Google

آموزش نحوه دسترسی به بازی ماجراجویی و مخفی در گوگل!

در گذشته، گوگل قبل از این‌که به عنوان سازنده گوشی هوشمند، ارایه‌دهنده سرویس ایمیل و یا مرکزی برای رویدادهای هوشمند شناخته شده باشد، تنها یک وب‌سایت همراه با یک باکس جستجو بود.

با این حال، حتی همین خدمات به ظاهر ساده هنوز هم چندین ترفند را در آستین دارد. اما به تازگی و به نقل از وب‌سایت RockPaperShotgun کاربران موضوع جدیدی را کشف کرده‌اند؛ داخل وب‌سایت Google.com یک ماجراجویی متنی کامل پنهان شده است که برای هر کسی که روش مخفی موردنیاز برای پیدا کردن آن را می‌داند، در دسترس است.

برای دسترسی به آن، باید مرورگر خود را ویرایش کنید. البته مرورگر اختصاصی گوگل یا همان گوگل کروم و همچنین مرورگرهای فایرفاکس و مایکروسافت اج به طور طبیعی از آن پشتیبانی می‌کنند. اما برخی از کاربران گزارش داده‌اند که مرورگر مایکروسافت اج متون را به درستی پشتیبانی نمی‌کند.

پس از انتخاب مرورگرهای موردنظر خود باید در موتور جستجوی گوگل عبارت “text adventure” را جستجو کنید. سپس روی صفحه‌ نمایش داده شده راست کلیک کرده و گزینه‌ “Inspect” را انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از کلید میانبر Ctrl + Shift + I در ویندوز و یا کلیدهای میانبر Cmd + Option + I در مک به این صفحه دسترسی داشته باشید. حال باید در منوی ظاهر شده سربرگ “Console” را انتخاب کنید.

اکنون باید در این سربرگ عبارت “Would you like to play a game؟” که از شما می‌پرسد دوست دارید بازی کنید؟ را مشاهده کنید. در این‌جا شما باید عبارت Yes را تایپ کنید. پس از انجام این کار یک ماجراجویی دلپذیر برای شما آغاز می‌شود و شما باید زمانی که وارد محیط جستجو در گوگل می‌شوید سعی کنید تا حروف گم شده‌ نام این شرکت را بیابید.

Google.com’s secret adventure game

اگر شما قبلاً هرگز یک ماجراجویی متن را انجام نداده‌اید، باید بدانید که شخصیت خود را با تایپ کردن دستورات ساده برای پیشرفت از طریق پازل‌ها و داستان‌ها کنترل می‌کنید.

تایپ عباراتی مانند ” north”، ” south”، ” east” یا ” west” شما را به اطراف حرکت می‌دهد، در حالی‌که دستورات دیگری مانند ” grab” و ” use” به شما اجازه می‌دهد با سایر آیتم‌ها ارتباط برقرار کنید. این ماجراجویی شاید پیچیده به نظر برسد اما واقعاً سرگرم‌کننده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH