فایل نصبی نرم‌افزار دوربین پیکسل 3 گوگل منتشر شد (به همراه لینک دانلود)

کمپانی گوگل به تازگی از دو پرچمدار جدید خود پرده‌برداری کرد. گوشی‌های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال تنها به یک دوربین مجهز شده‌اند اما کمپانی تولیدکننده با ارایه قابلیت‌های نرم‌افزاری جدید، نسبت به عملکرد درخشان دوربین سوگولی‌های جدید خود امیدوار است. در ادامه اخبار پیرامون این دو، باخبر شدیم که ساعاتی پیش فایل نصبی نرم‌افزار دوربین پیکسل 3 برای کاربران منتشر شده است.

در تصاویر قبلی منتشر شده توسط وب‌سایت اندروید پلیس، برخی تغییرات در نرم‌افزار دوربین پیکسل‌های جدید به چشم آمد که از جمله آن‌ها می‌توان به رابط بهبود یافته با منوی نزدیک به دکمه شاتر، قابلیت ثبت تصاویر خام با فرمت RAW و حالت جدیدی از پانوراما اشاره کرد. بد نیست بدانید حالت جدید پانوراما به منظور مشاهده تصاویر در واقعیت مجازی بهینه شده است.

به علاوه، رابط کاربری جدید نرم‌افزار دوربین این دستگاه حالا به کاربر اجازه می‌دهد که بدون دسترسی به اسلایدر، نسبت به سوییچ کردن بین حالت‌های مختلف عکس‌برداری اقدام کند. در حقیقت حالا با لمس آیکون چرخ و فلک مانند، می‌توان بین دوربین اصلی و سلفی جابه‌جا شد. بقیه گزینه‌ها در بخش “More” گنجانده شده‌ و قابلیت ثبت تصاویر به صورت خام و با فرمت RAW نیز در بخش “Advanced” تعبیه شده است. متاسفانه حالت‌های جدید دوربین پیکسل 3 مانند تاپ‌شات، Photobooth و دید در شب (Night Sight) در این نرم‌افزار موجود نبوده و منحصرا در اختیار گوشی‌های پیکسل 3 قرار دارد.

با این وجود، موارد اضافه شده به این اپلیکیشن که برای مدل‌های سابق پیکسل‌های گوگل عرضه شده بودند، هم‌چنان مفید و کاربردی هستند. شاید بزرگ‌ترین شانس بهره‌مندی از نرم‌افزار دوربین پیکسل‌های جدید را بتوان به پشتیبانی از ثبت تصاویر RAW نسبت داد. این می‌تواند برای کسانی که علاقه زیادی به ویرایش تصاویر ثبت شده خود دارند، خبر خوبی باشد. شما می‌توانید فایل نصبی نسخه 6.1 اپلیکیشن دوربین گوگل را از طریق این لینک دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH