تبلت مدیاپد M5 لایت با 4 اسپیکر و نمایشگر 10.1 اینچی توسط هواوی رسما معرفی شد

شرکت هواوی در اقدامی بی‌سروصدا یک تبلت میان‌رده با نام مدیاپد M5 لایت را به وب‌سایت خود اضافه کرد. این تبلت مجهز به بدنه آلومینیومی یکپارچه و 4 ردیف بلندگو است.

مدیاپد M5 لایت از یک نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل و نسبت ابعاد 16:10 بهره می‌گیرد و تراشه نسبتا قدیمی کایرین 659 نیز توان پردازشی این تبلت را تامین می‌نماید. این گجت در 2 مدل با ظرفیت‌های مختلف حافظه شامل 3 گیگابایت رم + 32 گیگابایت حافظه‌داخلی و 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه می‌شود. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که بلندگوهای قدرتمند هارمن/کاردن چهارگانه، ویژگی شاخص مدیاپد M5 لایت به‌شمار می‌آید. این اسپیکرها جهت پخش صدای فراگیر 3 بعدی با سیستم صوتی Histen 5.0 هواوی کار می‌کنند.

وجود باتری قدرتمند 7500 میلی‌آمپرساعتی حداقل به گفته هواوی جهت اجرای بازی‌ها و پخش فایل‌های چندرسانه‌ای برای مدت زمان طولانی اطمینان‌بخش خواهد بود. بعلاوه این تبلت، سیستم‌عامل اندروید 8.0 اوریو همراه با رابط کاربری EMUI 8.0 را اجرا می‌‌کند.

تبلت جدید هواوی بسته به منطقه سکونت شما به همراه یک قلم استایلوس M-Pen لایت با پشتیبانی از 2048 سطح حساسیتی برای فشار به فروش می‌رسد. مدیاپد M5 لایت با رنگ‌های طلایی و خاکستری فضایی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت؛ اگرچه قیمت‌گذاری این گجت هنوز تائید نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH