نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین اولترا واید هواوی میت 20 پرو را اینجا ببینید

همان‌گونه که احتمالا در جریان هستید، به تازگی شاهد معرفی گوشی‌های هواوی میت 20 و هواوی میت 20 پرو بودیم. در روزگاری که علاقه‌مندان به دنیای فناوری با دیدن سه و حتی چهار دوربین (موجود در گوشی گلکسی A9 2018 سامسونگ) در پشت گوشی‌های هوشمند تعجب نخواهند کرد، برخی‌ها خصوصا افراد مسن‌تر شگفت‌زده خواهند شد که ببینند میت‌های امسال نه یک، نه دو، بلکه از سه دوربین در قاب پشتی خود میزبانی خواهند کرد.

وجود یک سنسور رنگی از نوع استاندارد در هر گوشی هوشمندی طبیعی است اما نوع سنسور دوم و سوم بستگی به استراتژی و سلیقه کمپانی تولیدکننده دارد. ما امسال در گوشی‌های جدید سری میت علاوه بر نمونه رنگی استاندارد، یک سنسور تله‌فوتو و یک نمونه دیگر از نوع اولترا واید (فوق زاویه باز) را می‌بینیم که این مورد سومی در حقیقت عضو جدیدی است که برای اولین بار وارد گوشی‌های این کمپانی چینی شده است. در واقع شما به لطف این نوع سنسورها قادر خواهید بود تصاویری با زاویه بسیار گسترده را از مناظر پیش روی خود ثبت کنید که امکان ثبت آن‌ها با سنسورهای معمولی وجود ندارد.

دوربین مورد اشاره در گوشی میت 20 پرو یک نمونه با رزولوشن 20 مگاپیکسل بوده که لنزی با گشودگی دیافراگم f/2.2 را پیش روی خود دیده و فاصله کانونی آن 16 میلی‌متر است. برای دسترسی به این دوربین می‌بایست در صفحه اصلی رابط کاربری دوربین، آیکون 1X را آن‌قدر لمس کرد تا عدد به 0.6X تغییر کند. خب سوال این است که اصلا چه زمانی به چنین لنزی احتیاج پیدا خواهید کرد؟ فرض کنید در فضایی کوچک مانند خانه خود حضور داشته و قصد دارید که عکسی از فضای کل اتاق خود بگیرید یا مثلا در مکانی قرار دارید که می‌خواهید تصویری با زاویه بالا از فضای روبرو را ثبت کنید. در چنین شرایطی است که دوربین‌های اولترا واید به کارتان خواهند آمد. در ادامه می‌توانید نمونه‌هایی از تصاویر ثبت شده با دوربین اصلی و دوربین اولترا واید گوشی هواوی میت 20 پرو را ببینید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH