یک شب اقامت در اولین هتل زیرآبی جهان پنجاه هزار دلار هزینه دارد!

آیا تا به حال رویای اقامت یک شبه در زیر امواج اقیانوس هند و در یک اتاق مجلل و لاکچری را در سر داشته‌اید؟ خب در صورتی که 50 هزار دلار داشته باشید، خوشحال می‌شویم که به شما خبر دهیم این امکان برای شما فراهم شده است. به لطف تلاش‌های شرکت خصوصی Conrad Maldives Rangali Island، اولین هتل زیرآبی جهان افتتاح شد و همانطور که گفته شد، هزینه ناقابل اقامت در آن برای هر شب 50 هزار دلار خواهد بود.

البته لازم به ذکر است در قبال پرداخت این مبلغ، شخص خدمات بسیاری را دریافت می‌کند. مسافرین با یک هواپیمای دریایی خصوصی به این ویلای دو طبقه که گنجایش پذیرش بیش از نه مسافر را دارد، آورده می‌شوند. در تمام مدت اقامت قایق‌های تندرو و پر سرعت در اختیار مسافرین خواهد بود و خدمتگزاران و همچنین خدمه کاملی از آشپزان نیز تمامی 24 ساعت روز آماده خدمت‌رسانی به آنها خواهند بود.

امکانات موجود در اتاق نیز شامل یک تخت بزرگ، اتاق حال و یک حمام و دستشویی با ساختاری شیشه‌ای، پنج متر زیر آب است. در اتاق‌های طبقه پایین شخص می‌تواند نمایی 180 درجه‌ای از زندگی زیر دریا داشته باشد. در واقع این سوییت‌ها مانند رستوران زیر آبی Ithaa، بر روی زمینی در خشکی با استفاده از مواد اکرلیک ساخته شده و سپس با استفاده از یک کشتی مخصوص به منطقه‌ای که به جزیره آسیبی نمی‌رساند منتقل شده‌اند. سپس با استفاده از پیل‌هایی آنها را به زمین متصل کرده‌اند تا در جریان‌های دریایی یا امواج محل تعبیه شده جابجا نشوند.

اولین هتل زیرآبی جهان با نام The Muraka خوانده می‌شود که در زبان محلی مالدیوی به معنی مرجان است و در حال حاضر برای رزرو توسط مسافرین آماده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH