سامسونگ مشغول کار بر روی رابط کاربری وان بر پایه اندروید P برای گلکسی‌ نوت 8 است

پس از آن‌که سامسونگ طی کنفرانس توسعه‌دهندگان خود در سال 2018 از برند جدید رابط کاربری One رونمایی کرد، بسیاری از کاربران در مورد عناوین گوشی‌هایی که از ظاهر جدیدی بهره‌مند خواهند شد، کنجکاو بودند. اکنون حداقل بر اساس گزارشی که از سوی تیم توسعه‌دهندگان در کره منتشر شده است با خرسندی می‌توان اعلام کرد که به احتمال فراوان فبلت گلکسی‌نوت 8 بزرگ‌ترین و جدیدترین به‌روزرسانی عرضه شده توسط سامسونگ را دریافت می‌کند.

گزارش شده که توسعه‌دهندگان مشغول کار بر روی نرم‌افزاری با شماره ساخت N950FXXU5DRK4 هستند که 4 حرف آخر به ورژن سیستم‌عامل اندورید تعلق دارد. شماره ساخت فعلی گلکسی‌ نوت 8 با کد CRxx پایان پیدا می‌کند و حرف C بیانگر اندروید اوریو است. لذا کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد که حرف D به اندروید پای اشاره نماید.

همواره ممکن است که چنین به‌روزرسانی‌هایی صرفا متعلق به نرم‌افزار کنونی با ویژگی‌هایی اساسی باشد. اما با توجه به این واقعیت که از زمان عرضه گلکسی‌ نوت 8 تنها یکسال گذشته است، لذا آپدیت مذکور بایستی مربوط به رابط کاربری وان بر پایه اندروید P باشد.

یک توئیت منتشر شده از سوی افشاگری معروف با نام Ice universe ادعا می‌کند که سامسونگ بر روی به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای اسمارت‌فون‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس نیز کار می‌کند. این موضوع مستقیما از جانب یک مقام رسمی و ارشد سامسونگ نقل شده است.

با این‌حال چندان هیجان‌زده نباشید. ظاهرا هندست‌های سری گلکسی S9 و گلکسی‌نوت 9 نیز در ماه ژانویه سال آینده این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند. این موضوع بدان معناست که دارندگان اسمارت‌فون‌های گلکسی S8 و نوت 8 ناچارا بایستی کمی بیش‌تر منتظر بمانند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH