آپدیت اندروید 9 پای برای گوشی‌های سامسونگ اوایل سال 2019 منتشر خواهد شد!

ماه گذشته زمانی که اطلاعات زیادی از آپدیت جدید اندروید 9 پای گوشی سامسونگ لو رفته بود، چنین انتظار می‌رفت که به‌زودی شاهد انتشار نسخه اصلی آن نیز باشیم. بر اساس بیان متن منتشرشده در سامسونگ پلاس، تاکنون پروژه تریبل (project treble) نیز تأثیری در عرضه سریع‌تر آپدیت جدید اندروید برای گوشی‌های سامسونگ نداشته است. این امر بدان معناست که کاربران گوشی‌های سامسونگ باید تا انتشار نسخه اصلی آپدیت‌های جدید سیستم‌عامل اندروید، همچنان زمان زیادی را صبر کنند.

با وجودی که نسخه بتای اندروید 9 پای برای گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس در آینده‌ای نه‌چندان دور منتشر خواهد شد، شرکت سامسونگ اعلام کرد که نسخه نهایی این سیستم‌عامل برای گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس تا اوایل سال آینده در دسترس نخواهد بود. بدین ترتیب تاریخ انتشار نسخه نهایی سیستم‌عامل اندروید 9 پای به‌احتمال‌زیاد هم‌زمان با انتشار نسخه سیستم‌عامل اندروید 8 اوریو خواهد بود که این آپدیت برای گوشی‌های گلکسی S8 اوایل فوریه و برای گلکسی نوت 8 اواسط مارس عرضه خواهد شد.

علاوه بر تاریخ انتشار نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید، شرکت سامسونگ وجود چند ویژگی جدید را نیز در داخل این سیستم‌عامل تأیید کرد. این ویژگی‌های جدید شامل اضافه شدن 157 ایموجی جدید (مانند ایموجی کیک و لاما و خرس تدی و …)، ویژگی جدید باتری (Adaptive Battery)، ویژگی اعمال محدودیت برای میزان استفاده از گوشی و موارد دیگر می‌شود. یقینا این ویژگی‌ها از مزایای بسیار مهم این سیستم‌عامل، برای بسیاری از کاربران به شمار می‌روند.

هرچند که زمان زیادی تا انتشار نسخه اصلی اندروید 9 پای برای گوشی‌های سامسونگ در پیش است؛ اما این شرکت چند روز پیش اعلام کرد که تا انتشار نسخه بتای این سیستم‌عامل برای گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس زمانی زیادی باقی نمانده است. این نسخه از این سیستم‌عامل برای کاربران ساکن ایالات‌متحده آمریکا، بریتانیا و کره جنوبی به‌زودی قابل‌دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH