب کرده است. حتی ادیتورهای گوگل‌پلی نیز از Hearthstone لذت برده‌اند و به انتخاب آن‌ها تبدیل گشته.

Fieldrunners Attack

استراتژیک

در خود سبک استراتژیک نیز دسته‌های جدیدی به‌وجود آمده‌اند که یکی از آن‌ها برج-دفاعی (TD) است. در این ژانر از بازی‌ها باید از قلعه‌های خود در برابر دشمنان محافظت کنید که به‌صورت گروهی به سرزمین شما حمله می‌کنند. برای دفاع باید سلاح‌های خاصی را در مسیر آن‌ها بکارید تا از بین بروند. Fieldrunners Attack نیز جز همین دسته به شمار می‌رود که در کنار بهترین‌ گیم‌های اندروید قرار می‌گیرد. توسعه‌دهنده مراحل مختلفی را برای کاربران تدارک دیده تا هربار با چالش‌های جدیدی روبه‌رو شوند. در حقیقت دشمنان به مرور قوی‌تر می‌گردند و پشت‌سر گذاشتن آن‌ها دشوارتر می‌شود. در کنار این، استودیو سازنده سلاح‌های متعدد و توان‌مندی را برای گیمر فراهم کرده تا با یاری‌شان دشمن را شکست بدهد، به مکان‌های جدید برود و دستاوردهای تازه‌ای را رقم بزند. گفتنی‌ست این بازی در پلت‌فرم مایکروسافت عرضه شده و هم می‌توانید در گوشی خود Fieldrunners Attack را تجربه کنید و هم روی لپ‌تاپ‌تان اجرا نمایید. این گیم تا حالا بیش از ۱۰۰ هزار بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز بالایی را کسب نموده است.

Plants vs Zombies 2

استراتژیک

اگر حتی کمی با بازی‌های استراتژیک آشنا باشید، حتما نام بازی Plants vs Zombies را شنیده‌اید. در این گیم باید با استفاده از گیاهان جنگجو، زامبی‌ها را شکست دهید که هرلحظه به شما نزدیک می‌شوند. در واقع آن‌ها می‌خواهند مغز شما را نوش‌جان کنند و به‌صورت گروهی به باغ شما حمله می‌نمایند. به این ترتیب مراحل سخت‌تر می‌شوند و فقط باید با بهره‌گیری از گیاهان قدرت‌مند، آن‌ها را شکست دهید. در ورژن دوم بازی نیز تقریبا این روند ادامه دارد و به‌روزرسانی‌هایی نیز انجام گرفته. به‌عنون مثال گیاهان تازه‌ای در اختیار دارید که توان بسیار زیادی در نابودی زامبی‌ها دارند. بعضی از گیاهان قبلی نیز بهبود یافته‌اند و صاحب قابلیت‌های بیش‌تری شده‌اند. تنوع زامبی‌ها نیز افزایش یافته و حالا با طیف وسیعی از آن‌ها طرف هستید. با این حال، محیط‌های Plants vs Zombies 2 بیش‌تر از هر چیزی چشم کاربر را خیره‌ می‌کنند. با شکست دادن زامبی‌ها و انجام مراحل، به مناطق جدیدی می‌رسید که هم دارای گیاهان بومی و هم زامبی‌های مخصوص به خود هستند. این گیم تا حالا بیش از ۱۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز بالایی را از هزاران کاربر کسب کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH