رفع محدودیت‌های اینستاگرام

اینستاگرام در حال تست کردن ظاهری جدید برای بخش پروفایل کاربران است

محبوب‌ترین و پرکاربردترین شبکه اجتماعی در ایران و بسیاری دیگر از کشورها را باید اینستاگرام دانست؛ یک رسانه جمعی که در حال حاضر کمپانی فیس‌بوک مالکیت آن را در اختیار دارد. در راستای انتشار به‌روزرسانی‌های متمادی این شبکه اجتماعی، ساعاتی پیش اینستاگرام اعلام کرد در حال کار کردن بر روی ورژن جدیدی برای نسخه‌های موبایلی است که ظاهر صفحه پروفایل کاربران را تغییر خواهد داد.

برای مثال، قابلیت‌ها و عناصر موجود در بالای صفحه پروفایل کاربران شامل آیکون‌ها، دکمه‌ها و رابط موجود برای جابجایی بین تب‌ها چیدمان جدیدی به خود خواهند گرفت. اعتقاد داریم که این اقدامات اینستاگرام برای راحتی بیش‌تر هنگام کار در قسمت پروفایل و پاک کردن این بخش از عناصر اضافی شکل گرفته باشد. البته باید توجه کرد بخش قرارگیری پست‌ها هیچ تغییری نخواهد کرد. انتظار می‌رود آپدیتی که شامل طراحب جدید برای پروفایل است، طی چند هفته آینده و در چند فاز مختلف و با ترکیب‌های متفاوت برای تست شدن منتشر شود.

تیم اینستاگرام در نظر دارد بازخوردهای کاربران را از اعمال این تغییرات در بخش پروفایل و به‌روزرسانی‌های آتی دریافت کند تا سرانجام درباره چگونگی ظاهر بخش پروفایل در نسخه نهایی آن تصمیم بگیرد. شما می‌توانید نمونه اولیه این تغییرات را در تصویر فوق مشاهده بفرمایید. در حقیقت به واسطه بخش پروفایل است که دیگر افراد قادر به شناخت کاربران مختلف شده و تمایل برای دنبال کردن و به اشتراک‌گذاری فایل‌ها پیدا می‌کنند. یکی دیگر از اهداف اعمال این تغییرات را می‌توان به این موضوع نسبت داد که اینستاگرام می‌خواهد کاربران، خود را به طرز بهتری معرفی کنند تا امکان شناخت آن‌ها توسط دیگر افراد آسان‌تر و ارتباطشان با دنیای بیرون بیش‌تر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH