آپدیت مایکروسافت لانچر قابلیت‌های جدیدی برای کاربران اندرویدی به ارمغان می‌آورد

هنوز هم به صورت مشخص تعداد کاربران پلت‌فرم اندروید که از مایکروسافت لانچر استفاده می‌کنند، چشم‌گیر نیست. در حال حاضر این نرم افزار حدود 10 میلیون بار دانلود شده است و اگر همین حالا برای دانلود آن از گوگل پلی اقدام کنید، از شما خواسته می‌شود تا در نسخه آزمایشی 5.1 شرکت کرده و از آن استفاده کنید. در به‌روزرسانی جدید این اپلیکیشن قابلیتی برای رصد فعالیت شما بر روی تلفن افزوده شده است.

به مانند دیگر نرم‌افزارهای این حوزه یعنی Digital Wellbeing، مایکروسافت لانچر با استفاده از این ویژگی جدید به شما خواهد گفت که از هر نرم‌افزار در طول روز چه مقدار استفاده می‌کنید. همچنین تعداد دفعاتی که گوشی خود را آنلاک می‌کنید و اطلاعاتی از این دست را به کاربر ارایه خواهد کرد. در این نسخه شاهد ادغام دو نرم‌افزار کاربردی To-Do و Sticky Notes هستیم که اجازه پیگیری پروژه‌ها و نوشته‌ها را از طریق لانچر فراهم می‌کند. با به‌روزرسانی مایکروسافت لانچر به نسخه 5.1، کاربران قادر خواهند بود تا با گفتن Hey Cortana دستیار صوتی کورتانا را فعال کنند.

برای دریافت این نسخه می‌توانید تا زمان نهایی شدن آن و عرضه رسمی نرم‌افزار صبر کنید یا نسخه آزمایشی بتا را دریافت کنید. گفتنی است برای استفاده از مایکروسافت لانچر هندست شما باید دارای اندروید 4.2 و نسخه‌های بالاتر باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH