پنل‌های پشتی گلکسی S10 از جنس سرامیک خواهند بود

سامسونگ از سال 2015 و زمان تولید گلکسی S6، برای طراحی و تولید پنل پشتی پرچم‌داران خود از شیشه استفاده می‌کند. اما از سال بعد خانواده گلکسی دارای پنل‌هایی سرامیکی خواهند بود. البته لازم به ذکر است مدل پایه گلکسی S10 همچنان دارای پنلی شیشه‌ای خواهد بود تا مشکلی در صفحه نمایش فلت آنها به وجود نیاید.

مدل‌هایی با صفحه نمایش 5.8 اینچی و 6.44 اینچی که برخی‌ها اعتقاد دارند 6.2 اینچی خواهد بود، دارای پنلی سرامیکی هستند. در صورت تایید این مطلب، باید گفت رنگ‌های سفید و مشکی حداقل رنگ‌هایی هستند که برای این دو مدل در نظر گرفته می‌شود. امکان دارد مدل 6.7 اینچی این خانواده که قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را نیز دارد، دارای پنلی سرامیکی باشد.

در شایعات اولیه گفت شده بود که گلکسی S10 دارای تنوع رنگ بالایی است، اما در سایه این اطلاعات تازه، به نظر می‌رسد که رنگ‌بندی‌های مختلف تنها مخصوص مدل پایه خواهد بود. البته با اقدامات شیائومی در این زمینه، تنوع رنگ برای سرامیک دیگر محدودیت نیست. این شرکت چینی هندست می میکس 3 را با پنل سرامیکی در سه رنگ مختلف عرضه کرد.

شاید سوالی برای شما هم پیش آمده باشد که چرا سرامیک؟ سرامیک ماده‌ای بسیار سخت است و در مقابل خط و خش مقاومت بسیار بیشتری نسبت به شیشه دارد. براقی و صیقلی بودن آن نیز با شیشه قابل مقایسه نیست و بر عکس مواد فلزی، نیازی به قربانی کردن برخی فناوری‌ها مانند شارژ بی‌سیم در ازای استفاده ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH