سونی

بهترین هدفون‌ سونی در رنج‌های قیمتی مختلف را بشناسید (مهر ماه ۹۷)

برندهای مختلفی در صنعت هدفون‌ فعالیت می‌کنند، اما بی‌تردید یکی از بهترین‌ آن‌ها سونی است. این کمپانی تا حالا از مدل‌های مختلف و چشم‌گیری پرده برداری کرده که نظر هر کسی را جلب می‌کند و بعضا حرفه‌ای‌ها نیز اقدام به خرید آن‌ها می‌نمایند. در این نوبت می‌خواهیم به معرفی بهترین هدفون‌های سونی بپردازیم. پس با ما همراه باشید.


WH-1000XM2

سونی

اگر بخواهیم از بهترین هدفون‌های شرکت ژاپنی نام ببریم، نباید این مدل را از یاد ببریم. طراحی ساده این محصول باعث شده تا ظاهر جذابی پیدا کند و به انتخاب بسیاری از افراد تبدیل شود. در اصل کمپانی رویه دوری از زرق و برق را پی گرفته و برای همین توانسته این هدفون مدرن را تولید نماید. در نتیجه اگر گجتی زیبا و حرفه‌ای می‌خواهید، حتما WH-1000XM2 را مدنظر داشته باشید. اتصال از طریق تکنولوژی بلوتوث انجام می‌گیرد و در این صورت لزومی ندارد گوشی‌تان را حتما در جیب خود بگذارید. می‌توانید چند متر از موبایل‌تان دور شوید و کار خود را بدون مزاحمت سیم‌ها انجام دهید. به بلوتوث دسترسی ندارید؟ مشکلی نیست. تولیدکننده این امکان را داده تا با بهره‌گیری از فن‌آوری ان‌اف‌سی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. کیفیت پخش موزیک در سطح بالایی قرار دارد و باس زیادی به گوش کاربر می‌رسد. هم‌چنین شفافیت آهنگ‌ها نیز یوزر را راضی می‌‌کند و قادرید به راحتی صداهای پس‌زمینه را بشنوید. عمر باتری یکی از مشخصه‌های مهم هدفون‌های بی‌سیم به شمار می‌آید. سونی نیز این موضوع را درک کرده و از یک باتری حجیم بهره برده است. در نتیجه تا مدت‌ها می‌توانید به موسیقی گوش دهید و لذت ببرید!

قیمت: ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

XB650BT EXTRA BASS

سونی

سونی همیشه به طراحی هدفون‌های خود توجه ویژه‌ای دارد و پیروی از ترندهای روز دنیای مدرن را در اولویت قرار می‌دهد. XB650BT EXTRA BASS یکی از مدل‌های جذاب بازار است که با این‌که از دیزاین ساده‌ای بهره‌مند است، بسیار چشم‌گیر بوده و نظر هر کاربری را جلب می‌کند. گفتنی‌ست این محصول در رنگ‌های متفاوتی به بازار عرضه شده و برای همین افراد می‌توانند براساس سلیقه خود هدفون آینده‌شان را انتخاب نمایند. اتصال از نوع بی‌سیم است و در نتیجه نیازی به سیم‌های مزاحم نیست. با نهایت سرعت قادرید به موزیک‌های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید و با فراغ‌ بال به ورزش کردن بپردازید. نسخه جدید این فن‌آوری موجب می‌شود تا سرعت انتقال اطلاعات افزایش یابد و وقت‌تان تلف نگردد. موزیک‌ها با کیفیت بسیار و فورا رد و بدل می‌شوند و با مشکلی روبه‌رو نخواهید شد. کیفیت صدا هم مثل دیگر هدفون‌های سونی در سطح مطلوبی قرار دارد و بی‌شک از خرید XB650BT EXTRA BASS پشیمان نخواهید شد.

قیمت: ۱ میلیون تومان

MDR-RF895RK

سونی

هدفون‌های جمع‌و‌جور طرف‌داران زیادی پیدا کرده‌اند و برای همین کمپانی‌های بسیاری اقدام به تولید وسایلی با ابعاد کوچک می‌نمایند. سونی نیز از این قاعده مستثنی نیست و از مدلی به‌نام MDR-RF895RK پرده برداشته. این محصول با وجود قابلیت‌های بسیار و مجهز بودن به آخرین تکنولوژی‌ها نسبتا از وزن کم‌تری برخوردار است و از این رو گزینه مناسبی برای کاربران ماجراجو به حساب می‌آید. اتصال از طریق فن‌آوری بلوتوث انجام می‌شود. در نتیجه نیازی به سیم‌ها ندارید و می‌توانید آزادانه به موسیقی دل‌خواه خود گوش دهید. گذشته از این‌ها، کیفیت پخش موزیک‌ از اهمیت بالایی برخوردار است و در حقیقت دلیل اصلی خرید یک هدفون محسوب می‌گردد. تولیدکننده ژاپنی به این مسئله توجه نموده و از ترفندها و فن‌آوری‌هایی برای بهبود تجربه شنیدن موسیقی بهره گرفته است. به‌طور کلی، آهنگ‌ها با کیفیت مناسب پخش می‌شوند و در این زمینه نمی‌توان خرده‌ای از مدل MDR-RF895RK گرفت. اگر از عاشقان هدفون‌های سیمی هستید، (با توجه به تکنولوژی بی‌سیم) خرید این محصول هم‌چنان توصیه می‌گردد. چراکه سازنده امکان اتصال سیمی را فراهم نموده و قادرید با کمک جک ۳.۵ میلی‌متری صدا به پلی‌لیست خود گوش دهید.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

MDR-XB550AP

سونی

مثل دیگر مدل‌های سونی، در این هدفون نیز دوباره با یک طراحی یکسان طرف هستیم که در عین سادگی، بسیار مدرن است. اتصال از طریق سیم صورت می‌گیرد و به لطف جک ۳.۵ میلی‌متری صدا قادر به گوشی کردن موزیک‌های مورد علاقه خود خواهید بود. ضمنا وزن و ابعاد مناسب MDR-XB550AP باعث شده تا به انتخاب طیف وسیعی از کاربران تبدیل شود و نظر بسیاری از افراد را جلب کند. این جمع‌وجور بودن راحتی بیش‌تری را هنگام حمل و نقل برای شما به ارمغان می‌آورد و بدون دردسر می‌توانید هدفون‌تان را در کیف یا کوله بگذارید. بخش بزرگی از ورزشکاران به هدفون‌ها علاقه‌مند هستند و مایلند به‌همراه ورزش کردن از یک موزیک هیجان‌انگیز نیز لذت ببرند. اما عدم مقاومت محصولات سبب محدود شدن گزینه‌های ورزشکاران شده است. ولی سونی برخلاف بسیاری از رقیبان خود این موضوع را فراموش نکرده و این هدفون را در برابر رطوبت و عرق مقاوم ساخته. هم‌چنین قادرید به راحتی از گجت در کنار دریا یا محیط‌هایی با رطوبت بالا استفاده کنید. کیفیت پخش موسیقی راضی‌کننده است و شفافیت موزیک‌ها در سطح مطلوبی قرار دارد.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH