تبلت

با بهترین تبلت‌های بازار آشنا شوید (مهر ماه 97)

اگر بخواهید یک موبایل غول‌پیکر با قدرتی شبیه یک لپ‌تاپ یا کامپیوتر داشته باشید، باید اقدام به خرید تبلت کنید. این دسته از وسایل برای افراد خاصی تهیه شده‌اند که قصد انجام کارهای حرفه‌ای را دارند و هم‌چنین مایل‌اند دیوایس را در دست‌ خود بگیرند. سازندگان زیادی به این حوزه وارد شده‌اند و محصولات متنوعی را عرضه کرده‌اند. برای همین انتخاب بین مدل‌های بازار سخت‌تر شده است. اگر قصد خرید یکی از این دستگاه‌ها را دارید، پس با ما همراه باشید.


مایکروسافت Surface Pro 2017 – A

تبلت

مایکروسافت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا به حساب می‌آید و جز‌ غول‌های حوزه تکنولوژی به شمار می‌رود. سری Surface این کمپانی نیز بسیار محبوب هستند و هرسال شاهد معرفی عضو جدیدی از این خانواده هستیم. این تبلت‌ها با کیفیت بسیار بالایی ساخته می‌شوند و از آخرین تکنولوژی‌ها بهره می‌گیرند. Surface Pro 2017 – A نیز از این قاعده مستثنی نیست. طراحی ساده و در عین حال جذاب دیوایس باعث شده تا کاربران حرفه‌ای جذب گجت شوند و به‌طور کلی نظر هر کسی را جلب می‌کند. گذشته از این، مشخصات فنی تبلت دلیل اصلی خرید Surface Pro 2017 – A است. استفاده از نسل هفتم چیپست‌های اینتل قدرتی کم‌نظیر به محصولات مایکروسافت بخشیده تا تقریبا از پس تمام بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها بربیاید. مقدار رم و حافظه داخلی نیز کاربران را راضی می‌کند و در صورت روبه‌رو شدن با کمبود حافظه، قادرید از هارد اکسترنال نیز بهره بجویید. صفحه‌نمایش نیز خیره‌کننده و مدل مایکروسافت برای طراحان و گرافیست‌ها گزینه‌ای مطلوب شمرده می‌شود.

قیمت: ۱۰ میلیون تومان

اپل آی‌پد 9.7 (2018) WiFi

تبلت

آی‌پدهای باارزش‌ترین کمپانی فعال در حوزه تکنولوژی بسیار محبوب هستند و تا حالا فروش زیادی در سرتاسر جهان داشته‌اند. در حقیقت اگر بخواهید محصولی با کیفیت بالا و کارایی مناسب را خریداری کنید، باید نگاهی به تبلت‌های اپل کنید. جدای از مشخصات فنی، طراحی دیوایس چشم‌گیر است و می‌تواند دلیلی برای خرید آی‌پد ۲۰۱۸ اپل باشد. این تبلت در رنگ‌های متنوعی نیز ارایه شده تا بنابر سلیقه خود یکی از مدل‌ها را برگزینید. بدنه آلومینیومی حس مطلوبی را هنگام لمس به کاربر منتقل می‌کند و ضمنا مقاومت را افزایش داده است. برای این‌که هرکسی به اطلاعات شخصی‌تان دسترسی نداشته باشد، سازنده از حس‌گر اثر انگشت استفاده کرده تا با یک اشاره گجت را آنلاک کنید. پردازنده آی‌پد 9.7 (2018) WiFi قادر به اجرای تمامی بازی‌ها و اپلیکیشن‌های پلت‌فرم اپل است و حتی در حین انجام کارهای سنگین به مشکلی بر نمی‌خورید. نمایشگر ۱۰ اینچی تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند و انجام کارهای حرفه‌ای را ساده می‌سازد. سازنده دوربینی را هم تدارک دیده تا در صورت لزوم عکس‌های قابل قبولی از سوژه مورد نظرتان بگیرید.

قیمت: ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

ایسوس ذن‌پد 3S 10 Z500KL

تبلت

بی‌تردید کمپانی ایسوس یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها را تولید می‌کند و به تازگی در حوزه‌های جدیدی نیز به تولید محصولات می‌پردازد. ذن‌پد 3S 10 Z500KL جز‌ دیوایس‌های بالارده بازار به حساب می‌آید که از قابلیت‌های جذابی بهره‌مند است. این امکان داده شده با نصب سیم‌کارت به تماس‌های خود پاسخ دهید و به راحتی با دوستان‌تان چت کنید. ۴ گیگابایت حافظه اجرایی نیز در نظر گرفته شده تا عمل مالتی‌تسکینگ با کم‌ترین لگ اجرا شود و بتوانید کارهای‌تان را سریع‌تر انجام دهید. هم‌چنین مقدار فضای ذخیره‌سازی نیز برای‌تان تدارک دیده شده تا با بهره‌گیری از آن عکس‌ها، ویدیوها و محتواهای مورد علاقه خود را دانلود و ذخیره کنید. وقتی هم با هشدار کمبود حافظه مواجه شدید، قادرید از میکرو اس‌دی برای افزایش حافظه داخلی تا ۱۲۸ گیگابایت استفاده نمایید. ایسوس نمایشگری ۱۰ اینچی تدارک دیده تا اعمال حرفه‌ای‌تان را در صفحه‌ای عظیم انجام دهید و راحت‌تر با اپلیکیشن‌ها کار کنید. چیپست ۶ هسته‌ای کوالکام طیف وسیعی از برنامه‌ها و گیم‌ها را بدون لگ و کندی اجرا می‌کند. برای بهبود تجربه فیلم‌ها، تولیدکننده تایوانی از بلندگوهای مخصوصی کمک گرفته که صدایی واضح و با باس بالا را پخش می‌نمایند.

قیمت: ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی تب A 8.0 LTE SM-T355

تبلت

برند کره‌ای سامسونگ یکی از بهترین‌ها در صنعت الکترونیک محسوب می‌شود و سالانه از گجت‌های خیره‌کننده‌ای پرده برمی‌دارد. بی‌شک تبلت‌های این کمپانی از کیفیت بالایی سود می‌برند و کاربران را راضی می‌کنند. این مدل قابلیت نصب سیم‌کارت را دارد و به همین علت می‌توانید بدون کمک موبایل با آشنایان و دوستان تماس بگیرید یا برای آن‌ها پیامی بفرستید. سامسونگ از پردازنده چهار هسته‌ای شرکت کوالکام برای A 8.0 LTE SM-T355 بهره برده که کارهای روزمره را با سرعت بالایی انجام می‌دهد و حتی قادر به اجرای بی‌نقص بعضی از بازی‌ها نیز خواهد بود. سازنده ۲ گیگابایت رم برای‌تان فراهم نموده تا با کمک آن چند اپ سبک را به‌طور هم‌زمان اجرا کنید و در کنار این از حافظه داخلی هم بهره برده است. در صورت کمبود فضای ذخیره‌سازی، می‌توانید از میکرو اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت استفاده کنید. نمایشگر ۸ اینچی نیز انجام کارها را ساده‌تر می‌سازد و در ضمن تجربه بازی‌ها و فیلم‌ها نیز لذت‌بخش‌تر خواهد بود. با توجه به پردازش‌گر کم‌مصرف، عمر باتری نسبتا بالاست و قادرید تا نصف روز از تبلت برای انجام اعمالی مثل عکاسی، گشتن در شبکه‌های اجتماعی و وب، استریم ویدیو و… استفاده کنید.

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH