نتایج آزمایش‌ باتری میت 20 پرو مشخص شد؛ چینی‌ها دروغ نمی‌گفتند!

فناوری جدید سوپر شارژ 2.0 هواوی که کار خود را با عرضه گوشی‌های میت 20 پرو، RS و X آغاز کرده، یک سیستم شارژ سریع است که شرکت قول آن را داده تا باتری‌های بزرگ اسمارت‌فون‌های غول‌پیکر را در کمتر از سی دقیقه تا 70 درصد شارژ خواهد کرد.

از همان روز اول و با وجود یک سیستم شارژ 50 واتی تحت عنوان Super VOOC که توسط شرکت اوپو معرفی شد و می‌تواند باتری 3400 میلی‌آمپری Find X نسخه لامبورگینی را در عرضه 35 دقیقه شارژ کند، نمی‌شد ادعای چینی‌ها را بی‌اساس دانست. اما از طرف دیگر باتری گوشی میت 20 پرو 4200 میلی‌آمپری است؛ به عبارت دیگر باید گفت پرچم‌دار جدید هواوی اولین پرچم‌داری است که گنجایش باتری آن از 4000 میلی‌آمپر گذشته و از طرفی نیز شارژر آن با وجود قدرتمندی، از شارژر اوپو ضعیف‌تر است. با وجود این چالش‌ها میت 20 پرو سربلند از آزمایش بیرون آمد و فناوری سوپر شارژ 2.0 هواوی نشان داد که به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران خواهد بود.

بدین ترتیب و با عملکرد بسیار خوب میت 20 پرو، این هندست در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به صدر جدول بنچ‌مارک گوشی‌های هوشمند رساند. این گوشی به صورت خاموش در ساعت 9:13 به شارژر متصل شد و تا ساعت 10:21 به صورد کامل شارژ شده بود؛ یعنی مدت زمانی در حدود یک ساعت. با نگاهی به گزارش شارژ این گوشی می‌توان گفت که در یک ربع اول شارژ به 36 درصد رسیده و 50 دقیقه پس از اتصال به شارژر به 95 درصد رسیده است.

برای درک بهتر از سرعت فناوری سوپر شارژ 2.0 هواوی، می‌شود به باتری 18 واتی گلکسی نوت 9 سامسونگ اشاره کرد که باتری 4000 میلی‌آمپری این فبلت را در مدت زمانی حدود 40 دقیقه بیشتر نسبت به میت 20 پرو شارژ کامل می‌کند. و البته مشخص است که با وجود شارژر 5 واتی آی‌فون‌های 2018، حتی امکان مقایسه این دو محصول هم وجود نخواهد داشت.

شارژر 40 واتی میت 20 پرو که در جعبه این هندست قرار دارد، توانایی شارژ 1.5 درصد در هر دقیقه را دارد که این میزان بیشتر از 1.1 درصد P20 پرو با شارژر 22 واتی و فناوری سوپر شارژ 1.0 خواهد بود. همانطور که گفته شد با این ارقام پرچم‌دار جدید هواوی عنوان پادشاه گوشی‌های هوشمند در قسمت شارژ را به خود اختصاص می‌دهد.

در پایان مطلب باید گفت دوران شارژ سریع 10 تا 20 واتی به پایان رسیده و در حال ورود به زمان شارژرهای 40 تا 50 واتی هستیم. برای کسانی که نگران عواقب شارژ سریع پرچم‌دار هواوی هستند، شرکت بیان کرده است که در فناوری سوپر شارژ از یک سیستم چندلایه حفاظتی استفاده کرده که تاییدیه سازمان TÜV آلمان را نیز دارد؛ پس با خیال راحت و اطمینان از عدم آتش‌سوزی گوشی هوشمند خود می‌توانید شب را به صبح برسانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH