فورتنایت و مشکلی که بلافاصله پس از انتشار نسخه جدید به وجود آمد!

فورتنایت یک بازی جذاب در سبک بازی محبوب PUBG است که طرفداران بسیار زیادی دارد. کمپانی اپیک گیمز به عنوان توسعه‌دهنده و سازنده این بازی، هر یکی دو هفته آپدیت جدیدی از این بازی را برای کاربران منتشر کرده و قابلیت‌ها و سلاح‌های تازه‌ای در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. باخبر شدیم جدیدترین نسخه این بازی (نسخه 6.30) که به تازگی منتشر شده، با مشکلاتی همراه بوده که کمپانی سازنده را مجبور به غیرفعال کردن قابلیت جدید آن کرده است.

نسخه 6.30 بازی فورتنایت با معرفی حالت جدیدی به نام وایلد وست (Wild West) همراه شد. در واقع به کمک آپدیت جدید این بازی، کاربران می‌توانستند با منفجر کردن دینامیت‌ها، رقبا را از پا در بیاورند. تنها نیم ساعت از عرضه نسخه جدید و معرفی سلاح جدید برای گیمرها گذشته بود که به یک‌باره تمام آثار آن از بازی پاک شد؛ گویی انگار از ابتدا چنین چیزی وجود نداشته است! ظاهرا مشکلاتی که آپدیت جدید فورتنایت برای برخی کاربران به وجود آورده بود، کمپانی سازنده را مجبور به غیرفعال کردن موقتی آن کرد. همان‌گونه که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید، مشکل کرش شدن بازی که شکلی فزاینده به خود گرفته است، اپیک گیمز را ناچار به غیرفعال کردن سلاح جدید و تحقیق بر روی علل بروز این مشکل کرده است.

با این حال به نظر می‌رسد مشکل مربوطه به زودی حل شود و کاربران بتوانند دوباره از حالت وایلد وست و سلاح جدید در بازی محبوب فورتنایت استفاده کنند؛ زمانی ایده‌آل برای حمله، سرقت و کشتار رقبا. در حالی که قرار بود حالت وایلد وست حرکت را پیرامون معرفی آیتم دینامیت آغاز کند، اما بروز این مشکل سبب تاخیر در عرضه آن شد. هر چند که هنوز دیگر قابلیت‌ها سر جای خود باقی مانده و گیم‌پلی بازی همان‌گونه‌ای است که باید باشد. وقت آن رسیده که قدم بردارید و انواع و اقسام سلاح‌ها را مال خود کنید؛ همان‌گونه که آرتور مورگان دوست دارد! بد نیست در پایان اشاره کنیم که بازی فورتنایت را هم‌اکنون می‌توانید به صورت رایگان بر روی کنسول ایکس‌باکس وان بازی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH