میت ۲۰ پرو

4 دلیل برای این‌ که میت 20 پرو را بخریم

صنعت اسمارت فون‌ها با سرعت سرسام‌آوری در حال رشد است و سالی نیست که شاهد یک تکنولوژی جدید در این بخش از بازار نباشیم. به‌طور مداوم کمپانی‌ها از محصولات جدید خود پرده‌برداری می‌کنند که هر کدام آن‌ها از یک فن‌آوری جذاب و کارآمدی بهره می‌گیرند. در واقع گوشی‌های هوشمند زندگی را برای‌مان راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر کرده‌اند و با کمک‌شان می‌توانیم طیف گسترده‌ای از کارها را انجام دهیم. هوآوی نیز یکی از ده‌ها برند فعال در این حوزه به شمار می‌رود که به‌تازگی هندست‌های سری میت ۲۰ خود را معرفی کرده. در ادامه می‌خواهیم به دلایلی برای خرید میت ۲۰ پرو بپردازیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی: بانوی چینیِ خاص!

میت ۲۰ پرو

دیزاین برای موبایل‌های هوشمند و مخصوصا یک اسمارت فون پرچم‌دار از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین علت هوآوی از یک دیزاین جدید برای سری میت ۲۰ و ازجمله میت ۲۰ پرو سود جسته. چنین طراحی نظر هر کسی را به‌ سمت محصولات چینی جلب می‌کند و بسیار چشم‌گیر است. ترکیب شیشه و فلز در میت ۲۰ پرو به کار گرفته شده و ظاهری مدرن به دیوایس بخشیده. از طرفی قاب جلو بخش بزرگی از زیبایی دستگاه را به‌دوش می‌کشد. به‌لطف نمایشگر گسترده و با حاشیه‌های اندک در اطراف، گوشی مذکور را به گزینه‌ای مطلوب برای کاربران تبدیل کرده. به این ترتیب بازی‌ها و محتواهای دیگر با هیجان بیش‌تری پخش می‌شوند و لذت‌بخش‌تر خواهند بود. خوش‌بختانه میت ۲۰ پرو در برابر آب شیرین و گردوغبار مقاوم است و می‌توانید اسمارت فون مورد علاقه خود را به زیر باران و در کنار استخر ببرید.

صفحه‌نمایش در موبایل‌های هوشمند یکی از قطعه‌های اساسی به حساب می‌‌آید و در نتیجه طبیعی‌ست کمپانی‌ها به این بخش اهمیت زیادی دهند. هوآوی از یک صفحه ۶.۴ اینچی و با تکنولوژی آمولد برای میت ۲۰ پرو در نظر گرفته که روشنایی بسیاری دارد و قادر به خواندن محتواها حتی در زیر نور خورشید خواهید بود. استانداردهای مختلفی نیز به‌چشم می‌خورند که کیفیت تصویر را تا حد زیادی بالا برده‌اند.

سخت‌افزار: عصر ۷ نانومتری‌ها!

میت ۲۰ پرو

چیپست یک گوشی هوشمند مشخص می‌کند که شما چه بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی را می‌توانید نصب کنید و چه برنامه‌ها و گیم‌ها را نمی‌توانید. با این همه، تمامی موبایل‌های پرچم‌دار از یک پردازنده بالارده بهره می‌گیرند و کاربران این دیوایس قادر به استفاده از همه اپ‌ها و بازی‌های موجود در فروشگاه گوگل یا فروشگاه اپل هستند. ولی هوآوی یک‌قدم از بیش‌تر رقیبان خود جلوتر است و توانسته از یک چیپست ۷ نانومتری در میت ۲۰ پرو سود بجوید. به این ترتیب تراشه کم‌مصرف خواهد بود و استفاده نسبتا اندکی از منابع سیستم می‌کند. در نتیجه می‌توانید مدت زمان بیش‌تری از گوشی‌تان بهره ببرید. این در حالی‌ست که قدرت پردازنده از نمونه‌های ۲۰ نانومتری بیش‌تر است و بی‌قید و شرط همه اپلیکیشن‌ها و گیم‌های اندروید اجرا خواهند شد.

حافظه داخلی نیز حائز اهمیت است. در گران‌قیمت‌ترین ورژن میت ۲۰ پرو ۲۵۶ گیگابایت رام در کنار ۸ گیگابایت رم در اختیارتان قرار می‌گیرد. پس می‌توانید محتواهای بسیاری را دانلود یا ذخیره کنید و مطمئن باشید کم‌تر مواقعی با خطای کمبود حافظه روبه‌رو می‌شوید. رم مجموعه به شما امکان مالتی‌تسکینگ را می‌دهد و امکان اجرای چند برنامه و بازی را دارید. در این صورت کارهای‌تان سریع‌تر صورت می‌گیرند.

دوربین: چهارچشمی!

میت ۲۰ پرو

میت ۲۰ پرو از سه دوربین در قاب پشتی سود می‌جوید که اجازه عکس‌برداری با کیفیت بسیار بالا و به‌همراه قابلیت‌های بسیار را به کاربران می‌دهد. این لنزها از زاویه دید وسیعی بهره می‌گیرند. به این ترتیب به‌راحتی می‌توانید از شهرها و مناظر طبیعی عکس‌برداری کنید و به‌لطف میت ۲۰ پرو تصاویر دسته‌جمعی بدون دردسر ثبت می‌گردند. قابلیت پرتره هم فراهم شده و با این ویژگی می‌توانید عکس‌های حرفه‌ای بگیرید که محبوبیت شما را در شبکه‌های اجتماعی بیش‌تر می‌کنند. از سوژه فاصله دارید؟ این‌جاست که تکنولوژی زوم اپتیکال به‌کارتان می‌آید و قادرید بدون افت کیفیت تصویر روی سوژه یا محیط تا ۵ برابر زوم نمایید. قابلیت سوپراسلوموشن هم در میت ۲۰ پرو دیده می‌شود و با کمک دوربین دستگاه، کلیپ‌های جذاب و صحنه آهسته‌ای ضبط می‌گردند.

دوربین سلفی مورد توجه همگان است و هوآوی نیز این موضوع را فراموش نکرده. در قاب جلوی میت ۲۰ پرو یک لنز ۲۴ مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد که قادر به ثبت عکس‌های واید است. در نتیجه هنگام سلفی‌های دسته‌جمعی با مشکلی روبه‌رو نخواهید شد.

باتری و دیگر امکانات

میت ۲۰ پرو

استفاده از چیپست کم‌مصرف و صفحه آمولد عمر باتری مطلوبی را برای میت ۲۰ پرو به ارمغان آورده و می‌توانید تا ساعت‌ها از گوشی‌تان بهره ببرید. هوآوی برای این‌که اسمارت فونی بی‌عیب و نقص را برای شما تدارک ببیند، از یک باتری با ظرفیت ۴۲۰۰ میلی‌آمپر سود جسته که نیاز هر کسی را پاسخ می‌دهد و نسبتا عمر بالایی خواهد داشت. از طرفی تکنولوژی شارژ سریع اختصاصی هوآوی دیده می‌شود تا وقت‌تان برای شارژ شدن باتری غول‌آسای میت ۲۰ پرو تلف نشود و فورا قادر به استفاده مجدد از گوشی باشید. در هندست مذکور حس‌گر اثر انگشت در زیر نمایشگر قرار گرفته که عمل آنلاک کردن دیوایس را ساده‌تر می‌سازد. فقط کافی‌ست انگشت‌تان را روی صفحه‌نمایش قرار دهید.

1 در مورد “4 دلیل برای این‌ که میت 20 پرو را بخریم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH