ساعت هوشمند

با بهترین ساعت‌های هوشمند بازار آشنا شوید (آذرماه 97)

یکی از جذابیت‌های دنیای مدرن، دیوایس‌های هوشمند آن هستند که تقریبا هر سال دچار تغییر و تحولی می‌شوند یا نوع جدیدی عرضه می‌گردد. چند سالی‌ست اسمارت واچ‌ها به بازار ارایه شده‌اند که با بستن آن‌ها به مچ‌ دست‌مان می‌توانیم اطلاعات زیادی در مورد سلامتی خود به‌دست‌ آوریم و بخشی از کارهای‌مان را با کمک ساعت هوشمند انجام دهیم. اگر شما هم می‌خواهید یکی از این دستگاه‌ها را بخرید، ولی در بازار پرآشوب گجت‌های پوشیدنی قادر به انتخاب برترین اسمارت واچ‌ها نیستید، پس در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین این دیوایس‌ها آشنا شوید.


اپل واچ سری ۴ Gold Aluminum Case with Sport Band

ساعت هوشمند

سری ۴ اپل واچ‌ها یکی از خانواده‌های محبوب بازار به شمار می‌آید که قابلیت‌های زیادی را در خود جای داده و می‌تواند همراه خوبی برای کاربران باشد. طراحی دستگاه مثل مدل‌های قبل جذاب و چشم‌گیر است و با استفاده از متریال باکیفیتی تولید گشته. این مورد باعث می‌شود تا در هنگام پوشیدن گجت حس خوبی به شما منتقل شود. اولین چیزی که در مواجه با یک ساعت هوشمند متوجه آن می‌شوید، صفحه‌نمایش بزرگ است که در اپل واچ سری ۴ این مورد در اولویت قرار داده شده است. تولیدکننده آمریکایی از یک نمایشگر نسبتا عظیم‌تر بهره برده تا محتواها و نوشته‌ها خوانایی بهتری داشته باشند و به‌راحتی بتوانید با اسمارت واچ کار کنید. در رابط کاربری هم المان‌های دیزاین مدرن و ویژگی‌های کارآمد به‌چشم می‌خورند و به‌عنوان مثال قادرید از ضربان قلب خود آگاه شوید و هم‌چنین از کیفیت خواب‌تان مطلع گردید. تکنولوژی‌هایی از قبیل بلوتوث نسل جدید ارتباط بین ساعت هوشمند و دستگاه‌های دیگر را ساده‌تر می‌کنند و اپل واچ سری ۴ می‌تواند با سرعت بالا اطلاعات را رد و بدل نماید. خوش‌بختانه فن‌آوری جی‌پی‌اس هم به کار گرفته شده تا با استفاده از اپلیکیشن نقشه راه خود را پیدا کنید و هیچ‌وقت گم نشوید!

قیمت: ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

سامسونگ گلکسی واچ SM-R800

ساعت هوشمند

سامسونگ یکی از تولیدکنندگان برتر لوازم دیجیتال به شمار می‌آید که تا حالا از مدل‌های موفق زیادی پرده‌برداری نموده. بی‌تردید یکی از همین دیوایس‌ها، SM-R800 است. ساعت هوشمند مذکور با بدنه‌ای فلزی به بازار عرضه شده تا نظر کاربران را به‌سمت خود جلب کند و به انتخاب اول آن‌ها تبدیل شود. گفتنی‌ست این اسمارت واچ با بند ضدحساسیت خود راحتی در هنگام استفاده را به‌همراه می‌آورد و تقریبا هر کسی می‌تواند از SM-R800 بهره ببرد. گذشته از این‌ها، صفحه‌نمایشی ۱.۳ اینچی با تکنولوژی سوپر آمولد یکی از دلایل خرید این دیوایس به حساب می‌آید و کاربر به‌راحتی می‌تواند با آن تعامل داشته باشید و محتواها و متون را بخواند. سیستم‌عامل بهبودیافته تایزن نیز از جهات بسیاری قادر به پوشش نیاز کاربران است و به شما اجازه نصب اپلیکیشن‌های مورد نیازتان را می‌دهد. قابلیت شمارش‌گر ضربان قلب را هم از یاد نبریم. با کمک این سنسور قادر خواهید بود که در هر لحظه از وضعیت سلامتی خود آگاه شوید و هم‌چنین به بررسی کیفیت خواب خود بپردازید. از قلم نیافتد که SM-R800 تا حد زیادی در مقابل آب شیرین و گردوغبار مقاوم است و به‌عنوان مثال می‌توانید در کنار دریا، استخر و حتی زیر باران از آن استفاده کنید.

قیمت: ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

گارمین VIVOACTIVE 3

ساعت هوشمند

اگر بخواهیم از برندهای محبوب و خبره در حوزه گجت‌های پوشیدنی یاد کنیم، باید حتما کمپانی گارمین را ذکر نماییم. این شرکت پرطرف‌دار به تولید انواع دیوایس‌ها ازجمله: ساعت‌های هوشمند، اسمارت بندها و… می‌پردازد و تمام مدل‌های آن می‌توانند نیاز کاربران را به‌طور کامل برطرف کنند. خوش‌بختانه این اسمارت واچ هم از این قاعده مستثنی نیست و به قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های بسیاری مجهز شده. پیش از هر چیزی، ظاهر ورزشی دستگاه نظر علاقه‌مندان به ورزش و هم‌چنین ورزش‌کاران حرفه‌ای را جلب می‌کند. جالب است بدانید جنس شیشه VIVOACTIVE 3 از سنگ یاقوت تهیه شده تا بهترین عملکرد را در شرایط سخت داشته باشد و به این ترتیب سلامت دیوایس در هر موقعیتی حفظ خواهد شد. شمارش‌گر ضربان قلب هم فراموش نشده و به‌لطف آن هر لحظه وضعیت سلامتی‌تان مورد بررسی قرار می‌گیرد و از طرفی می‌توانید کیفیت خواب خود را بسنجید. ویژگی‌های دیگر هم مثل قطب‌نما، گام‌شمار، فشارسنج و ارتفاع‌سنج برای افزایش کارایی دیوایس در نظر گرفته شده‌اند تا VIVOACTIVE 3 تبدیل به گزینه‌ای مطلوب برای اکثر کاربران شود.

قیمت: ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

هوآوی واچ Black Steel Case SmartWatch With Black Leather Band

ساعت هوشمند

هوآوی جز برندهای برتر حوزه اسمارت فون به حساب می‌آید که در بازارهای دیگر هم فعالیت دارد. یکی از همین بخش‌ها، ساعت‌های هوشمند است که چند سالی‌ست میزبان این برند چینی شده و شاهد عرضه مدل‌های جذابی از طرف هوآوی هستیم. این گجت چشم‌گیر از سیستم‌عامل اختصاصی گوگل برای اسمارت واچ‌ها بره می‌گیرد که قابلیت‌های زیادی را برای آن فراهم کرده و کاربران به‌راحتی می‌توانند با آن ارتباط برقرار نمایند. دیزاین کلاسیک محصول باعث شده تا نظر کاربران به‌سمت این دستگاه جلب گردد. در واقع تولیدکننده با بهره‌گیری از فلز و چرم ظاهری لاکچری برای ساعت هوشمند رقم زده که آن را تبدیل به انتخاب طیف وسیعی از مشتریان می‌کند. ناگفته نماند شمارش‌گر ضربان قلب هم در اختیارتان قرار دارد تا در هر لحظه از وضعیت سلامتی‌تان آگاه شوید.

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH