آیا نمایشگرهای Infinity-O تنها به اسمارت‌فون‌های سامسونگ اختصاص خواهند داشت؟

یکی از توییتریست‌های مشهور در زمینه انتشار اطلاعات با نام Ice Universe، مطلبی در خصوص صفحه نمایش‌های جدید سامسونگ بیان کرد. اما پیش از پرداختن به این مطلب باید گفت سامسونگ در خلال کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ که در اوایل این ماه میلادی برگزار شد، تصاویری از چهار طراحی جدید صفحه نمایش محصولات خود را نشان داد. از همان ابتدای امر Infinity-O با توجه به بدیع بودن و طراحی زیبا، بیشترین توجه را به خود جلب کرد.

Ice Universe در توییت خود بیان کرده است که این طراحی جدید تنها به سامسونگ اختصاص خواهد داشت؛ یا حداقل در ابتدای امر مختص محصولات این شرکت کره‌ای خواهد بود. اگر این توییت حقیقت داشته باشد، باید گفت به احتمال فراوان گلکسی S10 از طراحی Infinity-O در صفحه نمایش خود بهره‌مند خواهد شد. از طرفی پیش از این نیز گفته شده بود که سامسونگ به سختی تلاش می‌کند تا طراحی پرچم‌دار جدید خود تفاوت‌های فراوانی با پیشینیان داشته باشد.

با این وجود باید گفت Ice Universe در گذشته اشتباهاتی نیز داشته است و دو مورد دیگر نیز وجود دارند که خواننده را نسبت به صحت این خبر به شک و شبهه می‌اندازند. اولین مورد استفاده از واژه Hall به جای Hole در توصیف بریدگی دایره‌ای گوشه سمت چپ است که نشان از بی دقتی و تا حدودی بی‌اطلاعی نویسنده در مورد خبر خود است. دومین مورد نیز مربوط به تصویر ساختگی می‌شود که وی در توییت خود استفاده کرده است و در پایین آن را مشاهده می‌کنید.

در حالی که تصویر اصلی، که این تصویر فتوشاپی ساده از آن گرفته شده، برای مقایسه بهتر در بالا آورده شده است. با وجود مطالب گفته شده یک بار دیگر به این نتیجه می‌رسیم که نباید به هر خبری که در سطح اینترنت و شبکه‌های مجازی منتشر می‌شود، حتی اگر از طرف شخصی حرفه‌ای و معتبر باشد، اعتنا کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH