انتشار OxygenOS 9.0.6 برای وان‌پلاس 6T به منظور بهینه‌سازی قابلیت بازگشایی قفل صفحه

انتشار به‌روزرسانی برای دستگاه‌هایی که از عرضه آن‌ها به بازار کم‌تر از یک ماه می‌گذرد، اقدامی غیرمعمول از سوی وان‌پلاس به‌شمار نمی‌آید. چندین هفته پس از عرضه اسمارت‌فون وان‌پلاس 6، این هندست به منظور اعمال بهینه‌سازی‌ها و رفع برخی مشکلات دوربین یک بسته به‌روزرسانی را دریافت کرد.

امروز نیز به‌روزرسانی دیگری برای وان‌پلاس 6T منتشر شد. اکنون OxygenOS 9.0.6 در قالب یک به‌روزرسانی OTA منتشر شده است. گزارش تغییرات اعمال شده بیانگر برخی پیشرفت‌ها و رفع چندین اشکال است که از جمله می‌توان به تجربه مناسب‌تر بازگشایی قفل دستگاه و بهینه‌سازی مضاعف مصرف باتری اشاره کرد. گزارش تغییرات منتشر شده از سوی وان‌پلاس به شرح زیر است.

سیستم

  • بهبود تجربه بازگشایی قفل دستگاه
  • بهینه‌سازی مصرف باتری در حالت استندبای
  • رفع باگ‌های عمومی و اعمال برخی بهینه‌سازی‌ها

قابلیت‌های ارتباطی

  • رفع مشکلات مربوط به افزودن نقاط دسترسی (APN) در شبکه مخابراتی ورایزن

اپلیکیشن‌های ثالث

  • رفع مشکلات مربوط به عدم دریافت نوتیفیکیشن‌ها از پلی استور

دوربین

  • بهینه‌سازی قابلیت پردازش تصویر

این به‌روزرسانی پس از آن منتشر شد که تعداد زیادی از مشکلات عجیب وغریب، کارآیی دستگاه را تحت تاثیر قرار داد. این مشکلات شامل عدم دریافت اعلا‌ن‌ها از فروشگاه پلی استور و عدم امکان اجرای اپلیکیشن‌های ثالث دوربین با 2 بار ضربه زدن به دکمه پاور مربوط می‌شد. بعلاوه مشکل افزودن APN در شبکه ورایزن نیز برطرف شد. این به‌روزرسانی طبق روال معمول به‌صورت مرحله‌ای عرضه می‌شود؛ لذا کلیه دستگاه‌ها آن‌را به شکل هم‌زمان دریافت نخواهند کرد.

این بسته OTA به‌صورت مرحله‌ای منتشر خواهد شد و امروز نیز توسط تعداد محدودی از کاربران دریافت می‌شود. به‌روزرسانی جدید چندین روز پس از حصول اطمینان نسبت به عدم وجود ایرادات بحرانی به شکل گسترده‌تری ارائه خواهد شد. استفاده از VPN جهت دانلود این بسته احتمالا مفید نخواهد بود؛ چرا که به‌روزرسانی مذکور بر اساس موقعیت جغرافیایی منتشر نشده و برای تعداد محدودی از دستگاه‌ها به‌صورت تصادفی ارایه شده است.

این به‌روزرسانی تنها برای نسخه جهانی وان‌پلاس 6T و نه مدل تحت قرارداد اپراتور T-Mobile عرضه می‌شود. کاربران T-Mobile ناچارا بایستی کمی بیش‌تر منتظر بمانند؛ چرا که چنین گوشی‌هایی پیش از دسترسی به امواج رادیویی بایستی از چندین حلقه عبور کنند. چنان‌چه مایل نیستید منتظر بمانید و به‌دنبال بارگذاری دستی این به‌روزرسانی هستید، هم‌اکنون می‌توانید آن‌را به‌صورت جداگانه دانلود نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH