ژائو مینگ به شایعات پایان داد؛ آنر از هواوی جدا نخواهد شد!

اخیرا اخباری در نشریات چینی منتشر شد که در آنها آمده بود آنر به عنوان یه برند فرعی هواوی، از این شرکت جدا خواهد شد و مستقل به کار خود ادامه خواهد داد. این گزارشات موجبات نگرانی بسیاری از کاربران و کارشناسان را فراهم کرده بود. زیرشاخه آنر در سال 2013 توسط هواوی پایه‌گذاری شد. در آن زمان برخی از شرکت‌ها مانند شیائومی با وجود جوان بودن، رشد سرسام‌آوری داشتند و همین امر باعث شد تا هواوی با ایجاد آنر، رقیبی جدی برای این دست از شرکت‌ها پدید آورد.

تا به امروز بسیاری باور دارند که بخش بزرگی از موفقیت‌های شرکت چینی به خاطر عملکرد بی‌نقص محصولات آنر بوده است. در واقع در حال حاضر تعداد نقل و انتقال گوشی‌های هوشمند آنر از شیائومی بیشتر است و همین امر موجب شده تا بسیاری بر این باور باشند که در صورت استقلال این شرکت، عملکرد هواوی تا حدود زیادی مختل شده و رویای گذشتن از سامسونگ به عنوان برترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان بر باد خواهد رفت.

در هر صورت و با وجود شایعات گفته شده، آنر به صورت رسمی اعلام کرده است که هنوز هم به صورت برندی مستقل به کار خود ادامه خواهد داد، اما از هواوی جدا نخواهد شد. رییس آنر، Zhao Ming، در همین خصوص اعلام کرده که:

این شرکت چهار سال پیش پایه‌گذاری شد و پله‌های پیشرفت را به سرعت طی کرد. با نگاه رو به جلو، آنر به عنوان ضمیمه شرکت هواوی عمل خواهد کرد و این دو شرکت به مانند لبه‌های یک شمشیر کنار هم برای موفقیت هر چه بیشتر شرکت هواوی در بازار تلاش می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH