گوگل مپ از این پس نزدیک‌ترین محل پارک خودرو به مقصد شما را نشان می‌دهد

احتمال دارد برخی از شما هم که از کاربران Google Maps هستید متوجه این نکته شده باشید که این نرم‌افزار به تازگی محل‌هایی را برای پارک خودرو هنگامی که به مقصد مورد نظر نزدیک شده‌اید، پیشنهاد می‌دهد. هنوز مشخص نشده است که این قابلیت یک ویژگی جدید خواهد بود که در حال گذراندن تست‌های اولیه است یا نه. کاربران گزارش کرده‌اند که پیشنهاد جای پارک هنگامی که هنوز در حال رانندگی هستید و به مقصد نزدیک شده‌اید به صورت یک اعلان نمایش داده می‌شود و در صورتی که حرکت خاصی از طرف کاربر صورت نگیرد، سریعا پاک می‌شود.

این نوتیفیکیشن جدید که در بالا تصویر آن را مشاهده می‌کنید، می‌تواند نادیده گرفته شود و یا راننده را به سمت پارکینگ هدایت کند. همچنین در این اعلان تخمینی از اینکه چقدر طول خواهد کشید تا پیاده از پارکینگ به مقصد مورد نظر خود بروید، نمایش داده می‌شود.

هیچ گزینه‌ای در تنظیمات وجود ندارد که به کاربران Google Maps اجازه فعال یا غیرفعال کردن این قابلیت را بدهد. سال گذشته گوگل قابلیتی تحت عنوان find parking را برای بخشی از آمریکا اضافه کرد که به محض مشخص کردن مقصد، محل پارک خودرو نیز نشان داده می‌شد. پس از انتخاب پارکینگ، نرم‌افزار شما را به آن محل هدایت می‌کرد و مدت زمانی را که برای پیاده رفتن از محل پارک خودرو تا مقصد مورد نظر طول خواهد کشید، مشخص می‌کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH