مچ‌بندهای هوشمند

معرفی بهترین مچ‌بندهای هوشمند در رنج قیمتی زیر ۵۰۰ هزار تومان (مهر ماه ۹۷)

کمپانی‌های بسیاری به دنیای کالاهای دیجیتال ورود پیدا کرده‌اند و هریک محصولات خاص خود را تولید می‌کنند. برندها در تلاش‌اند تا دسته‌ای از دیوایس‌های جذاب و چشم‌گیر را به کاربران ارایه دهند تا با نگاه اول نظر طیف گسترده‌ای از مردم را جلب نمایند. بی‌تردید مچ‌بندهای هوشمند جز‌ همین دسته به حساب می‌آیند و مورد توجه علاقه‌مندان تکنولوژی و ورزش قرار می‌گیرند. اگر شما می‌خواهید بهترین این نوع دستگاه‌ها را در رنج قیمتی زیر ۵۰۰ هزار تومان داشته باشید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


آی‌هلث AM4

مچ‌بندهای هوشمند

به‌طور کل دیزاین برای محصولات دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند دلیلی برای خرید گجتی باشد. کمپانی سازنده این مچ‌بند هوشند چنین موضوعی را در نظر گرفته و AM4 را به قابی دایره‌ای‌ شکل و با بندهای نرم و انعطاف‌پذیر مجهز نموده. به این ترتیب به راحتی می‌توانید مچ‌بند را از بند بیرون آورده و آن را به شارژ بزنید. هم‌چنین استفاده از این بندهای سیلیکونی راحتی بیش‌تری را به همراه دارند و ضدحساسیت نیز هستند. صفحه‌نمایش از نوع لمسی و با تکنولوژی ساخت ال‌سی‌دی بوده و در این صورت کاربر می‌تواند تعامل بیش‌تری با اسمارت بند داشته باشد. خوش‌بختانه AM4 از بسیاری از دیوایس‌ها و اسمارت فون‌ها پشتیبانی می‌کند و فرقی ندارد که یوزر آی‌فون‌های اپل باشید یا دستگاه‌های اندرویدی. امکانات متعددی برای این مچ‌بند در نظر گرفته شده که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: تنظیم آلارم، تعیین هدف روزانه، شمارش گام‌ها و… گفتنی‌ست AM4 در برابر آب شیرین مقاومت اندکی دارد و قادرید از آن در زیر باران یا در مکان‌های مرطوب استفاده کنید.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

شیائومی Mi Band 3

مچ‌بندهای هوشمند

شیائومی طیف وسیعی از محصولات را تولید می‌کند که عمدتا با بالاترین کیفیت ممکن ساخته و طراحی گشته و با قیمتی باورنکردنی به بازار عرضه می‌شوند. Mi Band 3 نیز از این قاعده مستثنی نیست. قیمت جهانی این مچ‌بند نسبت به اسمارت بندهای رقیبان بسیار اندک است و گزینه‌ای عالی برای ورزشکاران و افراد عادی شمرده می‌شود. در نسخه سوم سری Mi Band طراحی مدرن مورد توجه بیش‌تری قرار گرفته و در حال حاضر شاهد یک نمایشگر لمسی و برآمده هستیم که نظر هر کسی را جلب می‌نماید. ضمنا قابلیت‌های کارآمدی نیز برای مچ‌بند تعریف شده تا تجربه‌ای به‌یادماندنی را رقم بزند. Mi Band 3 می‌تواند هر لحظه ضربان قلب کاربر را اندازه‌گیری کند و سپس هشدارهای لازم را به او بدهد. ویژگی دیگر نیز سنجش کیفیت خواب نام گرفته. محصول شیائومی با بهره‌گیری از سنسورهای مختلف در هنگام شب شما را زیر نظر دارد و سپس صبح روز بعد کیفیت خواب‌تان را گزارش می‌دهد. این اطلاعات را هم می‌توانید در اپلیکیشن مخصوص شیائومی مشاهده کنید و به‌عنوان مثال کیفیت خواب خود را با دیگر کاربران برنامه مقایسه نمایید. عمر باتری نیز در سطح رضایت‌بخشی قرار دارد و تا مدت‌ها Mi Band 3 نیازی به شارژ مجدد ندارد.

قیمت: ۴۰۰ هزار تومان

X6S

مچ‌بندهای هوشمند

اگر از مچ‌بندهای هوشمند با قاب‌های گرد خوش‌تان نمی‌آید و می‌خواهید گجتی خاص داشته باشید، حتما این مورد را در سبد خرید خود قرار دهید. کمپانی سازنده از دیزاینی مستطیلی برای ساختن نمایشگر و قاب اسمارت بند بهره برده که ظاهری مدرن به آن بخشیده و به‌لطف بندهای جذاب استایل کاربر را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. بندی از جنس سیلیکون برای شما تدارک دیده شده تا به راحتی از X6S استفاده کنید. دیپسلی با تکنولوژی اولد ساخته شده و به این ترتیب رنگ‌ها را به‌صورت زیباتری نشان می‌دهد. گذشته از این، در اولدها تک‌تک پیکسل‌ها (برخلاف نمونه‌های ال‌سی‌دی) اجازه خاموش و روشن شدن دارند و برای همین انرژی بسیار کم‌تری در این نمایشگرها مصرف می‌شود. کمپانی از شمارش‌گر ضربان قلب نیز سود جسته تا کاربر بتواند در هر لحظه ضربان قلب خود را اندازه بگیرد و در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهد. مقاومت در برابر گردوغبار باعث شده تا کاربران قادر به استفاده از X6S در موقعیت‌های مختلف باشند. با کمک این اسمارت بند بلافاصله از اعلان‌های گوشی هوشمند خبردار می‌شوید و به‌لطف آن هیچ تماسی بی‌پاسخ نمی‌ماند!

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

Mi Band 2

مچ‌بندهای هوشمند

دومین مچ‌بند سری Mi Band یکی از محصولات مقرون‌به‌صرفه و کاربردی به حساب می‌آید که با توجه به قیمتش امکانات زیادی را در اختیارتان قرار می‌دهد. به‌عنوان مثال با Mi Band 2 می‌توانید گام‌های خودتان را بشمارید و از مسافت طی شده آگاه شوید. هم‌چنین اپلیکیشن مخصوصی هم از طرف شرکت ارایه شده که با آن به قابلیت‌های مچ‌بند افزوده می‌گردند. شمارش‌گر ضربان نیز به چشم می‌خورد که مایه دل‌گرمی ورزش‌کاران و کاربران علاقه‌مند به ورزش است. با کمکش قادرید در هر لحظه از ضربان قلب خود اطلاع پیدا نمایید و به این ترتیب در صورت نیاز هشدارهایی به شما اعلام می‌شوند. Mi Band 2 می‌تواند از نوتیفیکیشن‌های موبایل هوشمند خبردارتان کند و با آن به همه تماس‌ها پاسخ دهید. خوش‌بختانه Mi Band 2 در برابر آب شیرین و گردوغبار مقاوم است و می‌توان از آن در زیر باران یا موقعیت‌های مرطوب مثل کنار دریا یا استخر بدون هیچ مشکلی بهره برد.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH