تبلت آنر مدیاپد T5 با نمایشگر 10.1 اینچی و فناوری GPU توربو معرفی شد

آنر به تازگی مراسمی را برگزار کرد تا جدیدترین محصولات خود را به همگان معرفی کند. یکی از این محصولات، تبلت میان‌رده جدید با نام آنر مدیاپد T5 است که با نام آنر تب 5 نیز شناخته می‌شود. البته مطمئنا این نام برای شما آشنا خواهد بود؛ زیرا چند وقت پیش کمپانی صاحب آنر، تبلتی را با نام هواوی مدیاپد T5 عرضه کرده بود. بنابراین عجیب نیست که بدانید این دو در واقع یک محصول با اندکی متفاوت و منطقه عرضه متفاوت هستند.

دو تفاوت بارز میان تبلت‌های آنر و هواوی وجود دارد که به حسگر اثر انگشت و مشخصات دوربین این دو مربوط می‌شود. آنر مدیاپد T5 در بازار چین عرضه شده و در این کشور با این نام شناخته خواهد شد، اما نام این تبلت در بازارهای جهانی در واقع هواوی مدیاپد T5 است. خب حالا که به این موارد اشاره کردیم، بیایید نگاهی هم به مشخصات این تبلت بیندازیم. بدنه این تبلت تمام فلزی بوده و وزن آن به 460 گرم می‌رسد. ابعاد آنر مدیاپد T5 معادل با 243 در 164 در 7.8 میلی‌متر بوده و در دل آن یک نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل و نسبت تصویر 16 به 10 تعبیه شده است.

حقیقت این است که چیز چشم‌گیری در بخش طراحی این محصول به چشم نمی‌خورد اما با توجه به قیمت آن، تبلت آنر با بدنه تمام فلزی و وزنی کم‌تر از 500 گرم در میان رقبای خود بهترین است. جدای از این‌ها، در این محصول می‌توانید دو اسپیکر استریو ببینید که به نسخه پنجم تکنولوژی “هیستن” هواوی مجهز شده و توسط هارمن کاردن، آن‌هم با روشی حرفه‌ای تنظیم شده‌اند. کاملا مشخص است که کمپانی تولیدکننده قصد تولید محصولی را داشته که برای کاربران سرگرم‌کننده باشد. نمایشگر بزرگ و اسپیکرهای استریو نقطه قوتی برای این تبلت است تا یک سر و گردن از گوشی‌های هوشمند غول‌پیکر بالاتر قرار گیرد و تهدیدی برای رقبا در بازار تبلت‌ها باشد.

در بخش پردازشی می‌توانید چیپست کایرین 659 را ببینید که در مدل پایه با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و در مدل دوم توسط 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. از آن‌جا که یک تراشه ساخت کایرین در قلب این محصول جای گرفته، بنابراین کاربران می‌توانند از تکنولوژی GPU توربو بهره ببرند تا تجربه گیمینگ جذاب‌تری داشته باشند. به عنوان یک مزیت نسبت به مدل تولیدی هواوی، اکنون کاربران می‌توانند از وجود حسگر اثر انگشت و حتی قفل‌گشایی با تشخیص چهره سود ببرند.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این دستگاه می‌توان به قابلیت فیلتر نور آبی اشاره کرد که برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به چشم کاربر یک گزینه مفید به شمار می‌رود. در پایان باید اعلام کنیم که تبلت آنر مدیاپد T5 در رنگ‌های آبی یخچالی و خاکستری عرضه شده و تولیدکننده برای نسخه پایه آن (با 3 گیگابایت رم) قیمت 200 دلار، برای نسخه دوم (با 4 گیگابایت رم) قیمتی معادل 230 دلار و برای نسخه سوم با 4 گیگابایت رم و پشتیبانی از شبکه 4G، قیمت 260 دلار تعیین کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH