افشای اطلاعات بیش‌تر پیرامون گوشی تاشوی سامسونگ

نهایتا پس از مدت‌ها انتظار، کاربران طی هفته آینده می‌توانند شاهد عرضه نخستین اسمارت‌فون تاشوی جهان از سوی برند مشهوری باشند و اکنون این موضوع موردتائید قرار گرفته است. طی کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ که روز 7 نوامبر در شهر سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود، به لحاظ فنی احتمالا تنها شاهد ارایه شمایی کلی از طراحی سخت‌افزاری و رابط کاربری منحصربه‌فرد اسمارت‌فون موسوم به گلکسی F خواهیم بود.

اما این پدیده حداقل بدان معناست که تولیدکننده شماره یک دستگاه‌های موبایلی در جهان (از نظر تعداد دستگاه فروخته شده) پس از سال‌ها ملاحظات محتاطانه در مورد نحوه کارکرد دقیق چنین هندستی تصمیم‌گیری نموده است. بر اساس گزارشی جدید از یک رسانه کره‌ای، تصمیم‌گیری در جریان فرآیند پیش‌تولید با تاخیر مواجه شد و در حقیقت تولید انبوه این گوشی هنوز آغاز نشده است.

احتمالا در نخستین سال عرضه این محصول آزمایشی به بازار، حداکثر 1 میلیون دستگاه از آن‌ها فروخته خواهد شد و انتظار می‌رود که در ابتدای امر، تعداد محدود 100 هزار دستگاهی از این هندست تولید شود. بدیهی است که این موضوع از چالش‌های پیش رو، ریسک‌های کیفی تولید و همچنین عدم‌اطمینان نسبت به میزان تقاضای واقعی مصرف‌کنندگان ناشی می‌شود.

یک گوشی تاشو به لحاظ تئوری بسیارجالب به‌نظر می‌رسد؛ اما واکنش احتمالی مردم نسبت به پرچم‌داری با بدنه ضخیم و حتی گران‌قیمت‌تر از هندست‌هایی نظیر گلکسی‌نوت 9 دقیقا مشخص نیست. بر اساس گزارشات پس از روشن شدن استفاده ترکیبی از نمایشگرهای 4.6 و 7.3 اینچی توسط سامسونگ، نهایتا برآورد قیمت‌گذاری و ضخامت کلی دستگاه با جهشی روبه بالا مواجه شد. هنگام بسته بودن گوشی، نمایشگر بزرگ‌تر به سمت داخل قرار گرفته و غیرفعال خواهد شد. اما شما قادر خواهید بود تا از پنل کوچک‌تر قسمت خارجی دستگاه استفاده نمایید.

اساسا این‌جا با یک گجت هیبریدی 2 در 1 با عملکرد دوگانه اسمارت‌فون و تبلت سروکار داریم. اگرچه کماکان در خصوص طول عمر باتری و دوام آن نگرانی‌های منطقی و قابل‌توجهی وجود دارند.

لولای مورد استفاده در اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی F (این نام‌گذاری هنوز موردتائید واقع نشده است) جهت پیش‌گیری از بروز چندین مشکل بالقوه به تاشدگی گام‌به‌گام دستگاه کمک خواهد کرد. بعلاوه این لولا در زمان تا شدن دستگاه به منظور جلوگیری از تماس مستقیم 2 بخش نمایشگر داخلی با یکدیگر، فاصله کوچکی میان آن‌ها ایجاد می‌کند.

متاسفانه زمان عرضه تجاری این محصول هنوز مشخص نشده است. به احتمال فراوان سامسونگ ابتدا از پرچم‌دار غیرتاشو گلکسی S10 رونمایی خواهد کرد (طی کنگره جهانی موبایل در فوریه 2019 یا زمانی نزدیک به آن)، اما پس از این رویداد مشخص نیست که احتمالا تا چه زمانی باید منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH