کالبدشکافی آی‌فون XS اپل و اطلاعاتی در رابطه با شکل باتری آن!

آی‌فون‌های جدید به‌زودی عرضه می‌شوند، اما به لطف FixjeiPhone و مجزاسازی قطعات یک آی‌فون XS و مدل مکس، می‌توان نگاهی نزدیک به قطعات درونی دستپخت جدید اپل داشت!

کسی که مشغول جداسازی این دستگاه است، بیان می‌کند که صفحه نمایش این مدل از آی‌فون‌ها سخت‌تر از آی‌فون X جدا می‌شود و این کار با استفاده از مهرو موم جدید که مانع دخول آب می‌شود امکان پذیر شده است. این مهر و موم جدید تضمین می‌کند که هندست می‌تواند تا نیم ساعت در عمق دو متری آب سالم باقی بماند. که البته گواهینامه IP68 نیز بیانگر همین نکته است. گواهینامه IP67 که به دو نسل از آی‌فون‌های پیشین داده شده بود، متضمن باقی ماندن آنها در عمق یک متری آب، به مدت نیم ساعت بود.

مورد جالب دیگر مربوط به باتری L شکل یکپارچه این هندست‌ها می‌شود. سال گذشته باتری آی‌فون X نیز دارای طراحی مشابهی بود، اما از دو تکه تشکیل می‌شد و حال اپل موفق شده است تا آن را یکپارچه سازد. متاسفانه به‌کارگیری این روش موجب کمتر شدن گنجایش باتری شده است؛ به نحوی که گنجایش باتری در آی‌فون XS به 2564 میلی‌آمپر رسیده است. گفتنی است گنجایش باتری آی‌فون X در سال گذشته 2716 میلی‌آمپر بود.

البته اپل اعلام کرده است که استفاده از چیپ‌ست 7 نانو‌متری A12 Bionic تا حد زیادی مصرف باتری را کاهش می‌دهد و همین امر موجب می‌شود تا آی‌فون‌های جدید ساعات بیشتری را بی‌نیاز از شارژر بگذرانند. شما می‌توانید بررسی آی‌فون Xs و بررسی آی‌فون Xs مکس را در سایت بخوانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH