پاسخ سامسونگ به هواوی میت 20: عکس‌های شبانه گلکسی‌ نوت 9 واقعی‌تر هستند!

همانند اکثر کنفرانس‌های مربوط به گوشی‌های موبایل، شرکت هواوی نیز در زمان پخش تبلیغات اسمارت‌فون‌های سری میت 20 همواره به مقایسه دوربین آن‌ها با هندست‌های رقیب نظیر آی‌فون XS مکس و سامسونگ گلکسی‌ نوت 9 پرداخت.

امروز سامسونگ رسما بیانیه‌ای موسوم به “دفاعیه رسمی: عکس‌برداری واقعی از زیبایی شب” را منتشر کرد و عکس شبانه به ثبت رسیده توسط گلکسی‌ نوت 9 را در قالب یک تصویر نمایش داد و تاکید نمود که این عکس، زیبایی یک محیط واقعا تاریک را نشان می‌دهد. بدیهی است که این اقدام، پاسخی مستقیم به تبلیغات مقایسه‌ای کنفرانس هواوی محسوب می‌شود.

با این‌حال یو چنگ‌دانگ، مدیرعامل واحد کسب وکار مصرف‌کنندگان در کمپانی هواوی بارها برای اثبات ادعای خود، عکس‌های شبانه ثبت شده توسط اسمارت‌فون‌های میت 20 پرو، آی‌فون XS مکس و گلکسی‌ نوت 9 را نمایش داد که در این میان، عکس‌های پرچم‌دار هواوی فوق‌العاده واضح و روشن به‌نظر می‌رسند.

برخی افراد ادعای هواوی را ناعادلانه می‌دانند؛ زیرا میت 20 پرو دارای حساسیت بسیار بالا و زمان نورپردازی بسیار طولانی است. اما این موضوع حقیقت دارد. با این‌همه در 2 شاخص مذکور، عملکرد آی‌فون XS مکس و نوت 9 به‌ مراتب بدتر است.

به‌همین خاطر سامسونگ اتهام مقایسه غیرمنصفانه را مستقیما به هواوی نسبت نداد؛ اما تاکید کرد که صحنه‌های شبانه ثبت شده توسط گلکسی‌ نوت 9 دارای ظاهری واقعی‌تر بوده و عکس‌های هواوی بسیار تصنعی به‌نظر می‌رسند.

بر اساس داده‌های ارایه شده توسط هواوی، میت 20 پرو مجهز به دوربین پشتی سه‌گانه بوده و اندازه سنسور اصلی آن برابر با 1/1.7 اینچ است؛ در حالی‌که حسگر اصلی آی‌فون XS مکس و گلکسی‌ نوت 9 ابعادی معادل 1/2.55 اینچ دارد. حساسیت ISO دوربین میت 20 پرو به رکورد 102400 رسیده است و شب هنگام و در روشنایی کم‌تر از 0.5 لومن، این دوربین می‌تواند عکس‌های واضحی را ثبت نماید. هندست‌های اپل و سامسونگ دارای ISO کم‌تر از 64600 هستند.

2 در مورد “پاسخ سامسونگ به هواوی میت 20: عکس‌های شبانه گلکسی‌ نوت 9 واقعی‌تر هستند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH