تصاویر فاش شده از ایسوس ذن‌فون 6 حکایت از صفحه نمایش روزنه‌دار و دوربین سه‌گانه دارند

در حال حاضر شرکت ایسوس ششمین تولیدکننده برتر رایانه‌های شخصی در جهان است، اما این شرکت در حوزه گوشی‌های هوشمند به خوش نامی و موفقیت صنعت PC نیست. البته شرکت در این زمینه خود را ثابت کرده و با تولید اسمارت‌فون‌های محکم و قدرتمند، اعتبار خوبی در بازار به دست آورده است. در هر صورت با نزدیک شدن به سال 2019، تصاویری از نمونه‌های اولیه سه گوشی هوشمند فاش شده که به احتمال زیاد مدل‌هایی از ایسوس ذن‌فون 6 هستند.

شاید جذاب‌ترین تصویر متعلق به هندستی باشد که در بالا تصاویر آن را مشاهده می‌کنید و به خوبی بیان می‌کند که سامسونگ تنها شرکتی نیست که به دنبال تولید صفحه نمایشی با تعبیه تنها یک روزنه به جای ناچ است. ایسوس در این گوشی حفره کوچکی در قسمت سمت چپ گوشی قرار داده که محل تعبیه دوربین سلفی خواهد بود. همچنین از تصاویر مشخص است که گوشی مذکور حواشی بسیار نازکی در بالا و پایین و کناره‌ها دارد و ضخامت آن نیز بسیار کم است. در خصوص دوربین نیز شرکت چینش عمودی را ترجیح داده و البته از جک هدفون 3.5 میلی‌متری استفاده می‌کند.

در مورد دومین مدل باید اعتراف کرد که مانند نمونه قبلی طراحی چشم‌نوازی ندارد. با این حال، به لطف استفاده از ناچ قطره‌ای در سمت راست صفحه نمایش و حاشیه‌هایی بسیار کم، هنوز هم می‌توان آن را یک هندست زیبا محسوب کرد. به مانند مدل قبلی، باز هم در این ناچ شاهد قرارگیری دوربین سلفی هستیم. در پنل پشتی، در کنار دوربین دوگانه می‌توان حسگر اثر انگشت را نیز مشاهده کرد.

در نهایت به سومین مدل ایسوس ذنفون 6 می‌رسیم که ظاهرا شانس بیشتری برای معرفی به عنوان مدل نهایی دارد و متاسفانه از دو مدل قبلی ضعیف‌تر است. این گوشی دارای ناچ در بالای صفحه نمایش و حاشیه‌ای عریض در پایین آن است. همچنین در خصوص تفاوت اصلی با نسل فعلی ذن‌فون 5Z، باید به وجود دوربین سه‌گانه اشاره کرد.

روی هم رفته باید بگوییم این تصاویر تنها نمونه‌هایی اولیه هستند و هیچ تضمینی برای این که یکی از آنها طراحی نهایی باشد، وجود ندارد. همانطور که گفته شد، تماشای این که دیگر شرکت‌ها نیز بر روی طراحی روزنه‌هایی در صفحه نمایش کار می‌کنند، هیجان‌انگیز است. با توجه به سیاست‌های شرکت در عرضه محصولات ذن‌فون با قیمت پایین، به نظر می‌رسد سومین مدل برای معرفی شدن به عنوان طراحی نهایی از شانس بیشتری برخوردار باشد، چرا که هزینه‌های طراحی آن پایین آمده و در نتیجه محصول نهایی نیز با قیمتی کمتر به دست مشتری خواهد رسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH