هر آنچه که لازم است در رابطه با آفیس 2019 بدانید

در برنامه جدید آفیس 2019 شرکت مایکروسافت، شما می‌توانید از ابزار جدید نوشتن، داده‌های گوناگون، ابزار ترجمه و نگارشی جدید، تصاویر متحرک، ابزار استفاده آسان و بسیاری از موارد دیگر استفاده کنید. در این مطلب ما موارد جدید را به شما معرفی کرده و طریقه استفاده از آنها را نشان می‌دهیم.

1. شما می‌توانید در متن خود آیکون قرار دهید!

اکنون شما می‌توانید به‌راحتی در متون، کتاب‌ها، ایمیل و صفحه ارایه خود آیکون یا تصویر گرافیکی مقیاس‌پذیر (فایل با فرمت SVG) قرار دهید. همچنین شما زمانی که آنها را در این متن خود قرار دهید، می‌توانید بدون کاهش کیفیت، رنگ، اندازه و موارد دیگر را تغییر دهید.

2. نوشته‌های خود را به زبان‌های دیگر ترجمه کنید!

ابزار ترجمه متن هم‌اکنون در برنامه‌های ورد، اکسل، OneNote و پاور پوینت آفیس وجود دارد. شما همچنین می‌توانید این ابزار قوی را برای Outlook در فروشگاه آفیس اضافه کنید.

3. شما می‌توانید فایل‌هایی را مشاهده کنید که دیگران با شما به اشتراک گذاشته‌اند

قسمت The Shared (در مک و iOS) و یا بخش Shared with me (در اندروید، ویندوز موبایل یا دسکتاپ)  به شما اجازه می‌دهد، فایل‌هایی را مشاهده کنید که دیگران با شما به اشتراک گذاشته‌اند. زمانی که شخصی متن خود را برای شما به اشتراک می‌گذارد، شما به‌راحتی می‌توانید آن را در این قسمت مشاهده کنید. برنامه آفیس دیگر فایل‌های اشتراک گذاشته‌شده را برای شما نمایش می‌دهد.

4. معادلات ریاضی خود را به‌صورت خطی با فرمت UnicodeMath یا LaTeX بنویسید

برای نوشتن یک معادله ریاضی با استفاده از صفحه‌کلید کافی است ALT + = را بزنید و سپس معادله خود را تایپ کنید.

اکنون شما می‌توانید نمادهای ریاضی خارج از برنامه آفیس را با Math AutoCorrect وارد کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از کدهای Math AutoCorrect تایپ کنید. یک اتفاق بسیار مهم دیگر که برای بسیاری از مقاله نویسان مورد استفاده قرار خواهد گرفت، اضافه شدن قابلیت گذاشتن و نوشتن کدهای ریاضی LaTeX در برنامه آفیس است.

5. به‌صورت دست‌نویس در آفیس خود تایپ کنید!

اکنون شما می‌توانید با استفاده از انگشت در صفحه لمسی دستگاه خود یا با ماوس کامپیوتر به‌صورت دست‌نویس در آفیس بنویسید.

6. با یک کلیک می‌توانید قابلیت دسترسی متن خود را بررسی کنید.

قبل از آنکه ایمیل خود را ارسال کنید یا فایل خود را به اشتراک بگذارید، می‌توانید با کلیک روی گزینه Check Accessibility مشاهده کنید که دیگران چه دسترسی (شامل قابلیت خواندن، ویرایش یا حذف و غیره) به نوشته‌تان خواهند داشت.

شما می‌توانید آفیس پرو 2019 را خریداری کنید!

یقینا آفیس پرو 2019 از برنامه‌های بسیار حرفه‌ای مایکروسافت است. هرچند که ممکن است قیمت خرید آن کمی گران باشد، البته توجه کنید که شما می‌توانید بخش‌هایی از آن را با قیمت‌های کمتر خریداری کنید.

شرکت مایکروسافت همواره با اضافه کردن این‌چنین قابلیت‌های بسیار کاربردی و جدید، برنامه آفیس را به یک برنامه بسیار محبوب تبدیل کرده و اکنون این برنامه محبوب‌تر از همیشه است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH