آنر واچ مجیک

آنر واچ مجیک به صورت رسمی معرفی شد

آنر که یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ هواوی به شمار می‌رود، ساعاتی پیش از یک ساعت هوشمند جدید به نام آنر واچ مجیک رونمایی کرد که مبتنی بر سیستم عامل Light OS است. این ساعت هوشمند از نظر ظاهری مشابه با هواوی واچ GT است، با این تفاوت که اندازه کوچک‌تری دارد و با قیمت پایین‌تری عرضه خواهد شد.

ساعت هوشمند آنر واچ مجیک از نمایشگری 1.2 اینچی از نوع AMOLED استفاده می‌کند، این درحالی است که هواوی واچ GT از نمایشگری 1.39 اینچی استفاده می‌کند. با این حال چگالی پیکسلی هر دو نمایشگر 326ppi است.

دیگر تفاوت این ساعت هوشمند با هواوی واچ GT، به ابعاد کوچک‌تر باتری مربوط است. باتری مورد استفاده در آنر واچ مجیک تنها 178 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد، این در حالی است که در هواوی واچ GT از یک باتری 420 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. آنر مدعی است که عمر شارژ این باتری در استفاده معمول یک هفته است.

قیمت در نظر گرفته شده برای آنر واچ مجیک 900 یوان است که از 1300 یوان در نظر گرفته شده برای نسخه دیگر کم‌تر است. هواوی واچ GT در حال حاضر با قیمت 200 یورو در اروپا فروخته می‌شود. بنابراین اگر آنر واچ مجیک در اروپا عرضه شود، احتمالا 150 یورو قیمت خواهد داشت.

این ساعت هوشمند در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و از جمله امکانات آن می‌توان به پایش ضربان قلب، موقعیت یابی پیشرفته (GPS و GLONASS ،Galileo) و سیستم پرداخت هواوی اشاره کرد. ساعت هوشمند آنر واچ مجیک تنها 8.9 میلی متر ضخامت دارد که رقم بسیار مناسبی است.

بدنه آنر واچ مجیک از استیل ضد زنگ و پلاستیک ساخته شده است. تاکنون هیچ صحبتی در مورد نسخه سرامیکی نشده است. این ساعت هوشمند از انواع بندهای QuickFit پشتیبانی می‌کند. این ساعت هوشمند در حال حاضر تنها در چین و در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH