انتشار تصاویری از گوشی جدید ایسوس ذن‌فون مکس پرو M2

با وجود آن‌که ایسوس در اوایل سال جاری گوشی ذن‌فون مکس پرو M1 را روانه بازار کرد، اکنون ظاهرا کمپانی به‌دنبال معرفی نسل بعدی این هندست است. در صورت صحت ویدیوی منتشر شده از سوی وب‌سایت Slashleaks که ظاهرا اسمارت‌فون ذن‌فون مکس پرو M2 را نمایش می‌دهد، به‌نظر می‌رسد از این هندست در آینده‌ای نزدیک رونمایی خواهد شد.

بر اساس محتوای ویدیو، ذ‌‌‌ن‌فون مکس پرو M2 با رها کردن نمایشگر 18:9 نسل قبلی خود از یک صفحه‌نمایش کشیده‌تر به‌همراه یک ناچ متقارن در بخش فوقانی بهره خواهد برد. این ناچ حداقل در مقایسه با رقبای خود نسبتا کوچک به‌نظر می‌رسد و خوشبختانه دستگاه از 2 ناچ استفاده نخواهد کرد.

قسمت پشتی دستگاه نیز شاهد تغییراتی بوده و در ذن‌فون مکس پرو M2 ظاهرا پنل آلومینیومی هندست نسل قبلی با شیشه جایگزین شده است. تعویض مواد اولیه حتی اگر به حذف خطوط ناخوشایند آنتن منجر شود، اکنون نگرانی شما در خصوص سقوط و شکستگی گوشی را دوچندان خواهد کرد.

همچنین به‌نظر می‌رسد که ذن‌فون مکس پرو M2 همانند ذ‌ن‌فون مکس پرو M1 کماکان از پیکره‌بندی دوربین پشتی دوگانه و حسگر اثرانگشت در پشت دستگاه برخوردار است. در هندست جانشین حتی چیدمان عمودی دوربین‌های ذن‌فون مکس پرو M1 نیز بدون تغییر باقی خواهد ماند. بر اساس گزارشات قبلی، ذن‌فون مکس پرو M2 مجهز به یک نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل، دوربین پشتی دوگانه با حسگرهای 12 و 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپ‌دراگون 660 ساخت کوالکام به‌همراه 4 یا 6 گیگابایت رم، حافظه‌داخلی 64 یا 128 گیگابایتی و باتری غول‌پیکر 5000 میلی‌آمپرساعتی است. همچنین گوشی احتمالا با سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو روانه بازار می‌شود. این نرم‌افزار در قالب نسخه خام و دستکاری نشده اندروید و یا با تغییراتی اندک به‌کار گرفته خواهد شد.

ایسوس احتمالا تا پایان سال 2018 از ذن‌فون مکس پرو M2 رونمایی می‌کند و این هندست در اوایل سال 2019 برای مشتریان قابل‌دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH