سامسونگ اولین کارت حافظه جانبی 512 گیگابایتی خود را با قیمت حدودا 300 یورو عرضه کرد

در تابستان سال میلادی جاری بود که سامسونگ اعلام کرد در حال کار بر روی تولید اولین کارت حافظه جانبی 512 گیگابایتی شرکت برای عرضه به کاربران است. حالا زمان عرضه رسیده است؛ نسخه آلمانی فروشگاه آنلاین شرکت لیست اقلام جانبی خود را به‌روز کرده و در این بین نام کارت حافظه جانبی 512 گیگابایتی با قیمت 289.90 یورو به چشم می‌خورد. البته در حال حاضر دسترسی به این محصول در حد ثبت نام و اعلام به شما هنگام آمادگی عرضه باقی مانده است.

قیمت گزاف این محصول بر هیچکس پوشیده نیست اما برای درک بهتر باید گفت کارت حافظه جانبی 256 گیگابایتی شرکت در همین وب‌سایت با قیمت 99.90 یورو به فروش می‌رسد. به عبارت دیگر برای داشتن گنجایشی دو برابر کاربر باید مبلغی سه برابر را هزینه کند. البته راه حل فروشگاه آلمانی برای این قیمت بالا فروش قسطی محصول بوده است!

سرعت خوانش اطلاعت بر روی EVO Plus به بیش از 100 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. بر اساس ادعای سامسونگ، یک ویدیوی سه گیگابایتی با کیفیت 4K، در کمتر از 38 ثانیه منتقل خواهد شد. میزان گنجایش این کارت حافظه برابر با 78 ساعت فیلم با کیفیت Full HD یا تعداد 150300 عکس است. اما در برخی گزارش‌ها آمده که گنجایش واقعی برابر با 93.1 درصد از ظرفیت تخصیص‌یافته خواهد بود. در بسته محصول یک خشاب SD قرار دارد و البته نباید به راحتی از کنار ضمانت‌نامه 10 ساله سامسونگ برای این محصول گذشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH