5 دلیل برای آنکه زولا را بازی کنید!

بایستی بازی آنلاین و شوتر اول شخص زولا را یکی از پرطرفدارترین عناوین در این روزها دانست که به واسطه تبلیغات زیاد و البته گیم پلی روان و دوست داشتنی، روز به روز بر کاربرانش افزوده می‌گردد. زولا که در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های پی‌سی اجرا می‌شود، طبق گفته مدیر عامل آن به زودی بر روی نسخه موبایل نیز عرضه خواهد شد؛ اگرچه لذت بازی کردن با کیبورد و ماوس را نمی‌توان با هیچ دستگاهی حتی کنسول‌های حرفه‌ای هم تجربه کرد.

کسانی که به بازی‌های در سبک کانتر استرایک علاقه‌مند هستند، به طور حتم زولا توجه ویژه‌شان را جلب کرده و به دلیل مزایای بسیار زیاد، می‌تواند تبدیل به یک سرگرمی اصلی برای آن‌ها شود.

حال در این مقاله قصد داریم تا 5 دلیل برای‌تان بیاوریم تا بدانید که چرا زولا ارزش بازی کردن را دارد.

1- زولا یک بازی روان و سریع است

بی‌تردید برای یک بازی آنلاین، سرعت مناسب و بدون تاخیر یکی از ارکان اصلی آن محسوب می‌شود و از آنجایی که اکثریت عناوین مشهور، سرور آن‌ها در خارج از کشور بوده و پینگ مناسبی ندارند (حتی اگر سرعت اینترنت شما بالا باشد)، بازیکن را با معضلات بسیار زیادی روبه‌رو ساخته و حتی وی را از ادامه بازی خود منصرف می‌کنند.

تصور کنید در یک بازی شوتر که حتی صدم ثانیه در شلیک گلوله و کشتن حریف‌تان موثر است، دارای لگ باشید، در این مواقع نتیجه حتی برای حرفه‌ای‌ترین گیمرها هم چیزی جز شکست نخواهد بود زیرا تمام زمان بندی بازیکن را برهم زده و به‌راحتی کشته شده یا حریفان از چنگ وی می‌گریزند.

یکی از مزایای زولا، وجود سرورهای داخلی برای آن است که همین امر سبب می‌شود تا پینگ هر بازیکن در بهترین حالت خودش قرار داشته و حتی اگر سرعت اینترنت شما هم چندان بالا نباشد، باز به راحتی بازی کنید. در این بازی شلیک‌ها همگی در همان لحظه انجام شده و تمام بازیکن‌ها به صورت Real Time در صحنه نبرد حضور دارند.

از سوی دیگر، گرافیک بازی نیز به شکلی طراحی شده تا حتی سیستم‌های متوسط هم بدون آنکه دچار افت فریم شوند، توانایی اجرای زولا را داشته و به قولی با در اختیار داشتن تنها یک سیستم معمولی، قادر به تجربه زولا خواهید شد.

در تنظیمات 5 سطح مختلف برای تغییر قدرت گرافیکی و همچنین رزولوشن‌های مختلف وجود دارد و برای همین کسانی که سیستم بهتری در اختیار دارند، قاعدتا لذت دو چندانی هم خواهند برد، اما این امر منجر به برتری‌شان در بازی و نسبت به حریفان نخواهد شد.

2- تنوع بالای مراحل و نقشه‌ها در زولا

بسیاری از افرادی که به این سبک از بازی‌ها عادت ندارند، تصور می‌کنند که وارد یک محیط بسته با تعدادی هم تیمی خواهند شد و تنها بایستی به کشتن رقبا بپردازند! قاعدتا این مدل، پایه‌ای‌ترین نحوه نبرد است اما در زولا یکی از چندین مدلی است که کاربر می‌تواند تجربه کند.

در این ساخته مدبایت گیمز، علاوه بر مبارزات تیمی، شما قادر هستید به رقابت‌های حذفی بپردازید. حتی به صورت انفرادی نیز بازی کنید و یا آنکه وظیفه اسکورت کردن یک خودروی جنگی را برعهده بگیرید. از هیچ‌کدام خوشتان نمی‌آید؟ در عنوان خرابکاری یا تحت تعقیب به ماجراجویی بپردازید.

به غیر از موارد فوق، نقشه‌های زیاد و حتی آشنایی چون پرسپولیس نیز حضور دارند که هرکدام سبک متفاوتی از بازی کردن را طلب می‌کند. ضمن آنکه سازنده هر اتاق بازی (که شما هم می‌توانید باشید) قادر است تا آنجا را محدود به یک مدل از اسلحه کند. مثلا فقط تک تیراندازان حضور داشته و یا حتی تبدیل به یک کشت و کشتار با چاقو شود!

3- زولا دارای اسلحه‌ها و آیتم‌های گوناگون است

قاعدتا اصلی‌ترین ابزار در زولا، همان اسلحه در دست شماست که به واسطه آن می‌توانید بر دشمنان فائق شده و پیروزی‌تان را جشن بگیرید. در هنگام شروع بازی، یک سری اسلحه پیش فرض برای شما وجود دارد که شامل اسلحه سنگین، سبک، اسنایپر، شات گان، کلت کمری، چاقو و نارنجک (شامل انفجاری، دودزا و…) می‌شود. هر  کدام از این اسلحه‌ها در 4 دسته 4تایی قرار گرفته‌اند که در حین بازی هم می‌توانید هر دسته را تغییر داده و به نوعی استراتژی بازی کردن‌تان را عوض کنید.

داستان وقتی جالب‌تر می‌شود که به فروشگاه زولا رفته و با انواع و اقسام سلاح‌ها روبه‌رو شوید. این ابزارهای جدید که اکثریت توانایی بهتری نیز نسبت به اسلحه پیش فرض شما دارند، توانایی‌تان را بالاتر برده و شانس شما برای پیروزی را افزایش می‌دهد. برای داشتن بسیاری از آن‌ها هم حتما لازم نیست دست به جیب شده و طلا از بازی بخرید، با جمع کردن تجربه و امتیاز هم قادر به تهیه سلاح‌های جدید خواهید بود.

از سوی دیگر، هر اسلحه قابلیت ارتقا به تنهایی را نیز داراست که برای این کار نیاز به موادی چون آهن، تیتانیوم و کروم دارید. با این کار شما می‌توانید سلاحی که بیشتر از همه دوست دارید، ارتقا داده و قدرتش را در بازی بالاتر ببرید. البته در هرکاری احتمال شکست نیز وجود دارد اما راه‌هایی برای موفقیت شما نیز در نظر گرفته شده است.

همچنین هرکدام از سلاح‌ها، لوازم جانبی زیادی را هم ساپورت کرده و برای این امر بایستی یک سری کارت را باز کنید. این کارت‌ها می‌توانند ظاهر اسلحه شما را زیباتر و خاص‌تر کرده و یا حتی قابلیت‌هایی چون لیزر را بدان بیافزایند که باعث نشانه‌گیری بهتر شما در مبارزه خواهد شد. خلاصه به قدری تنوع در هر بخش بازی وجود دارد که شاید مجبور شوید چند ساعتی را در ابتدای بازی جهت آشنا شدن با آن‌ها صرف کنید.

4- پشتیبانی از زبان فارسی در زولا

از آنجایی که زولا در ایران نمایندگی رسمی دارد، پس استفاده از فارسی در آن چندان تعجب برانگیز نخواهد بود، امری که شاید در کمتر بازی در این سبک وجود داشته باشد. فارسی سازی به‌صورت خیلی خوب و روان انجام شده و تمام بخش‌ها را شامل می‌شود.

با آنکه زولا دارای بخش بندی‌های بسیار زیادی است، اما تمام این قسمت‌ها به خوبی فارسی سازی شده و بدین سبب بازیکن احساس می‌کند در یک محیط کاملا لوکال قرار دارد و همین امر حس بازی کردن را جذاب‌تر می‌کند.

از سوی دیگر، صحبت‌های پیش فرض قرار گرفته در بازی هم همگی به فارسی است و حتی در نقشه‌ای چون پرسپولیس قبل از آغاز مرحله، ترانه‌ای به زبان فارسی برای کاربر پخش می‌شود.

5- زولا را سریع یاد می‌گیرید

یکی از مواردی که شاید یک بازیکن تازه‌کار از آن واهمه داشته باشد، پیچیدگی‌های بازی و ضعف زیاد وی در مواجهه با رقباست، اما زولا به خاطر شاکله اصلی که دارد، خیلی سریع همه چیز را به بازیکن جدید یاد داده و شاید در طی کم‌تر از یک هفته، وی را تبدیل به یک گیمر خوب کند.

با آنکه مودهای بازی تنوع زیادی دارند، اما یادگیری آن‌ها بسیار ساده است و خیلی سریع به کلیات آن آشنا خواهید شد. حتی نحوه کسب برتری، تاکتیک‌ها، بهره گرفتن از اسلحه‌ها و… همگی به شکلی طراحی شده‌اند که از همان ساعت حضور در بازی، شما قادر به لذت بردن از زولا خواهید شد.

قاعدتا هرچقدر که پیش بروید و تجربه‌تان از بازی بیشتر شود، مهارت بالاتری کسب کرده و شانس پیروزی و غلبه بر رقبا نیز افزایش می‌یابد، اما هیچ گاه یک شروع ناامید کننده نخواهید داشت، زیرا زولا در هیچ لولی شما را از بازی کردن خسته نمی‌کند.

برای وارد شدن به زولا می‌توانید از اینجا اقدام کنید

70 در مورد “5 دلیل برای آنکه زولا را بازی کنید!”

  1. سلام
    نیک نیمم تو بازی Giyoumtel
    دیروز 1 تیر 1400 از اکانتم (با تمام امنیتش) 950 هزار زولا پوینت برداشتن یا هک کردن بعد به پشتیبان میگم میگه به ما ربطی نداره.
    سیستم بازی pay-to-win (آشغال به تمام معنا).
    مشخض نبودن تلفن و آدرس شرکت (معلومه این بازی رو با پول از استدیویی ترکیه ای خریدن و تو خونه دارن مدیریتش میکنن حتی دفتر مجازی هم ندارن).
    نرسیدن به گزارش های بازیکنان چیتر (که اگه بنشون کنن به ضررشونه پس اصلا براشون اهمیت نداره).
    و هزار مشکل دیگه …

    پیشنهاد میکنم از همینجایی که هستید برگردید جلوی ضررتون رو گرفتید چون هیچ امتیاز مثبتی وجود نداره به این بازی
    با تشکر

    4
    6
    1. داداش اولا رمز اکانت شما در زولا رو هیچکسی حتی کارکنان شرکت هم ندارن و فقط شما صاحب رمز خودت هستی پس اگر اکانتت هک شده بدون که به یک نفر رمزشو گفتی و تیم پشتیبانی هیچ مسئولیتی در ازاری دهن لقی تو نداره دوما استودیو سورنا گیمز دارای یک شرکت معتبر بوده و تمامی زیر ساخت های گیمینگ کشور بر زیر نظر این استودیو میباشد و میتونی با مراجعه به شرکت و یا ارتباط از طریق ایمیل با اونها در ارتباط باشی و همچنین این استودیو مسئول انتشار این بازی در ایران هست سوما اگر شما پلیر عالی باشید میتوانید با استفاده از زد پی بازی نیز اکانت خود را با آیتم های زد پی ارتقا دهید و پی تو وین بودن زولا مبنی بر اینکه نمیتوان اکانت خوبی در این بازی داشت نیست برای مثلا من خودم از زد پی استفاده میکنم و دارای اکانت عالی هستم چهارما بتل آی زولا در طی چندین آپدیت اخیر به خوبی ارتقا پیدا کرده و تعداد چیتر ها بسیار کم شده است.
      زولا یک بازی هست که دارای آیتم ها و حالت های مختلفی است،وجود پینگ پایین،روان بودن بازی و محیط فارسی این بازی نقطه قوتی حساب میشود.
      من زولا رو پیشنهاد میگنم و اجباری برای انجام این بازی نیست در ضمن اگر بازی بدی بود تو صاحب اکانتی نبودی که دارای 300 هزار ایکس پی باشه پس یعنی تو هم خوشت اومده.
      به خاطر پارازیت های الکی افرادی مثل شما هست که اسم زولا بعضی جاها بد در رفته برای جلب توجه وقت و اعتماد مردم رو نگیر
      با تشکر از افرادی که مطلب من رو خوندن 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH