5 دلیل برای آنکه زولا را بازی کنید!

بایستی بازی آنلاین و شوتر اول شخص زولا را یکی از پرطرفدارترین عناوین در این روزها دانست که به واسطه تبلیغات زیاد و البته گیم پلی روان و دوست داشتنی، روز به روز بر کاربرانش افزوده می‌گردد. زولا که در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های پی‌سی اجرا می‌شود، طبق گفته مدیر عامل آن به زودی بر روی نسخه موبایل نیز عرضه خواهد شد؛ اگرچه لذت بازی کردن با کیبورد و ماوس را نمی‌توان با هیچ دستگاهی حتی کنسول‌های حرفه‌ای هم تجربه کرد.

کسانی که به بازی‌های در سبک کانتر استرایک علاقه‌مند هستند، به طور حتم زولا توجه ویژه‌شان را جلب کرده و به دلیل مزایای بسیار زیاد، می‌تواند تبدیل به یک سرگرمی اصلی برای آن‌ها شود.

حال در این مقاله قصد داریم تا 5 دلیل برای‌تان بیاوریم تا بدانید که چرا زولا ارزش بازی کردن را دارد.

1- زولا یک بازی روان و سریع است

بی‌تردید برای یک بازی آنلاین، سرعت مناسب و بدون تاخیر یکی از ارکان اصلی آن محسوب می‌شود و از آنجایی که اکثریت عناوین مشهور، سرور آن‌ها در خارج از کشور بوده و پینگ مناسبی ندارند (حتی اگر سرعت اینترنت شما بالا باشد)، بازیکن را با معضلات بسیار زیادی روبه‌رو ساخته و حتی وی را از ادامه بازی خود منصرف می‌کنند.

تصور کنید در یک بازی شوتر که حتی صدم ثانیه در شلیک گلوله و کشتن حریف‌تان موثر است، دارای لگ باشید، در این مواقع نتیجه حتی برای حرفه‌ای‌ترین گیمرها هم چیزی جز شکست نخواهد بود زیرا تمام زمان بندی بازیکن را برهم زده و به‌راحتی کشته شده یا حریفان از چنگ وی می‌گریزند.

یکی از مزایای زولا، وجود سرورهای داخلی برای آن است که همین امر سبب می‌شود تا پینگ هر بازیکن در بهترین حالت خودش قرار داشته و حتی اگر سرعت اینترنت شما هم چندان بالا نباشد، باز به راحتی بازی کنید. در این بازی شلیک‌ها همگی در همان لحظه انجام شده و تمام بازیکن‌ها به صورت Real Time در صحنه نبرد حضور دارند.

از سوی دیگر، گرافیک بازی نیز به شکلی طراحی شده تا حتی سیستم‌های متوسط هم بدون آنکه دچار افت فریم شوند، توانایی اجرای زولا را داشته و به قولی با در اختیار داشتن تنها یک سیستم معمولی، قادر به تجربه زولا خواهید شد.

در تنظیمات 5 سطح مختلف برای تغییر قدرت گرافیکی و همچنین رزولوشن‌های مختلف وجود دارد و برای همین کسانی که سیستم بهتری در اختیار دارند، قاعدتا لذت دو چندانی هم خواهند برد، اما این امر منجر به برتری‌شان در بازی و نسبت به حریفان نخواهد شد.

2- تنوع بالای مراحل و نقشه‌ها در زولا

بسیاری از افرادی که به این سبک از بازی‌ها عادت ندارند، تصور می‌کنند که وارد یک محیط بسته با تعدادی هم تیمی خواهند شد و تنها بایستی به کشتن رقبا بپردازند! قاعدتا این مدل، پایه‌ای‌ترین نحوه نبرد است اما در زولا یکی از چندین مدلی است که کاربر می‌تواند تجربه کند.

در این ساخته مدبایت گیمز، علاوه بر مبارزات تیمی، شما قادر هستید به رقابت‌های حذفی بپردازید. حتی به صورت انفرادی نیز بازی کنید و یا آنکه وظیفه اسکورت کردن یک خودروی جنگی را برعهده بگیرید. از هیچ‌کدام خوشتان نمی‌آید؟ در عنوان خرابکاری یا تحت تعقیب به ماجراجویی بپردازید.

به غیر از موارد فوق، نقشه‌های زیاد و حتی آشنایی چون پرسپولیس نیز حضور دارند که هرکدام سبک متفاوتی از بازی کردن را طلب می‌کند. ضمن آنکه سازنده هر اتاق بازی (که شما هم می‌توانید باشید) قادر است تا آنجا را محدود به یک مدل از اسلحه کند. مثلا فقط تک تیراندازان حضور داشته و یا حتی تبدیل به یک کشت و کشتار با چاقو شود!

3- زولا دارای اسلحه‌ها و آیتم‌های گوناگون است

قاعدتا اصلی‌ترین ابزار در زولا، همان اسلحه در دست شماست که به واسطه آن می‌توانید بر دشمنان فائق شده و پیروزی‌تان را جشن بگیرید. در هنگام شروع بازی، یک سری اسلحه پیش فرض برای شما وجود دارد که شامل اسلحه سنگین، سبک، اسنایپر، شات گان، کلت کمری، چاقو و نارنجک (شامل انفجاری، دودزا و…) می‌شود. هر  کدام از این اسلحه‌ها در 4 دسته 4تایی قرار گرفته‌اند که در حین بازی هم می‌توانید هر دسته را تغییر داده و به نوعی استراتژی بازی کردن‌تان را عوض کنید.

داستان وقتی جالب‌تر می‌شود که به فروشگاه زولا رفته و با انواع و اقسام سلاح‌ها روبه‌رو شوید. این ابزارهای جدید که اکثریت توانایی بهتری نیز نسبت به اسلحه پیش فرض شما دارند، توانایی‌تان را بالاتر برده و شانس شما برای پیروزی را افزایش می‌دهد. برای داشتن بسیاری از آن‌ها هم حتما لازم نیست دست به جیب شده و طلا از بازی بخرید، با جمع کردن تجربه و امتیاز هم قادر به تهیه سلاح‌های جدید خواهید بود.

از سوی دیگر، هر اسلحه قابلیت ارتقا به تنهایی را نیز داراست که برای این کار نیاز به موادی چون آهن، تیتانیوم و کروم دارید. با این کار شما می‌توانید سلاحی که بیشتر از همه دوست دارید، ارتقا داده و قدرتش را در بازی بالاتر ببرید. البته در هرکاری احتمال شکست نیز وجود دارد اما راه‌هایی برای موفقیت شما نیز در نظر گرفته شده است.

همچنین هرکدام از سلاح‌ها، لوازم جانبی زیادی را هم ساپورت کرده و برای این امر بایستی یک سری کارت را باز کنید. این کارت‌ها می‌توانند ظاهر اسلحه شما را زیباتر و خاص‌تر کرده و یا حتی قابلیت‌هایی چون لیزر را بدان بیافزایند که باعث نشانه‌گیری بهتر شما در مبارزه خواهد شد. خلاصه به قدری تنوع در هر بخش بازی وجود دارد که شاید مجبور شوید چند ساعتی را در ابتدای بازی جهت آشنا شدن با آن‌ها صرف کنید.

4- پشتیبانی از زبان فارسی در زولا

از آنجایی که زولا در ایران نمایندگی رسمی دارد، پس استفاده از فارسی در آن چندان تعجب برانگیز نخواهد بود، امری که شاید در کمتر بازی در این سبک وجود داشته باشد. فارسی سازی به‌صورت خیلی خوب و روان انجام شده و تمام بخش‌ها را شامل می‌شود.

با آنکه زولا دارای بخش بندی‌های بسیار زیادی است، اما تمام این قسمت‌ها به خوبی فارسی سازی شده و بدین سبب بازیکن احساس می‌کند در یک محیط کاملا لوکال قرار دارد و همین امر حس بازی کردن را جذاب‌تر می‌کند.

از سوی دیگر، صحبت‌های پیش فرض قرار گرفته در بازی هم همگی به فارسی است و حتی در نقشه‌ای چون پرسپولیس قبل از آغاز مرحله، ترانه‌ای به زبان فارسی برای کاربر پخش می‌شود.

5- زولا را سریع یاد می‌گیرید

یکی از مواردی که شاید یک بازیکن تازه‌کار از آن واهمه داشته باشد، پیچیدگی‌های بازی و ضعف زیاد وی در مواجهه با رقباست، اما زولا به خاطر شاکله اصلی که دارد، خیلی سریع همه چیز را به بازیکن جدید یاد داده و شاید در طی کم‌تر از یک هفته، وی را تبدیل به یک گیمر خوب کند.

با آنکه مودهای بازی تنوع زیادی دارند، اما یادگیری آن‌ها بسیار ساده است و خیلی سریع به کلیات آن آشنا خواهید شد. حتی نحوه کسب برتری، تاکتیک‌ها، بهره گرفتن از اسلحه‌ها و… همگی به شکلی طراحی شده‌اند که از همان ساعت حضور در بازی، شما قادر به لذت بردن از زولا خواهید شد.

قاعدتا هرچقدر که پیش بروید و تجربه‌تان از بازی بیشتر شود، مهارت بالاتری کسب کرده و شانس پیروزی و غلبه بر رقبا نیز افزایش می‌یابد، اما هیچ گاه یک شروع ناامید کننده نخواهید داشت، زیرا زولا در هیچ لولی شما را از بازی کردن خسته نمی‌کند.

برای وارد شدن به زولا می‌توانید از اینجا اقدام کنید

70 در مورد “5 دلیل برای آنکه زولا را بازی کنید!”

  1. سلام دوستان
    من کاپتان رستمی هستم از یکی از گیمر های زولا .دوتا بازیرو به صورت حرفه ای دنبال می کنم.
    یکی زولا و یکی گالاف دیوتی موبایل
    بازی های دیگه مث سی اس گو و مثلا ماینکرافت رو بعضی اوقات بازی می کنم.
    اگه بخوام زولا رو محاسبه کنم:معایبش :پی تو وین هست یعنی پول بده تا ببری000 هر کی پول داده میبره حتی اگه نوب باشه.
    ولی اگه بخوام از لحاظ مثبت بگم برا سیستم های ضعیف یه بازی انلاین عالی هس
    طوری که با رم 4 و گند ترین گرافیک میتونید بازی کنید.
    ولی مثلا برا کساییکه سیستم قوی دارن هیچ وقت زولا رو پیشنهاد نمی دم می گم برید وارزون بازی کنید یا مثلا رو گیم لوپ کالاف دیوتی موبایل بازی کنید.
    ممنون

  2. زولا گیمی رو به مرگ است محبوب ترین پلیر های زولا مثل امیر جامپر جلوی چشم همه زولاشو پاک کرد.این پلیر ها سرمایه زولا هستن نه یه مشت بچه ۱۲ ساله که با ام فور میان و این نشون میده زولا داره میمیره من هم ۶ ماهی هست که زولارو حذف کردم.شما هم کمتر پول پدر مادرتونو بدید زولا ممنون

    3
    7
  3. سلام من الان اکانت لول 35دارم و بازی میکنم و در جواب شما که میگی فقط پول هرکسیو با هر گانی بگی نابود میکنم یک قرون خرج نکردم hk417pro 6
    سطح6دارم و برا12 سطح 6 کلت زیگانا 6و الان میتونم تو هر بخشی جزو سه نفر اول بشم اومدی بازی کنی نیومدی پولتو به رخ بکشی برای اطلاع رسانی میگم که بدونید ضریب من 5.43هست گفتم که قر نزنید بفهمید میشه بدون پول برتر شد

    12
    13
  4. این پنچ تا دلیل تا وقتی سیستم pay to win اونم به شکل فاجعه باری تو بازی وجود داره ، به چه دردی میخورن؟

    2
    12
  5. از نظر من تمام بازی های peهمش به درد لای جرز دیوار میخوره و تقریبا بازی های pcبه همین مشکل دچار شدن.

    8
    1
  6. داداش کل زولا کپی برداریه یارو گفته چه بازی مپاش خوبه دیده کالاف از کالاف ورداشته از کانتر هم ورداشته.گفته شوتینگ چه بازی خوبه دیده کانتر. گفت گان چه بازی خوبه دیده کالاف و کانتر.حتی ارتقا هاشم کپیه.فقط پوسته هاش اصل خودشونه فکر کنم.گفته حالا اینارو کنار هم بزاریم هرچی شد شد بریم عشق و حال.یه چنقزمنقلی ساخته واسه گیمرا.به خدا گیمری حرمت داره.!!!!!!!!

    4
    17
  7. یجوری میگی نبرداش متنوع هستن انگار مثلا چی داره این رفته از کانتر کپی کرده اونم از نوع افتضاش بهتون پیشنهاد برید بازی موبایلی جعبه مرگ که تو برنامه بازار هستش رو به نصبید فقط ۴۳۳ مگابایت میخواد همه چیش از این بهتره و چت میترنید تو بازی بکنید و چت سراسری داره همع چیش از این بازی بیخود بهتر و متوع تر هم هست

    10
    2
  8. تمدید یا خرید همه تفنگ ها که گلد نمیخاد مثلا اچ کا پرو روزی ۵۵۰۰ زد پی میخواد و این مقدار رو میتوان در هر روز کسب کرد تاره تمدید یک ماهه هم تخفیف داره…

    6
    2
  9. ببینید من این بازی تمومش کردم لولم 80میخواستم بگم برای اونا که سیستم ضعیفی دارن بهتره شما نباید این بازی که با رزولیشن پایین انجام میشه رو با فور تنایت مقایسه کنید خداییش نامردیه

    میتونید برید استریمر شید اکانت lkg بگیرید با گلد مکس بازی کنید ولی اگه کلا میخواید بازی کنید زولا ترکیه انتخاب بهتریه چون نسخه اصلیشه و مپ باز یا (بتل رویال) بازی کنید فرق زیادی تو پینگتون ایجاد نمیکنه

    ممنون که وقت با ارزشتون رو برای خوندن این نظر کردید .

    1
    6
  10. واقعا بازیه مزخرفیه. شما یبار کال اف دیوتی وار زون بازی کن رو کامپیوترت این پنج تا دلیل یادت میره.
    اصلا کلا زولا یادت میره.

    6
    7
  11. سلام تو زولا باید پول بریزی پیشرفت کنی…تمامش همینه خرید زره.کاهش لگد.آیتم های ضروری…هزار تا باگ و لگ حتی بزور پول جمع کردم اسلحه خودمو لول ۵ کنم بالای ۱۰ بار میگه شکست خوردید برید درصد شانس برای ارتقا بخرید اسلحه ارتقا بده با دو یا یک تیر بکش یا باید ۱۰تا بزنی تا بکشی من سه چهار تا تیر میزنم تو هد یارو هیچی نمیشه حالا اون میزنه به پایین تنم با یک تیر میمیرم برو تو مبارزه با چاقو که چاقو معمولی داری و میفهمی زولا یک بازی نابرابر ضعیف و خنده داره….تازع هر چقدر هم چیت بزنی کاریت ندارن چیترا تو این بازی خدایی میکنن دوست دارین تو یه مپ که ۵تا چیتر داره هر ثانیه به دستشون پاره بشید…باید بازی کنید تا بفهمید…

    2
    4
  12. دلایل شما برای بازی زولا کافی نیست تمام بازی های شوتر پینگ پایین و گیم پلی روون و سریع و نقشه های فراوان دارن، چقد گرفتین این مطلب رو بنویسید؟

    2
    6
  13. بازیش گرافیکش نه خوبه نه بد بعضی ها میگن باید گلد خرید تاگان خوب داشته باشی ولی بسیاری از گان هستن که میتونی با جمع کردن پول دربازی بخرشون و استفاده کنی مثل گان hk417pro که بازدپی میشه خرید و یکی ازبهترین گان هاس واسه اسنایپ هم bora12 اصلا نیازی به خرج کردن پول نیس بعدش هرهفته مسابقات زولایی میزارن که حدودا هرمودش پنج میلیون جایزه داره که هرهفته میتونی شرکت کنی سه هفته اینطوری شدش بعدش حالت بتل رویالشم بزودی میاد بعد مسابقات ویژه ماه رمضان و مناسبت های دیگه میزارن مود های باحالی داره بازیکن هاش حرفه ای هستن خیلی بازیه سختیه پیشنهاد میکنم حتما نصب کنید بزودی بتل رویالشم میاد

    10
    4
  14. ادم عاقل نمیاد زولا بازی کنه! یه گیمر حرفه ای کانتر.کالاف یا رینبو سیکس بازی می کنه این بازی ها رو اصطلاحا میگن pay to win یعنی اقا پول بده تا برنده شی اینجوری بدرد نمی خوره یا باید یه پولی رو همون اول از گیمر می گرفتن بعد بقیه کارها مثل پول در اوردن تو بازی رو بر عهده گیمر میزاشتن اینجوری خیلی لذت بخش تر بود من خودم در حال حاظر رینبو سیکس بازی میکنم و به شما پیشنهاد میدم بازی کنید واقعا یه بازی تاکتیکیه!

    2
    5
  15. دوستان عزیز توجه کنین بازی رو اگه رایگان کنن مطمعن باشین که دیگه حال نمیده لذت بازی به پولی بودنشه اگه قراره همه باهم برابر باشن دیگه بازی حال نمیده شما تصور کن همع چیز بازی رو رایگان کنن شاید اولش خیلی حال کنی اما بعد که دیگه همه ی ایتمای بازی رو گرفتی دیگه خسته کننده میشه بعدشم مگه چقد میخوای خرج کنی من خودم با 50 تومن خرج کردن تونستم چیزای خیلی خوبی بگیرم و راضیم

    19
    4
  16. سلام والا من بازی کردم حدودا6 ماه همین اول بگم که اصلا برای جسم یعنی معتاد میشی اگه یکم بازی کنی و من جوری بود که از 24 ساعت 25 ساعت بازی میکردم اما اینکه کیفیت اره مقداری پایینه و حرف اول رو تو بازی پولدارا میزنن چون برای قوی بودن تفنگ و دوربین و ایتم های اصلی همه پولیه و کسی که استعداد داشته باشه عینن بدون پول هیچیه و اصلا توصیه نمیکنم چون الان خودم به سختی ترک کردم به هر حال توصیه نمیکنم بخصوص کنکوریا و اونای که وقتشون براشون ارزشمنده .

    2
    7
  17. جالبه بازی زولا اینقدر نقص داره ولی هنوز دارن بازی می کنن چیتر ها رو که هیچ تو ترکیه مپ قلعه اومدهولی ایران چی جایزه روزا نش ساعت 1 می دن و گیلیچ ها و نامردی های بازی صرف بازی کردن نمی کنه

    2
    10
  18. ببینید واسه تازه واردها شما اکانتو که ساختی وارد جیب با با تون می شین تا هرچی داره خرج کنین اما می تونید با پوینت زولا یا همون پول زولا تفنگ بخرید انتخاب با شما به نظر من هزینه اینترنت وخرج کردن در اون کار ی نیست که بیرزه بین سر در ومشقت

    3
    8
  19. من از زولا دویست پنجاه هزار دلار گرفتم به عنوان بهترین گیمر در مسابقات لیگ ولی فکر کنم بیشتر از دویست و پنجاه دلار خرجش کردم ولی اکانتمو هنوز نفروختم اگه بفروشم که نمیفروشم پولی که خرج کردو دو برابرش میاد دستم .زولا بازی شوتر ایرانی و عالی هست .امیدوارم لذت بره باشین یک راهنمایی میکنم تو بازی زولا باید حتما همه فن حریف باشین اینو به خاطر داشته باشید با تشکر

    46
    3
    1. لول ، جالب بود ، 250 هزار دلار ! جایزه گرفتی یعنی معادل 1 میلیارد و 500 میلیون تومن …. بعد هنوز نمیدونی زولا بازی ایرانی نیست ؟؟؟ :))

      راهنماییتم که از پهنا تو حلق دولوپرای زولا … پفففف

      4
      41
    2. ۲۵۰ هزار دلار الآن میشه ۵ میلیارد تومان!!! چجوری آنقدر پول به زولا دادی؟ اون موقع هم که میشد ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون بازهم غیر ممکنه آنقدر پول بدی به یه بازی…
      اینو دیگه همه می‌دونن که زولا مال ترکیست و ایران فقط سرور هاش رو داره، چطور نمی‌دونی.
      راهنماییت هم برا خودت نگه دار.

  20. به نظر منم درسته که همش پوله ولی دیگه تو این دور و زمونه 50 تومن پولی نیست واقعا وقتی اینقدر پولمون بی ارزش شده.یعنی در کل میگم قبول دارم که زولا فقط به فکر پول کشیدن از مردمه ولی با یکم هزینه میتونید تو بازی قوی بشید البته دوستان هم درست میگن شما میتونید بدون خرج حتی هزار تومن داخل بهترین بازی های دنیا قوی بشید به هر حال یه نظر دادم همین.

    12
    5
  21. خب استادا باید ک هزینه نگهداری سرور هاشونو و کارمنداشونو در بیارن!
    زولا اروپا هم خیلیا خرج میکنن و خب یه جورایی اروپاییا بیشتر دست به جیبن تا ما ایرانیا
    پس باید یه راهی داشته باشن ک بتونن هزینه سرور ها و مصرف برقشونو در بیارن!
    عجبااا

    20
    13
    1. این منطق درست نیست – سایر بازی های انلاین از ابتدا پولی باید بابت اکانت پرداخت کنید و بعد همه چیز داخل بازی انجام میگیرد لازم نیست برای هر آیتمی پول پرداخت کنید. به نظرم باید مثل سایر بازیها ابتدا یک پولی بگیرند این طوری هزینه های بازی پرداخت میشود اما اینکه با هزار جور تبلیغات مخاطب را شیفته بازی رایگان میکنند و بعد برای پیشرفت در بازی نیاز به پرداخت پول وجود دارد در واقع چاره ای جز پرداخت پول وجود ندارد این بسیار شبیه به پروسه ی درآمدزایی باندهای مواد مخدر است. این هم ابتکار دیگری برای خالی کردن جیب جوانان ملت بواسطه سرگرمی است.

      3
      24
  22. سلام من تازه این بازی رو دانلود کردم توی لپ تاپ چطور باید حرکت کنم تقریبا همه دکمه های کیبورد رو امتحان کردم ینی با اینا حرکت نمیکنه؟؟؟
    چیکار باید بکنم ممنون میشم راهنماییم کنید.

    16
    6
  23. باسلام من هنوز دانلود نشده ولی تو یه سایت میرم میگن عالیه ولی یه سایت دیگه میگن بده .منم گفتم خودم دانلود کنم ببینم. حالا اگه واقا بتونی ازش کسب درامد کنی وبازی خیلی خوبیه. من تو فکر اینترنتی که میبره نیستم اخه نامحدوده فقط برای کسب درامد و سرگرمی بازی میکنم.خدا نگهدار…

    16
    3
  24. سلام من این بازی رو تازه الان دارم نصب میکنم و تجربیه این بازی رو نداشتم ولی نظرات رو که خوندم اینطور که معلومه میگن بازی خوبی نیست

    9
    25
  25. زولا بازی خوبیه. اما زولا ایران ایراد زیاد داره ، سروراش که خیلی بده ،همش پرت میکنه بیرون.اما از همه بدتر اینه که اگر پول خرج کنی از بازیت لذت میبری. زولا اروپا خوبیی که داره اینه که حداقل همه اسلحه هاش رو میشه با پول بازی خریداری کرد. یکی به من بگه منی که پول ندارم برای بازی خرج کنم، با اسکات چطور میتونم یکیو که kar98 داره رو شکست بدم؟؟؟

    3
    41
  26. خدا می دونه ک بعضیا چ هزینه هایی برای پوسته,جاکیلیدی,لول اصلحه,متعلقات بالا,متعلقات پایین,تفنگ وو غیره و غیره خرج می کنند
    شما حدس بزنید چ درآمدی ب دست میارن

    1
    41
  27. این که میگین طلا هزینه زیاد میخواهد و طلا باید بدی درست. ولی این بازی آنلاین هست و خریدر های درون برنامه ای تو همه بازی های آنلاین هست.درسته طلا زیاد میخواهد ولی این بازی خیلی هم ارزونه.آگه یه گیمر حرفه ای باشی اصلا هم وقت طرف کردن نیست چون می تونی در آمد ازش کسب کنید. معیار خوب بودن و کیفیت بالای بازی فقط هزینه نیست تنوع روانی سرعت گرافیک قابل قبول ارزونی و ….تاثیر دارند و زولا تو همه ایناین خوب عمل کرده و بزرگترین ضعفش خرید های درون برنامه ای که آگه هدفتون کسبه در آمده میتونی به نقطه قوت تبدیلش کنی.اما آگه برای تفریح باشه نه فقط زولا بلکه هر بازی وقت تلف کردنه.من حتی 2 ماه که بازی محبوبمdota رو بازی نکردم چون زولا یه راه ساده تر برای بهتر بودن تو زمینه بازی های کامپیوتری.

    45
    5
  28. بازی فقط پی تو وینه یعنی هرکی پول بده بازیش خیلی خوب میشه نباید اینجوری باشه هر کاری میکنن تا یک قرونی هم شده پولو بگیرن منم خرج کردم خیلی ولی الان پشیمونم امید وارم یکم حداقل ارزون کنن یک دسته کارت 7 هزارتومن خدایی زیاده مثلا باید باشه 3 تومن امید وارم این کار بکنن

    8
    22
  29. بازی خوبیه اصلا لگ نداره و گرافیکشم قابل قبوله و از همه مهمتر ایرانیه اما…
    تنها مشکلش و بدیش اینه که هرکی پول بیشتری داشته باشه میبره.یه بازی خوب باید یجوری باشه که افراد طبق مهارتشون توی بازی طبقه بندی بشن نه پولشون

    19
    42
  30. ببخشید من ی بسته صبحانه ۶ تا ۱۲ دارم ساعت ۱۱.۳۰ دقیقه وارد بازی شدم ۱۰ دقیقه صبر کردم اما هیچی نیومد
    میشه یکی راهنماییم کنه که چتوری بازی باسم بیاد

    18
    7
  31. زولا فقط با تبلیغات و طمع جایزه ای که وجود نداره خودشو داره جامیندازه
    توصیه میکنم بازی نکنید چون تهش چیزی جز یه عالمه وقت از دست رفته و چشم ضعیف تر براتون باقی نمیمونه

    9
    53
    1. lمحمد داوود

      بله. کارت گرافیک کامپیوتر من ۵۱۲ هست و به خوبی اجرا میشه و از زمانی که دارم زولا بازی میکنم یکبارم لگ نداده حتما تجربش کن وگرن پشیمون میشی

      15
      10
  32. این دوستمون کامل توضیح داده (mehrad)
    ببینید دارن دزدی میکنن ، این یه بازی مزخرف بر گرفته از کانتر 1.6 و گو و کالاف ، هیچ خلاقیتی نداره ، فقط پول خرجش میکنن ویو بخوره ، مث اینکه شما چیزی نداری میری از پهن عکس میگیری ، میذاری اینستا ، بابت ویوش میلیاردی هزینه میکنی – در صورتی که این بازی نه تنها گیم پلیش کپیه – خوده بازی هم نسخه اصلیش نیس ، دستکاری شدس – چگونه ? مهراد گف هرکی عقل داره میزه پابجی و کانتر استیم میخره نه این چندشات ،

    14
    82
  33. 250 هزار دلار

    داخل همه سایت های ایرانی زده 250 هزار دلار جایزه . ولی هیچ جا حتی یه توضیح مختصرم دربارش نداده . چه مسخره

    10
    114
  34. این بازی واقعا مزخرفه ، روی EA رو توی پی تو وین کم کردن
    تمام المنتای برتی از گان و ریلود سریع و حرکت سریع و آپگرید گان ، زره ضدگلوله و سلامت و اسلحه دوم و ریسپان سریع تر ، حتی پرکردن اسنایپشم پولیه
    طوریه که از قصد انگیزه پول دادن ایجاد میکنه نه انگیزه بازی کردن
    تازه با پولی که این بازی بت یه آیتم یه ماهه میده و پس میگیره میتونی اکانتپاب جی یا رینبو ۶ بخری بینهایت بازی کنی، مگه آدم احمق باشه یا خرپول که پولش بپای این چیزا بره
    همین بازی نسخه اصلیش (اروپاییش) تمام سلاحا رو میشه با امتیازی که از پلیر خوب بودن بدست میاری خرید و فقد آیتمای آپشنال مثل پوسته و کاستوم پولیه، درستشم همینه
    نه مثه این ایرانیا که فقد فکر تیغیدن جیب مردمن ، تازه معلوم نیست امتیازش تو جیب کدوم آقازاده هست که بخاطرش نسخه اروپایی گیمو فیلتر کردن
    رو تموم سایتا تبلیغش هست ، همچین هزینه گزافی واس تبلیغات میدن ولی حاضر نیستن یه سرور بهتر بگیرن که وسط بازی همه رو کیک نکنه بیرون ، از ظهرا به بعدم که شلوغ میشه که اصن قابل باز کردن نیست

    27
    187
    1. دقیقا … هدف این بازی پول در اوردنه نه اریه کیفیت این زولا ایرانی نیستش ترکیه ای هستش که توسط تیم ایرانی دوبله و ترجمه شده از اون موقعی که امد بازی کردم تا لول 27 رفتم دیگه بازی نکردم … اصن پیشنهاد نمیشه بازی کردنش مفت نمی ارزه

      15
      66
  35. پول حرف اولو تو بازی میزنه ، پول بده گان بهتر و اپگرید شده داشته باش برنده شو…
    این حقیقتی تلخه که باعث شد بعد یک سال بازی ، زولا رو ول کنم

    24
    199
  36. من معتاد این بازیم ! خیلی خوب و عالیه ! البته گرافیکش میتونست بهتر باشه اما اصلا لگ نداره و عاشقشم بخصوص تک تیراندازش !

    80
    47

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH