سامسونگ

با بهترین تلویزیون‌های سامسونگ در رنج قیمتی زیر 5 میلیون تومان آشنا شوید (آذرماه 97)

دستگاه‌ها نقش‌های متفاوتی در زندگی ما دارند. با کمک برخی از آن‌ها اطلاعات‌مان را ذخیره می‌کنیم، به عکاسی می‌پردازیم و با بهره‌گیری از گروهی دیوایس‌ها سرگرم می‌شویم. تلویزیون‌ هم جز همین دسته آخری به حساب می‌آید و برای سال‌های سال مردم را به تماشای خود نشانده. این گجت‌های دوست‌داشتی و غول‌پیکر آخرین فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و سریال‌ها را به ما نشان می‌دهند و به‌لطف‌شان می‌توانیم از جدیدترین اخبار و اتفاقات اطلاع یابیم. سامسونگ یکی از ده‌ها برند فعال این حوزه و شرکتی معتبر شمرده می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با چندی از تلویزیون‌های این کمپانی آشنا شوید.


43M6960

سامسونگ

معمولا دیزاین در لوازم دیجیتال نقش کلیدی دارد و تولیدکنندگان و کاربران به آن اهمیت زیادی می‌دهند. خوش‌بختانه سامسونگ به این موضوع توجه ویژه‌ای کرده و تلویزیون خود را بر همین اساس تولید نموده. 43M6960 از طراحی مدرن و چشم‌نوازی سود می‌برد که نظر هر کسی را جلب می‌کند. جدای از این حاشیه‌های باریک اطراف صفحه باعث شده تا تصاویر بهتر نشان داده شوند و تماشای محتواهای مختلف با لذت‌ بیش‌تری همراه باشد. سازنده کره‌ای از صفحه‌نمایشی ۴۳ اینچی بهره برده تا نیاز اکثر مشتریان را برطرف سازد و از طرفی با بهره‌گیری از تکنولوژی ال‌ای‌دی تجربه‌ای جذاب را به ارمغان آورده. این فن‌آوری نسبت به نمونه‌های ال‌سی‌دی از روشنایی بیش‌تری سود می‌گیرد و هم‌چنین مصرف کم‌تری دارد. در تکنولوژی ال‌ای‌دی سعی شده تا رنگ‌ها اغراق‌آمیزتر از دنیای واقعی نشان داده شوند و همین جز دلایل محبوبیت این صفحات به حساب می‌‌آید. با این همه، نباید اسپیکرهای خوش‌صدای دستگاه را از یاد ببریم. سامسونگ در 43M6960 بلندگوهای توان‌مندی را به کار گرفته که موسیقی متن فیلم‌ها را با تمام جزئیات پخش می‌کنند و چیزی را از قلم نمی‌اندازند. سیستم‌عامل تایزن هم برای‌تان در نظر گرفته شده تا بتوانید به جست‌و‌جو در اینترنت، نصب اپلیکیشن‌های ضروری و بازی‌های مورد علاقه‌تان بپردازید.

قیمت: ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

43MU7980

سامسونگ

همان‌طور که گفتیم طراحی برای همه اهمیت دارد و می‌تواند دلیلی برای خرید یک تلویزیون، اسمارت فون یا لپ‌تاپ باشد. از این رو سامسونگ همیشه دیزاین را در نظر می‌گیرد و 43MU7980 از این قانون نانوشته تبعیت می‌کند. حاشیه‌های باریک دیوایس باعث شده تا فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و سریال‌ها با جذابیت بیش‌تری پخش شوند و تجربه بازی‌ها لذت‌بخش‌تر باشد. هم‌چنین این موضوع تلویزیون را در کلاس بالا قرار می‌دهد و به آن دیزاین مدرن و چشم‌گیر می‌بخشد. گفتنی‌ست صفحه‌نمایش ۴۳ اینچی 43MU7980 از نوع ال‌ای‌دی بوده و از روشنایی بسیار زیادی بهره‌ می‌گیرد. در ضمن فن‌آوری ال‌ای‌دی مصرف کم‌تری دارد و به‌طور کلی ارزش خرید دستگاه را بالا می‌برد. گذشته از این، برای تلویزیون‌ها رزولوشن مناسب نیز ضروری است و تولیدکننده کره‌ای هم برای 43MU7980 از کیفیت 4K استفاده کرده که تقریبا نهایت دقت را برای تلویزیون رقم خواهد زد. جزئیات فیلم‌ها به‌‌خوبی قابل تشخیص است و محیط‌ها و فضاها بدون هیچ کم و کاستی به نمایش گذاشته می‌شوند. سیستم‌عامل هم فراموش نشده و با کمک آن می‌توانید به نصب بازی‌های مختلف، اپلیکیشن‌های کارآمد و سرچ در اینترنت بپردازید. اسپیکرهای توان‌مندی مهمان 43MU7980 گشته و تجربه‌ای کم‌نظیر از شنیدن موسیقی‌ها را ارایه می‌دهد.

قیمت: ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

43N5980

سامسونگ

صفحه‌نمایشی ۴۳ اینچی و از نوع ال‌ای‌دی این تلویزیون را تشکیل داده و سبب محبوبیت آن شده. از این رو که تماشای فیلم‌ها در صفحات ال‌ای‌دی جذاب‌تر از نمونه‌های ال‌سی‌دی است و از طرفی حاشیه‌های نسبتا باریک نمایشگر موجب افزایش لذت دیدن بازی‌ها و دیگر محتواها می‌شود. رزولوشن برای تمام تلویزیون‌ها از اهمیت بالایی برخودار است و 43N5980 از این قاعده مستثنی نیست. تولیدکننده برای جلب رضایت کاربران از کیفیت فول اچ‌دی بهره برده که جزئیات قابل قبولی از تصاویر را به نمایش می‌گذارد. برای این‌که تجربه بهتری از تماشای انیمیشن یا سریال مورد علاقه خود در این تلویزیون داشته باشید، تولیدکننده از دو اسپیکر قدرت‌مند در 43N5980 سود گرفته که جزئیات موسیقی‌ها را به‌خوبی پخش می‌کنند و از میزان باس راضی‌‌کننده بهره‌مند هستند. خوش‌بختانه درگاه یو‌اس‌بی هم از یاد نرفته و سامسونگ برای‌تان یک درگاه یو‌اس‌بی در قسمت پشتی تلویزیون تدارک دیده تا بتوانید جدای از دیدن برنامه‌های شبکه‌های مختلف، به تماشای محتوای مورد علاقه خود نیز مشغول شوید.

قیمت: ۴ میلیون تومان

40M5860

سامسونگ

کیفیت پخش موزیک برای طیف گسترده‌ای از کاربران بیش از هر چیزی ضروری است و برندهای مختلف نیز در تلاش‌اند تا رضایت مشتریان را جلب نموده و محصولات خوش‌صدا را به بازار ارایه دهند. تلویزیون‌ها نیز جز همین دیوایس‌ها به شمار می‌آیند که موسیقی بخش مهمی از آن‌ها را تشکیل می‌دهد. بر همین اساس سامسونگ از دو اسپیکر توان‌مند در 40M5860 بهره برده که جزئیات و ریزه‌کاری‌های آهنگ‌ها را پخش می‌کند و مطمئن باشید چیزی را از دست نمی‌دهید. باس مجموعه هم راضی‌کننده و به‌صورت کلی کیفیت پخش صدای 40M5860 رضایت اکثر کاربران را جلب می‌نماید. از این گذشته، صفحه‌نماش ۴۰ اینچی و با تکنولوژی ال‌ای‌دی تلویزیون دلیل محکمی برای خرید این مدل محسوب می‌شود. ضمنا تولیدکننده با بهره‌گیری از رزولوشن فول اچ‌دی تجربه‌ای جذاب از تماشای محتواهای مختلف را فراهم کرده است.

قیمت: ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH